Liever een kurkquote:Op maandag 25 april 2005 09:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
* ijsmeis geeft je alvast een wasknijper!
idd, straks maar eens beginnen met mijn afstudeer verslagquote:Op maandag 25 april 2005 09:33 schreef Vigile het volgende:
Het beloofd een gezellig dagje fok! te worden
Oh ja, dat moet ik ook nog steeds.quote:Op maandag 25 april 2005 09:33 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
idd, straks maar eens beginnen met mijn afstudeer verslag
Moet ik ook doen, zit heel mijn stage tijd al achter mijn pc om dat verslag te fixen, maar het schiet nog niet opquote:Op maandag 25 april 2005 09:33 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Goedemorgen TSquote:Op maandag 25 april 2005 10:06 schreef Teardrop-nl het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Goed topic van mij, bestaat gewoon nog steeds![]()
Ja daar moet ik dus ook aan beginnnen ik moet nog toto 10 juniquote:Op maandag 25 april 2005 09:33 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Waar ben je nu dan?quote:Op maandag 25 april 2005 10:15 schreef Public_NME het volgende:
Ja ik ben er ook weer... saaiii! Nog 4,5 dag en dan mag ik weer naar NL woohoo
Goedemorgen daywalker.... jou heb ik wel gemist dit weekend hoorquote:
Goh ik zit ook tot 10 juni en ben vandaag ook maar weer begonnen aan afstudeerverslag(en)quote:Op maandag 25 april 2005 10:15 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja daar moet ik dus ook aan beginnnen ik moet nog toto 10 juni
ik moet ook alle stage opdrachten nog makenquote:Op maandag 25 april 2005 10:20 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Goedemorgen daywalker.... jou heb ik wel gemist dit weekend hoor
[..]
Goh ik zit ook tot 10 juni en ben vandaag ook maar weer begonnen aan afstudeerverslag(en)
Had ik ook bijna gezeten.quote:Op maandag 25 april 2005 10:06 schreef Nickolodeon het volgende:
Stage @ Heijmans N.V.
Overkant v/d noordzee; London...quote:
Ja dat lijkt me ook wel leukquote:
Neejoh, gewoon op kamers! Niet te betalen, maar het is dat ik een aardige stagevergoeding krijg. Alleen stage periode is iets te lang. (11 maanden excl. vakantie, dus in totaal 1 jaar)quote:Op maandag 25 april 2005 10:43 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me ook wel leuk
verblijf je in een gast gezin ofzo
Oowjah in welke wijk zit je dan London lijkt me geweldig al die voetbal clubs daarquote:Op maandag 25 april 2005 10:48 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Neejoh, gewoon op kamers! Niet te betalen, maar het is dat ik een aardige stagevergoeding krijg. Alleen stage periode is iets te lang. (11 maanden excl. vakantie, dus in totaal 1 jaar)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |