Goed opgemerktquote:Op maandag 25 april 2005 14:25 schreef Teardrop-nl het volgende:
Studeren is hetzelfde als geen flikker doen
De mijne is net op.. dussuhquote:Op maandag 25 april 2005 14:26 schreef star_gazer het volgende:
Tijd voor een bakkie thee. Moet wel wat drinken hebben tijdens het fokken
Tijd voor een nieuw bakkie thee danquote:
Ik moet ook nog 4 uurtjes werken vanavondquote:Op maandag 25 april 2005 13:32 schreef knox_ het volgende:
Nog 3 uurtjesEn dan vanavond nog even lekker 4 uur in de supermarkt werken
Muizen?quote:Op maandag 25 april 2005 14:34 schreef Teardrop-nl het volgende:
Denk niet dat ze het goed vinden als ik hier ga leren jongleren... trouwens waar moet ik dan mee gaan gooien, laptops ofzow ?
Ik heb ook nog een appel, en een flesje water.. Morgen maar 3 appels meenemen danquote:Op maandag 25 april 2005 14:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Muizen?.
Ik heb wel een appel bij.. maar om nou met 1 appel te gaan jongleren.
Ehm.. tja.
Ik ook nietquote:Op maandag 25 april 2005 14:42 schreef leolinedance het volgende:
Hebben jullie eigenlijk een strategische fok!plek? Ik niet zo...moet dus beetje oppassen
Ik heb de PERFECTE fok!plek........ zit hier op een kamertje met 2 andere collega's , die zitten alleen tegenover mij dus kijken tegen de achterkant van mijn monitor aan........quote:Op maandag 25 april 2005 14:42 schreef leolinedance het volgende:
Hebben jullie eigenlijk een strategische fok!plek? Ik niet zo...moet dus beetje oppassen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |