wij fokkers zijn toch allemaal maten van elkaarquote:
Aangezien jij hier post, ben je ook een stagiair. Wij stagiairen steunen elkaar door dik en dunquote:
Ik ben geen stagair. Ik ben hier enkel om het topic om zeep te helpen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:31 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Aangezien jij hier post, ben je ook een stagiair. Wij stagiairen steunen elkaar door dik en dun![]()
En het lukt je blijkbaar niet zo heel erg want hij bestaat nog steedsquote:Op vrijdag 22 april 2005 13:32 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik ben geen stagair. Ik ben hier enkel om het topic om zeep te helpen.
Geluk kerelquote:Op vrijdag 22 april 2005 13:37 schreef greatgonzo het volgende:
ben het komende uur wel onder de pannen....
er komt een grapjas van school een functioneringsgesprek houden
Ijswijfquote:Op vrijdag 22 april 2005 13:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik gok op een lekker geil wijf die je ff snel kunt neuken ?
quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:32 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik ben geen stagair. Ik ben hier enkel om het topic om zeep te helpen.
* leolinedance meldt zich....quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:10 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Zeg ik dan dat ik er trots op benmaja als hun niets uit handen willen geven... even goede vrienden
Zit je daar toevallig op een helpdesk ICT ofzo ?????????????quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:44 schreef leolinedance het volgende:
[..]
* leolinedance meldt zich....
Beetje laat gevonden dit topic. Maar ik zit in hetzelfde schuitje als iedereen hier. Mijn stagebedrijf is trouwens DHV. Advies- en ingenieursbureau in de bouw en milieusector. Opzich best leuk. Maar ook regelmatig niks te doen. Zonder mail en fok! zou het wel erg zwaar worden ja.....maar het weekend staat voor de deur dus dat geeft de stagiair goede moed.
En volgende week 2 dagen op locatie werken, dat is ook altijd wel leuk. Dus opzich niks te klagen, maar wat extra werkzaamheden zouden niet misstaan. Ze kunnen er ook niet zoveel aan doen, want erg veel werk ligt er niet.
Omdat ze alle stage topics altijd sluitenquote:Op vrijdag 22 april 2005 14:52 schreef knox_ het volgende:
En ik maar denken dat ik de enige was die de hele dag op Fok! zit bij zn stage
Waarom staat dit eigenlijk in onzin? kunnen we niet gewoon een officieel stage topic in GC openen?![]()
Nee hoezo?quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:51 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zit je daar toevallig op een helpdesk ICT ofzo ?????????????
Omdat een vriend van mij ook bij DHV werkt en die zit op de helpdesk ICT, 2e lijns geloof ik of 1e lijns weet niet precies...... maar die zit in amersfoort..... weet niet of jij daar ook zitquote:
Waaromquote:Op vrijdag 22 april 2005 14:54 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Omdat ze alle stage topics altijd sluiten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |