fok is wel snel btw!quote:
dag Luupjequote:Op vrijdag 22 april 2005 19:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hoi Qu.
Ik weet ook niet hoe iemand er aan komt.. Volgens mij is het ook symbolisch, omdat in Spanje automatisch gratie wordt verleend na x0 jaar.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar ik vraag me af hoe iemand op zo'n getal komt...Het was trouwens een Spaanse openbaar aanklager.
Altijd? Geen levenslang mogelijk? Het ging in dit geval namelijk over terroristen...quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:07 schreef Alicey het volgende:
Ik weet ook niet hoe iemand er aan komt.. Volgens mij is het ook symbolisch, omdat in Spanje automatisch gratie wordt verleend na x0 jaar.
Dit is wat ik hoorde! Ik weet niet zeker of het klopt. Wel weet ik dat er niet veel Europese landen als Nederland zijn waar levenslang ook echt levenslang is..quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Altijd? Geen levenslang mogelijk? Het ging in dit geval namelijk over terroristen...
Ik ben helemaal niet iemand voor streng straffen omdat ik denk dat het zinloos is, maar sommige mensen zijn zo gevaarlijk dat je ze nooit meer vrij zou moeten laten...quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:10 schreef Alicey het volgende:
Dit is wat ik hoorde! Ik weet niet zeker of het klopt. Wel weet ik dat er niet veel Europese landen als Nederland zijn waar levenslang ook echt levenslang is..
Er kan in een leven echter heel veel veranderen. In Nederland is het mogelijk om in bijzondere gevallen gratie te krijgen, maar de lat daarvoor ligt echt heel hoog. Sinds eind jaren 60 is geen gratie meer verleend in Nederland.quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet iemand voor streng straffen omdat ik denk dat het zinloos is, maar sommige mensen zijn zo gevaarlijk dat je ze nooit meer vrij zou moeten laten...
Dat is waar, maar er zijn mensen die nooit veranderen omdat er echt een steekje loszit (soms letterlijk, frontaalkwabbeschadiging bv.)...quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:15 schreef Alicey het volgende:
Er kan in een leven echter heel veel veranderen.
Dat verschilt per persoon. Onlangs is de doodstraf voor minderjarigen afgeschaft in de VS. Jamie heeft met verscheidene mensen gesproken die ten gevolge daarvan levenslang zouden krijgen i.p.v. de doodstraf. Sommigen waren heel erg blij, anderen vonden het verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:16 schreef Alicey het volgende:
Ik vraag me trouwens af of levenslang niet een ergere straf is dan de doodstraf.
http://www.echtereferendumwijzer.nl kan ook, maar die wordt al de hele tijd gehacktquote:Op vrijdag 22 april 2005 19:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Voor de mensen die nog niet weten wat ze op 1 juni gaan stemmen (referendum Europese Grondwet): http://www.referendumwijzer.nl/
Mijn opvattingen zijn overwegend in strijd met de grondwet, ze adviseren me om tegen te stemmen. Dat was ik ook al van plan.quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:36 schreef qu63 het volgende:
http://www.echtereferendumwijzer.nl kan ook, maar die wordt al de hele tijd gehackt
homo's zijn geen mannen dus!quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hehe, de gemiddelde Nederlandse man verdient 37.000 euro per jaar, de gemiddelde homo slechts 30.000.
Discriminatie!![]()
Voor die gevallen is er dus TBS.quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat is waar, maar er zijn mensen die nooit veranderen omdat er echt een steekje loszit (soms letterlijk, frontaalkwabbeschadiging bv.)...
Het zal vast per persoon verschillen. In het geval van levenslang zonder kans op gratie (Wat het in Nederland praktisch is, tenzij je doodziek wordt) zou ik eerder voor de dood gaan.quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat verschilt per persoon. Onlangs is de doodstraf voor minderjarigen afgeschaft in de VS. Jamie heeft met verscheidene mensen gesproken die ten gevolge daarvan levenslang zouden krijgen i.p.v. de doodstraf. Sommigen waren heel erg blij, anderen vonden het verschrikkelijk.
Wat slim van ze!quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
"Nederlandse ondernemers hebben de homo ontdekt"
Homo's kijken?quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
http://www.rainbowexperience.nl/home/
Jammer dat ik dit weekend in Rotterdam ben en niet in Amsterdam. Ik had best naar de homohuishoudbeurs gewild.
En in die gevallen komt dat neer op longstay en dus levenslang...quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:15 schreef Alicey het volgende:
Voor die gevallen is er dus TBS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |