quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik vergeet steeds dat de wereld niet om mij draait.
quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hey Doffy, ik heb je gemeeld op het adres in je profiel.
quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wij zijn allemaal hele lieve, zachtaardige mensjes hoor![]()
Eerst voor jou, dan voor de meetquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ja, zeg, komen jullie voor mij of voor mijn vriendje?![]()
of met honkbalhandschoenen...quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Iemand wel eens geprobeerd te typen met afwashandschoenen aan?
[afbeelding]
LOL Dat wordt helemaal lastig.quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:10 schreef het_fokschaap het volgende:
of met honkbalhandschoenen...
[afbeelding]
maar eh...is je toetsenbord zo smerig ?quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Iemand wel eens geprobeerd te typen met afwashandschoenen aan?
[afbeelding]
Nee, ik ben de afwas aan het doen. Als mijn toetsenbord erg smerig is, koop ik gewoon een nieuwe.quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:14 schreef het_fokschaap het volgende:
maar eh...is je toetsenbord zo smerig ?
Meid, wat een gekkigheidquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nee, ik ben de afwas aan het doen. Als mijn toetsenbord erg smerig is, koop ik gewoon een nieuwe.
Je bedenkt je pas te laat dat WFL'ers eigenlijk eng zijn?quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Omdat mezelf nogal onbezonnen is.
Steek ons maar de ogen uitquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ach ja. Wie het breed heeft, laat het breed hangen.![]()
Inderdaad! Soms voel ik me ook een roze beertje.quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wij zijn allemaal hele lieve, zachtaardige mensjes hoor![]()
Nouja, bewijs het maar.quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik vergeet steeds dat de wereld niet om mij draait.
Heb je gevoelige handen?quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, ik ben de afwas aan het doen. Als mijn toetsenbord erg smerig is, koop ik gewoon een nieuwe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |