Lol, mijn voorgrangen heeft zn hele stageverslag op deze pc laten staanquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:06 schreef greatgonzo het volgende:
en het nadeel is, mijn afstudeerscriptie is waarschijnlijk ook binnen 14 dagen af straks, het meeste moet ik toch copy pasten van mijn voorganger. (die het gelukkig nog op de pc heeft laten staan)
Ik ben geen kloonquote:
Dan moet je eerst een dag in je lingerie komen werkenquote:
Same here buddy!quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:34 schreef knox_ het volgende:
HerkenbaarIk zit al vanaf 08.30 te Fok!en, en de rest van de dag zal daar ook uit bestaan denk ik. En dat voor 300 bruto
Waren die buikjefoto's al niet genoegquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:12 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dan moet je eerst een dag in je lingerie komen werkenen foto's daarvan hier posten
![]()
Heb je geen OV danquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:15 schreef De_BreuR het volgende:
ik heb gezegd dat ik boven mijn stage vergoeding er nog een compensatie voor de resikosten wilde hebben (bus) omdat ik anders niets meeroverhield. toen kreeg ik 575,- netto![]()
daar werk je wel voor, voor 0,- zou ik geen hol doen .. dat is triest van bedrijven vindik, stagaires kunnen soms ontzettend goed zijn voor nieuwe ideeen !!
Voor mij wel, voor je stagebegeleider nietquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Waren die buikjefoto's al niet genoeg.
Stringssss willen we zienquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Buikjefoto's?quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Heb ik nietquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan moet je je vriendin eens lief aankijken.
Ik vraag ook niet voor mezelfquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan moet je je vriendin eens lief aankijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |