Ijsmeis moet ook altijd mee op bezoek bij klanten, in haar bikiniquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:58 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Vandaar dat ze ook vrouwelijke stagiaires nemen, das helemaal goed voor de reclame![]()
moet direct beschikbaar zijn voor klanten met spoedstoringen. Maar dat gebeurt maar zo'n 3 á 4 x per week.quote:is er dan nooit wat te doen daarzo? 55jaar lijkt me dat toch ook niet leuk voor te doen?
Geef ze eens ongelijk, zo'n knappe meid kan alleen maar op positieve manier gebruikt wordenquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:59 schreef knox_ het volgende:
[..]
Ijsmeis moet ook altijd mee op bezoek bij klanten, in haar bikini![]()
Hier hetzelfdequote:Op vrijdag 22 april 2005 11:01 schreef greatgonzo het volgende:
ik ben momenteel in totaal een uurtje per dag echt bezig
Als ik fok niet had kwam ik hier de dag niet door
Denk dat dat voor ons allemaal wel geldtquote:
Daarom nemen de meeste bedrijven ook een stagiaire om die kut klusjes te doen die al heel lang liggen maar waar de werknemers geen zin in hebbenquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:04 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Als je werkt kan dat ook voorkomen hoor, keb nu ook niets te doen dus knap maar wat klusjes op die al wat langer liggen maar geen prioriteit hebben. Nadeel is dat deze klusjes erg saai zijn.
Bikini? Lingeriequote:Op vrijdag 22 april 2005 10:59 schreef knox_ het volgende:
[..]
Ijsmeis moet ook altijd mee op bezoek bij klanten, in haar bikini![]()
Lol, mijn voorgrangen heeft zn hele stageverslag op deze pc laten staanquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:06 schreef greatgonzo het volgende:
en het nadeel is, mijn afstudeerscriptie is waarschijnlijk ook binnen 14 dagen af straks, het meeste moet ik toch copy pasten van mijn voorganger. (die het gelukkig nog op de pc heeft laten staan)
Ik ben geen kloonquote:
Dan moet je eerst een dag in je lingerie komen werkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |