Ow. Dat is niet fijn.quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
De PHP server ligt er niet uit, de database server ligt er uit, omdat de hard disk waar (o.a.) de databases op staan aan gort ligt.
Nee, en haar ramplank-aansluiting was al brak, er was al een probleempje met de controller, temperatuur wordt te hoog.. Kortom verbazingwekkend dat die bak verder uberhaupt nog up blijft.quote:
Als we slapen Bennie.quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:25 schreef Bensel het volgende:
TVP maar weer. (doen jullie ooit nog rustig aan?)
Nouja, het is toch bijna.quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zo, mijn plichten voor vandaag zijn weer vervuld.
Nou ja, moet nog even stofzuigen.
Als dat nodig is, dan wel. Maar als ze zaterdag open zijn ga ik liever op een zaterdag langs.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Mijn zusje werkte bij een uitzendbureau (Tempo-Team) en dat was op zaterdag dicht. Maar misschien hebben ze in R'dam ruimere openingstijden...? Is het geen idee om een dag vrij te nemen en dan alle uitzendbureaus langs te gaan?
We zien inderdaad snel genoeg of er een open is, ja.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
We kunnen morgen even gaan kijken.
Omdat-ie alle mogelijkheden wil uitsluiten dat iemand vrij komt. Net zo bezopen als de eis van levenslang icm TBS die in Nederland geeist werd.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Waarom eist een aanklager 74.000 jaar gevangenisstraf?
In de Middeleeuwen werden zulk soort straffen ook nog wel eens echt uitgevoerd. Eerst ophangen, dan vierendelen enzo.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:09 schreef Alicey het volgende:
Omdat-ie alle mogelijkheden wil uitsluiten dat iemand vrij komt. Net zo bezopen als de eis van levenslang icm TBS die in Nederland geeist werd.
In de middeleeuwen wilde men ook zekerheid, idd.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
In de Middeleeuwen werden zulk soort straffen ook nog wel eens echt uitgevoerd. Eerst ophangen, dan vierendelen enzo.
Als je dan 2/3 strafvermindering krijgt, is er toch nog de kans dat je vrijkomt voor de dood.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Maar 74.000 jaar is toch ècht overdreven. Ik bedoel, 200 jaar is toch ook genoeg?
Maar ik vraag me af hoe iemand op zo'n getal komt...quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:21 schreef Alicey het volgende:
Als je dan 2/3 strafvermindering krijgt, is er toch nog de kans dat je vrijkomt voor de dood.
* qu63 is er ook weer even!quote:
even mn weekgemiddelde opkrikkenquote:
dit was t wel weerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |