Liever een kurkquote:Op maandag 25 april 2005 09:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
* ijsmeis geeft je alvast een wasknijper!
idd, straks maar eens beginnen met mijn afstudeer verslagquote:Op maandag 25 april 2005 09:33 schreef Vigile het volgende:
Het beloofd een gezellig dagje fok! te worden
Oh ja, dat moet ik ook nog steeds.quote:Op maandag 25 april 2005 09:33 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
idd, straks maar eens beginnen met mijn afstudeer verslag
Moet ik ook doen, zit heel mijn stage tijd al achter mijn pc om dat verslag te fixen, maar het schiet nog niet opquote:Op maandag 25 april 2005 09:33 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Goedemorgen TSquote:Op maandag 25 april 2005 10:06 schreef Teardrop-nl het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Goed topic van mij, bestaat gewoon nog steeds![]()
Ja daar moet ik dus ook aan beginnnen ik moet nog toto 10 juniquote:Op maandag 25 april 2005 09:33 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Waar ben je nu dan?quote:Op maandag 25 april 2005 10:15 schreef Public_NME het volgende:
Ja ik ben er ook weer... saaiii! Nog 4,5 dag en dan mag ik weer naar NL woohoo
Goedemorgen daywalker.... jou heb ik wel gemist dit weekend hoorquote:
Goh ik zit ook tot 10 juni en ben vandaag ook maar weer begonnen aan afstudeerverslag(en)quote:Op maandag 25 april 2005 10:15 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja daar moet ik dus ook aan beginnnen ik moet nog toto 10 juni
ik moet ook alle stage opdrachten nog makenquote:Op maandag 25 april 2005 10:20 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Goedemorgen daywalker.... jou heb ik wel gemist dit weekend hoor
[..]
Goh ik zit ook tot 10 juni en ben vandaag ook maar weer begonnen aan afstudeerverslag(en)
Had ik ook bijna gezeten.quote:Op maandag 25 april 2005 10:06 schreef Nickolodeon het volgende:
Stage @ Heijmans N.V.
Overkant v/d noordzee; London...quote:
Ja dat lijkt me ook wel leukquote:
Neejoh, gewoon op kamers! Niet te betalen, maar het is dat ik een aardige stagevergoeding krijg. Alleen stage periode is iets te lang. (11 maanden excl. vakantie, dus in totaal 1 jaar)quote:Op maandag 25 april 2005 10:43 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me ook wel leuk
verblijf je in een gast gezin ofzo
Oowjah in welke wijk zit je dan London lijkt me geweldig al die voetbal clubs daarquote:Op maandag 25 april 2005 10:48 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Neejoh, gewoon op kamers! Niet te betalen, maar het is dat ik een aardige stagevergoeding krijg. Alleen stage periode is iets te lang. (11 maanden excl. vakantie, dus in totaal 1 jaar)
Poepen op je stagequote:Op maandag 25 april 2005 09:26 schreef knox_ het volgende:
Jeej, mn collega is er(hij is gelijk even poepen
)
Kijk uit, straks word je nog sociaalquote:
Het voelt inderdaad goed om met iets nuttigs bezig te zijn, maar ook weer niet te lang natuurlijk hequote:Op maandag 25 april 2005 11:41 schreef knox_ het volgende:
[..]
Kijk uit, straks word je nog sociaal
Ben best wel opgeschoten met mn stageverslag, het voelt toch wel goed om met iets nuttigs bezig te zijn
Southfields, woon 500m van de wimbledon courts vandaan. Zit dus in SouthWest London waar Chelsea en Fulham zitten. Ben dus ook fanatiek Fulham fan, dit weekend naar Chelsea v Fulham geweest. Zie Premier League topic voor foto.quote:Op maandag 25 april 2005 10:52 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Oowjah in welke wijk zit je dan London lijkt me geweldig al die voetbal clubs daar
oowja ja ik heb het wel gelezen je zat nog zo dicht op het veld ja geweldig lijkt me datquote:Op maandag 25 april 2005 11:43 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Southfields, woon 500m van de wimbledon courts vandaan. Zit dus in SouthWest London waar Chelsea en Fulham zitten. Ben dus ook fanatiek Fulham fan, dit weekend naar Chelsea v Fulham geweest. Zie Premier League topic voor foto.
Ben dit jaar naar ongeveer de 20 wedstrijden geweest, kost een fortuin maarja ik zit hier ook maar een jaar dus...
quote:
quote:Op maandag 25 april 2005 12:21 schreef Vigile het volgende:
Ik heb trouwens al een regel of 15 getikt in mijn verslag![]()
Is dat DOS uit Utreg?quote:Op maandag 25 april 2005 12:12 schreef Dos37 het volgende:
[..]
oowja ja ik heb het wel gelezen je zat nog zo dicht op het veld ja geweldig lijkt me dat
Ik moet zelfs een onderzoeksproject doen van 3000 worden.. blegh. En ook nog 4 losse verslagen over het bedrijf zelfs, logbooks, assessments en al die zooi. Schijtziek word ik ervanquote:Op maandag 25 april 2005 12:21 schreef Dos37 het volgende:
[..]![]()
dat schiet op gelukkig bij ons staat erin dat het niet meer als 4 pagina's mogen zijn
Ja iddquote:
Damn heb jij ff mazzel, ik moet een orientatiefase document, analysefase document, startdocument, realisatiedocument, afrondingsdocument maken en daarnaast ook nog eens een project uitvoeren..... al die documenten zijn ongeveer 10 pagina's of meerquote:Op maandag 25 april 2005 12:21 schreef Dos37 het volgende:
[..]![]()
dat schiet op gelukkig bij ons staat erin dat het niet meer als 4 pagina's mogen zijn
Mijn 1e verslag was alleen al 38 pagina'squote:Op maandag 25 april 2005 12:52 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Damn heb jij ff mazzel, ik moet een orientatiefase document, analysefase document, startdocument, realisatiedocument, afrondingsdocument maken en daarnaast ook nog eens een project uitvoeren..... al die documenten zijn ongeveer 10 pagina's of meer![]()
Nog 5,5u (min 1 uur pauze) Echt geen zinnnnnquote:
Welkom terugquote:
Ahhhhquote:Op maandag 25 april 2005 13:33 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Welkom terug![]()
We hebben je gemist![]()
Weheh!quote:Op maandag 25 april 2005 13:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ahhhh.
Ik hoef nog maar ..4 uur en een kwartier.
!
Ik ook nietquote:Op maandag 25 april 2005 14:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar weet je.
Jij doet ook geen flikker!!
Maar ik loop ook geen stagequote:Op maandag 25 april 2005 14:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar weet je.
Jij doet ook geen flikker!!
Goed opgemerktquote:Op maandag 25 april 2005 14:25 schreef Teardrop-nl het volgende:
Studeren is hetzelfde als geen flikker doen
De mijne is net op.. dussuhquote:Op maandag 25 april 2005 14:26 schreef star_gazer het volgende:
Tijd voor een bakkie thee. Moet wel wat drinken hebben tijdens het fokken
Tijd voor een nieuw bakkie thee danquote:
Ik moet ook nog 4 uurtjes werken vanavondquote:Op maandag 25 april 2005 13:32 schreef knox_ het volgende:
Nog 3 uurtjesEn dan vanavond nog even lekker 4 uur in de supermarkt werken
Muizen?quote:Op maandag 25 april 2005 14:34 schreef Teardrop-nl het volgende:
Denk niet dat ze het goed vinden als ik hier ga leren jongleren... trouwens waar moet ik dan mee gaan gooien, laptops ofzow ?
Ik heb ook nog een appel, en een flesje water.. Morgen maar 3 appels meenemen danquote:Op maandag 25 april 2005 14:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Muizen?.
Ik heb wel een appel bij.. maar om nou met 1 appel te gaan jongleren.
Ehm.. tja.
Ik ook nietquote:Op maandag 25 april 2005 14:42 schreef leolinedance het volgende:
Hebben jullie eigenlijk een strategische fok!plek? Ik niet zo...moet dus beetje oppassen
Ik heb de PERFECTE fok!plek........ zit hier op een kamertje met 2 andere collega's , die zitten alleen tegenover mij dus kijken tegen de achterkant van mijn monitor aan........quote:Op maandag 25 april 2005 14:42 schreef leolinedance het volgende:
Hebben jullie eigenlijk een strategische fok!plek? Ik niet zo...moet dus beetje oppassen
quote:
Dat komt wel bij je beoordelingquote:Op maandag 25 april 2005 14:58 schreef Vigile het volgende:
Gelukkig zijn ze wel erg blij met hoe ik verder functioneer hier en heb ik geen verder gezeur gehad
Zo'n stageplek heb ik ook wel eens gehad, waar ik dan geen internet had.... ik meteen zeggen toen ik dat doorhad, goh is het niet handig als ik mag internetten, moet ook wel eens dingen opzoeken voor mensen die vragen hebben enzo, toen heb ik dat meteen gekregen en nooit meer wat gehoord over mn internetgebruikquote:Op maandag 25 april 2005 15:05 schreef Blik het volgende:
terugkomdag vandaag, zit dus niet op mijn stage.
officieel heb ik helemaal geen internet op mijn computer, doen ze een beetje moeilijk over bij DAF. Maar via een andere stagiaire hebben we een bepaalde inlognaam gekregen waarmee we wel internet hebben, half DAF logt in via die naam als ze willen internetten
Hoelaat moet je dan altijd beginnen? ik moet van 08.30 tot 17.00. Ik kan zeg maar ook een uur eerder beginnen en een uur eerder stoppen.quote:
08:30 tot 16:30quote:Op maandag 25 april 2005 15:44 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Hoelaat moet je dan altijd beginnen? ik moet van 08.30 tot 17.00. Ik kan zeg maar ook een uur eerder beginnen en een uur eerder stoppen.
Ik ben ook wel opgeschoten met mn stageverslagquote:Op maandag 25 april 2005 16:19 schreef Vigile het volgende:
8:30 - 17:00 hier....nog 3 kwartier!!!
Ennuh, heb vandaag heel hoofdstuk getikt van mijn rapportje, morgen het laaste hoofdstuk / conclusies en dan is mijn stage opdracht af! (marktonderzoek gedaan) Dan kan ik beginnen aan mijn ´scriptie´/ ´paper´ wat de eindopdracht van mijn studie is!
probleem is dat dat dus via het moederbedrijf in Amerika aangevraagd zou moeten worden, wij hebben ook gezeurd over het feit dat we geen internet hadden bij DAF. Dat moet allemaal financieel verantwoord worden en dergelijke. Zou dus niet gaan lukken, dus nu doen we het zoquote:Op maandag 25 april 2005 15:09 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zo'n stageplek heb ik ook wel eens gehad, waar ik dan geen internet had.... ik meteen zeggen toen ik dat doorhad, goh is het niet handig als ik mag internetten, moet ook wel eens dingen opzoeken voor mensen die vragen hebben enzo, toen heb ik dat meteen gekregen en nooit meer wat gehoord over mn internetgebruik
Mogguhquote:Op dinsdag 26 april 2005 07:21 schreef Mr-Z het volgende:
Goedemorgen... weer een nieuwe stage dag.. ik ben er weer lekker vroeg mee![]()
verraderquote:Op dinsdag 26 april 2005 09:13 schreef Teardrop-nl het volgende:
Morguh![]()
Ik meld mij ook weer deze morgen![]()
Vandaag tot 12 uur, vanmiddag naar school voor projectherkansing![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |