Ahhhhquote:Op maandag 25 april 2005 13:33 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Welkom terug![]()
We hebben je gemist![]()
Weheh!quote:Op maandag 25 april 2005 13:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ahhhh.
Ik hoef nog maar ..4 uur en een kwartier.
!
Ik ook nietquote:Op maandag 25 april 2005 14:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar weet je.
Jij doet ook geen flikker!!
Maar ik loop ook geen stagequote:Op maandag 25 april 2005 14:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar weet je.
Jij doet ook geen flikker!!
Goed opgemerktquote:Op maandag 25 april 2005 14:25 schreef Teardrop-nl het volgende:
Studeren is hetzelfde als geen flikker doen
De mijne is net op.. dussuhquote:Op maandag 25 april 2005 14:26 schreef star_gazer het volgende:
Tijd voor een bakkie thee. Moet wel wat drinken hebben tijdens het fokken
Tijd voor een nieuw bakkie thee danquote:
Ik moet ook nog 4 uurtjes werken vanavondquote:Op maandag 25 april 2005 13:32 schreef knox_ het volgende:
Nog 3 uurtjesEn dan vanavond nog even lekker 4 uur in de supermarkt werken
Muizen?quote:Op maandag 25 april 2005 14:34 schreef Teardrop-nl het volgende:
Denk niet dat ze het goed vinden als ik hier ga leren jongleren... trouwens waar moet ik dan mee gaan gooien, laptops ofzow ?
Ik heb ook nog een appel, en een flesje water.. Morgen maar 3 appels meenemen danquote:Op maandag 25 april 2005 14:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Muizen?.
Ik heb wel een appel bij.. maar om nou met 1 appel te gaan jongleren.
Ehm.. tja.
Ik ook nietquote:Op maandag 25 april 2005 14:42 schreef leolinedance het volgende:
Hebben jullie eigenlijk een strategische fok!plek? Ik niet zo...moet dus beetje oppassen
Ik heb de PERFECTE fok!plek........ zit hier op een kamertje met 2 andere collega's , die zitten alleen tegenover mij dus kijken tegen de achterkant van mijn monitor aan........quote:Op maandag 25 april 2005 14:42 schreef leolinedance het volgende:
Hebben jullie eigenlijk een strategische fok!plek? Ik niet zo...moet dus beetje oppassen
quote:
Dat komt wel bij je beoordelingquote:Op maandag 25 april 2005 14:58 schreef Vigile het volgende:
Gelukkig zijn ze wel erg blij met hoe ik verder functioneer hier en heb ik geen verder gezeur gehad
Zo'n stageplek heb ik ook wel eens gehad, waar ik dan geen internet had.... ik meteen zeggen toen ik dat doorhad, goh is het niet handig als ik mag internetten, moet ook wel eens dingen opzoeken voor mensen die vragen hebben enzo, toen heb ik dat meteen gekregen en nooit meer wat gehoord over mn internetgebruikquote:Op maandag 25 april 2005 15:05 schreef Blik het volgende:
terugkomdag vandaag, zit dus niet op mijn stage.
officieel heb ik helemaal geen internet op mijn computer, doen ze een beetje moeilijk over bij DAF. Maar via een andere stagiaire hebben we een bepaalde inlognaam gekregen waarmee we wel internet hebben, half DAF logt in via die naam als ze willen internetten
Hoelaat moet je dan altijd beginnen? ik moet van 08.30 tot 17.00. Ik kan zeg maar ook een uur eerder beginnen en een uur eerder stoppen.quote:
08:30 tot 16:30quote:Op maandag 25 april 2005 15:44 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Hoelaat moet je dan altijd beginnen? ik moet van 08.30 tot 17.00. Ik kan zeg maar ook een uur eerder beginnen en een uur eerder stoppen.
Ik ben ook wel opgeschoten met mn stageverslagquote:Op maandag 25 april 2005 16:19 schreef Vigile het volgende:
8:30 - 17:00 hier....nog 3 kwartier!!!
Ennuh, heb vandaag heel hoofdstuk getikt van mijn rapportje, morgen het laaste hoofdstuk / conclusies en dan is mijn stage opdracht af! (marktonderzoek gedaan) Dan kan ik beginnen aan mijn ´scriptie´/ ´paper´ wat de eindopdracht van mijn studie is!
probleem is dat dat dus via het moederbedrijf in Amerika aangevraagd zou moeten worden, wij hebben ook gezeurd over het feit dat we geen internet hadden bij DAF. Dat moet allemaal financieel verantwoord worden en dergelijke. Zou dus niet gaan lukken, dus nu doen we het zoquote:Op maandag 25 april 2005 15:09 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zo'n stageplek heb ik ook wel eens gehad, waar ik dan geen internet had.... ik meteen zeggen toen ik dat doorhad, goh is het niet handig als ik mag internetten, moet ook wel eens dingen opzoeken voor mensen die vragen hebben enzo, toen heb ik dat meteen gekregen en nooit meer wat gehoord over mn internetgebruik
Mogguhquote:Op dinsdag 26 april 2005 07:21 schreef Mr-Z het volgende:
Goedemorgen... weer een nieuwe stage dag.. ik ben er weer lekker vroeg mee![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |