Mag niet mee??quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:48 schreef O-Ren het volgende:
Ik wil ook naar Star Wars
Maar ik mag niet mee
[afbeelding]
Zullen wij dan samen naar Starwars gaan?quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:48 schreef O-Ren het volgende:
Ik wil ook naar Star Wars
Maar ik mag niet mee
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zullen wij dan samen naar Starwars gaan?
Ga jij als Death Starquote:Op vrijdag 22 april 2005 09:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zullen wij dan samen naar Starwars gaan?
Hij wilt tenminste met mijquote:
Geen idee Gijs. Ik ken alleen Dark Vader en Luke.quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:53 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Hij wilt tenminste met mij![]()
Met jullie mag ik niet mee![]()
dark vader ookquote:Op vrijdag 22 april 2005 09:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Geen idee Gijs. Ik ken alleen Dark Vader en Luke.
Hahaha gijs.. dat moest ik gewoon ff doen zoquote:Op vrijdag 22 april 2005 09:50 schreef silver-surfer het volgende:
B. ik zag net die aanvraag van die mailboxen....![]()
Moest zo lachen om de passworden die je aanvroeg
Forza14**
Jade14**
Hahahahahaha... respect
Niemand kent het hier verder... maar ik zat het ticket net te lezen... moest echt ff hard lachen
Dark Vader ook WHAHAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 22 april 2005 09:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nouquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
2chick** ookquote:Op vrijdag 22 april 2005 09:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hahaha gijs.. dat moest ik gewoon ff doen zo
Heb je ook die aanvraag gezien van INTERCHICKEN
Nog 7 uur werken... en dan ik ookquote:
Uw zoekbewerking - "autochtoon criminaltieit" - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd.quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:22 schreef mr_Brown het volgende:![]()
![]()
![]()
type in google: "autochtoon criminaltieit" als zoekopdracht
Check de vraag van Google![]()
quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:28 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Uw zoekbewerking - "autochtoon criminaltieit" - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd.
Tip: Verwijder de aanhalingstekens van uw zoekopdracht om meer resultaten te zien.
FANTASTISCH!!!![]()
Ik poep op Starwars...quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:20 schreef Chocobo het volgende:
.............................. Noot,........
Whahahahahah Virgil zekerquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:42 schreef mr_Brown het volgende:
Collega van me belde me vanmorgen...
hé ik heb een lekke band man....... wie moet ik nu bellen??
ikke: bellen?? je kan hem toch zelf wisselen??
ik heb toch geen reserveband pannekoek
check je kofferbak ei
die is leeg stomme molukker
fucking kunta!!! til die bodemplaat op, daar zit ie onder!!!
eeehhh spreek je later man!
negers![]()
quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:42 schreef mr_Brown het volgende:
check je kofferbak ei
negers![]()
ja man.... serieus...... niks zeggen tegen hem, ga een geintje uithalenquote:
Beetje moe,..... verder alles wel lekker ! En met jou...... mis jequote:
Dat dommequote:Op vrijdag 22 april 2005 10:42 schreef mr_Brown het volgende:
check je kofferbak ei
negers![]()
......ook een beetje moe. Hoe is het met mijn kleine schat Daan?quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Beetje moe,..... verder alles wel lekker ! En met jou...... mis je
Ja heerlijk,.,,,,,,, hij noemde Quin laatst mama door de telefoon !quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:07 schreef O-Ren het volgende:
[..]
......ook een beetje moe. Hoe is het met mijn kleine schat Daan?![]()
Ja ik las het.......quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja heerlijk,.,,,,,,, hij noemde Quin laatst mama door de telefoon !![]()
Kan het niet downenquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:12 schreef mr_Brown het volgende:
OOOOOOOOOOOOOMMMMMMMMMMMMMGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
complete seizoenen van The Simpsons Online![]()
![]()
![]()
en vele andere cartoons
http://www.cartoon-fridge.com/
WTFFFFFFFFFFFFFFFFFFFwerk
Teeering... WTF man... wat een site...quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:12 schreef mr_Brown het volgende:
OOOOOOOOOOOOOMMMMMMMMMMMMMGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
complete seizoenen van The Simpsons Online![]()
![]()
![]()
en vele andere cartoons
http://www.cartoon-fridge.com/
WTFFFFFFFFFFFFFFFFFFFwerk
klopt bonestaak, tis streamingquote:
Ja dat weet ik....... het is mijn manier om te zeggen dat de link sucked !quote:
Boeien......... alsof jij meer verdiend dan Karen ookquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:18 schreef silver-surfer het volgende:
M'n Salaris is net gestort .... geeft Karen gisteren in de winkel meteen 150 euro aan kleren uit
Die had ik verwacht pik...quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Boeien......... alsof jij meer verdiend dan Karen ookZe is kostwinnaar.... mag ze eens wat leuks doen ?
quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja dat weet ik....... het is mijn manier om te zeggen dat de link sucked !
quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:20 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
[afbeelding] dit is mijn manier om te zeggen dat jij sucked
Kan die wel tegenquote:
Hey, dat antwoord had ik niet verwachtquote:
hèquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:29 schreef -Struikrover- het volgende:alles teruggelezen
Login/wachtwoord van de baas.... die is vrij vandaag
Maandag heeft tie een leuke pop-up in z`n scherm alstie opstart
stomme idioot .......
hij was er alquote:
quote:
Ach... daar is ie weerquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:29 schreef -Struikrover- het volgende:alles teruggelezen
stomme idioot .......
Strrrrrruikquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:29 schreef -Struikrover- het volgende:alles teruggelezen
stomme idioot .......
Ik hou van die bruine man van je !!quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Strrrrrruik
Tiesto @ Disneyland hebben?
Gooi hem volgende week wel naar jequote:
die beestjes van jou heersenquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik hou van die bruine man van je !!Hij pest me alleen altijd met mijn beestjes (lees Conker) !!! Moet hem af en toe terugpakken !
quote:
nee das waarquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]ja ok, maar jij had Goodfellas ook nooit gezien..... weet je eigenlijk wel genoeg
quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:09 schreef kepler het volgende:
[..]
nee das waar
zo heb ik ook nog nooit the godfather en pulp fiction gezien
maar aangezien ik deze periode niet veel college heb ga ik die wel een keertje kijken
Ben jij eigenlijk wel in de juiste reeks ingeschreven?quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat eeuwige gejank om films hier altijd![]()
Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..........................quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:09 schreef kepler het volgende:
[..]
nee das waar
maar aangezien ik deze periode niet veel college heb ga ik die wel een keertje kijken
En nou opsodemieten hier!!!quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:09 schreef kepler het volgende:
[..]
nee das waar
.................... Serieus.....................quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:09 schreef kepler het volgende:
[..]
nee das waar
HOMO topics misschien?quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk wel in de juiste reeks ingeschreven?
Misschien heeft de EINDHOVEN reeks nog een functie over
Gijs, jullie kunnen niet zonder me.quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk wel in de juiste reeks ingeschreven?
Misschien heeft de EINDHOVEN reeks nog een functie over
Gijs................ misschien snap jij dit. Dat je het misschien gemist hebt omdat je jong bent ok.... maar zelfs na al onze gesprekken over die MEGA films heeft die ze nog niet gezien.... Serieus......quote:
Jurassic Park 1 t/m 3quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs................ misschien snap jij dit. Dat je het misschien gemist hebt omdat je jong bent ok.... maar zelfs na al onze gesprekken over die MEGA films heeft die ze nog niet gezien.... Serieus......Wat moet je hier nou op zeggen....
Pulp Fiction, Goodfellas en de Godfather reeks..... ik moet mijn best doen om betere films te bedenken....
Misschien is noot ook meer een "Last Action Hero" typequote:Op vrijdag 22 april 2005 12:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs................ misschien snap jij dit. Dat je het misschien gemist hebt omdat je jong bent ok.... maar zelfs na al onze gesprekken over die MEGA films heeft die ze nog niet gezien.... Serieus......Wat moet je hier nou op zeggen....
Pulp Fiction, Goodfellas en de Godfather reeks..... ik moet mijn best doen om betere films te bedenken....
Toegegeven.............. Het zijn leuke filmsquote:
Lock Stock and two smoking barrelsquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Toegegeven.... ook coolquote:
ik weet dat PF en the godfather fanatastisch films zijn, maar zo heb ik er nog een hele hoop op mijn lijstje staan. Plus nog een hoop games....quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Toegegeven.... ook coolmaar wat klasses lager
PF ookquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:25 schreef kepler het volgende:
[..]
ik weet dat PF en the godfather fanatastisch films zijn, maar zo heb ik er nog een hele hoop op mijn lijstje staan. Plus nog een hoop games....
ik zal er wel een keertje tijd voor vrij maken
whehequote:Op vrijdag 22 april 2005 12:27 schreef Bastard het volgende:
Ik ga een ban aanvragen voor Kepler en ROy, ben het zat met die gasten.. opzouten nou!!
Ze zijn idd wel HEEEL slecht in films jaquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:27 schreef Bastard het volgende:
Ik ga een ban aanvragen voor Kepler en ROy, ben het zat met die gasten.. opzouten nou!!
quote:
................................................................................... poep Godfather ook... eigenlijk zijn we klaar nu !quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
B, hou je bek man, met je poep Godfather
Zo, en nu ga ik werken
*Wegrent
hoe kan dat nou als ik die andere nog niet heb gezienquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:30 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
goeie film![]()
maar je gaat me niet zeggen dat je deze film op de zelfde hoogte zet![]()
quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo, en nu ga ik werken
*Wegrent
.........................................................................................................quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:31 schreef kepler het volgende:
[..]
hoe kan dat nou als ik die andere nog niet heb gezien
ik kan niet overal goed in zijnquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ze zijn idd wel HEEEL slecht in films jaHEEEEEL slecht... !
Serieus.. ik kan die onwetendheid niet meer aan zien.. niks oh daar gaan we huilen over films.quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo, en nu ga ik werken
*Wegrent
quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Serieus.. ik kan die onwetendheid niet meer aan zien.. niks oh daar gaan we huilen over films.
Kijk er zijn goeie films, vele zelfs. Maar er zijn must sees om te baseren wat een goeie film is.
Ik wil je hier gewoon niet meer zien voor je die films hebt gezien, geen gegame, geen geruk, geen gestudie.. kijken met je hoofd!
quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Serieus.. ik kan die onwetendheid niet meer aan zien.. niks oh daar gaan we huilen over films.
Kijk er zijn goeie films, vele zelfs. Maar er zijn must sees om te baseren wat een goeie film is.
Ik wil je hier gewoon niet meer zien voor je die films hebt gezien, geen gegame, geen geruk, geen gestudie.. kijken met je hoofd!
Ik volg je.......... totdat ze een van de films gezien hebbenquote:
quote:
Mijn hoofd na het lezen ==>quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:43 schreef mr_Brown het volgende:
In een vrij exclusieve workenkrabber zit op de bovenste verdieping een grote bar.
Aan deze bar zitten 2 mannen een biertje te drinken.
Zegt de ene tegen de andere "Wist je dat er hier bepaalde luchtstromen om het gebouw zitten die je weer omhoog blazen als je van de toren springt?"
Die andere man verklaart hem voor gek natuurlijk, hij gelooft er niks van.
Dus om het te bewijzen springt de eerste man van de toren af en na een korte val schiet de man ineens omhoog en komt weer terecht op de bovenste verdieping. Hij bestelt meteen weer een pilsje.
De andere man is meteen enthousiast! hij gooit zijn pilsje achterover en springt van de toren....
SPLAT en dood.
Zegt de barkeeper tegen de eerste persoon "Godverdomme Superman, wat ben je een klootzak als je dronken bent".
kom op zegquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:53 schreef Bastard het volgende:
kotsmisselijk van die filmn00bs.. beetje leuk meelullen over dingetjes, beetje lachen zo.. maar films kijken ho maar!
Volgende keer beter screenen voor er iemand bij komt hier hoor, wat een flater zeg
WHOEHAHAHAHAHAHAHHA.. ik vond jouw grap beter dan de mopquote:
Volgens mij is het geen grap maar ik vond het ook leukerquote:Op vrijdag 22 april 2005 13:16 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
WHOEHAHAHAHAHAHAHHA.. ik vond jouw grap beter dan de mop![]()
Het is ook zo'n baard...quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Volgens mij is het geen grap maar ik vond het ook leuker
quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:09 schreef Bastard het volgende:
Ik ga oook maar niet naar Struik Vrijdag, kom ik die 2 filmn00bs ook tegen
Wat? Wonen er meer dan 2 mensen in Moorddrecht dan?quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:30 schreef mr_Brown het volgende:
Ze hebben volgens O-Ren net een lijk bij ons in Moordrecht uit het Kanaal gevist
quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat? Wonen er meer dan 2 mensen in Moorddrecht dan?
Wel vaker hoor kippenkop, maar toen inderdaad nog TH gespeeld.. zo cool spelquote:Op vrijdag 22 april 2005 13:37 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
Jij bent ooit een x bij mij thuis geweesttoen nog met die dikke samen
![]()
Tony Hawk![]()
![]()
Kippenkop oooooooooooooooooookkkkkkquote:Op vrijdag 22 april 2005 13:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wel vaker hoor kippenkop, maar toen inderdaad nog TH gespeeld.. zo cool spel
Snatch ookquote:Op vrijdag 22 april 2005 13:55 schreef Magneet het volgende:
net gewoon bij de FRS 2 x 3 dvd box set & 1 x snatch gekocht voor 33 euro
Welke box?quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:55 schreef Magneet het volgende:
net gewoon bij de FRS 2 x 3 dvd box set & 1 x snatch gekocht voor 33 euro
mooooooiiquote:Op vrijdag 22 april 2005 14:02 schreef Magneet het volgende:
ligt nu gewoon super veel in de 3 voor 33 vakken bij de FRS
Ah lekker.. Taxi zou ik ook es moeten halen, zijn leuke films.quote:
Alles beter Gijs.. mn tere ziel kan die andere beelden niet meer verwerken, hoewel ik eerder ook vaak op die site kwam.quote:
Hoe ouder ik wordt hoe slechter ik er tegen kan. Vroeger WILDE ik faces of death zien, maar nu moet ik er niet aan denken....quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Alles beter Gijs.. mn tere ziel kan die andere beelden niet meer verwerken, hoewel ik eerder ook vaak op die site kwam.
Het spookt zo na joh. Deze beelden nu ook.. krijg het niet meer weg.quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hoe ouder ik wordt hoe slechter ik er tegen kan. Vroeger WILDE ik faces of death zien, maar nu moet ik er niet aan denken....
This is a tasty burger.....quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:01 schreef Bastard het volgende:
Nog maar een keer Pulp Fiction kijken, dat helpt wel.
quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Alles beter Gijs.. mn tere ziel kan die andere beelden niet meer verwerken, hoewel ik eerder ook vaak op die site kwam.
:dquote:
Dat naschieten,... zo gruwelijk... dat schokken van dat lichaamquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het spookt zo na joh. Deze beelden nu ook.. krijg het niet meer weg.
quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
:d
HALVE FILM ZIT IK GEWOON MEE TE LULLEN OOK JA..
NEE, IK SCHREEUW NIET, MN CAPS STAAT NOG AAN
:p
ken je hem??quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat naschieten,... zo gruwelijk... dat schokken van dat lichaam
quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:20 schreef Chocobo het volgende:
Jezus.......... check zijn FOTO nou eens![]()
http://www.telegraaf.nl/p(...)_proces-Jackson.html
Dat verdwaast rond lopen.. en dan een kogel in zn buik.quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat naschieten,... zo gruwelijk... dat schokken van dat lichaam
Ik wil billen vandaag,... met Strings erinquote:
Zoooo dan... die is wel lekker hoor...quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik wil billen vandaag,... met Strings erin![]()
Geeft niet.... ben al blij met dit kruisjequote:
quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geeft niet.... ben al blij met dit kruisje
zag ze op dat sexy en gewaagd forum hier op fokquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik wil billen vandaag,... met Strings erin![]()
Sorry hoorquote:
What now? Well let me tell youquote:
Whehehe, cool stuk inderdaad.quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:59 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
What now? Well let me tell you
what now. I'm gonna call a couple
pipe-hittin' niggers, who'll go to
work on homes here with a pair of
pliers and a blow torch.
(to Zed)
Hear me talkin' hillbilly boy?! I
ain't through with you by a damn
sight. I'm gonna git Medieval on
your ass.
één van de beste stukjes van de film iddquote:Op vrijdag 22 april 2005 16:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Whehehe, cool stuk inderdaad.
En daarvoor.. "Wake up the gimb"
"But the gimb is sleeping!"
"Well, I quess we just have to wake him up then"
Ziek ook.
haha, geweldig. die uitspraken van hem, zo ongelooflijk zeikerig.quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:55 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Sorry hoor
Bob Rosswat een briljante vent zeg
[afbeelding]
quote:"We don't make mistakes, we have happy little accidents"
Decide where your little footy hills live.
Little squirrels 'n' rabbits, and if this was in florida or georgia somewhere down there, might be an aligator or two hid back here
Happy little tree limb
You know me... like those big treesdaar ben ik het mee eens
Zon en games, geen goede combi hequote:Op vrijdag 22 april 2005 16:12 schreef Strolie75 het volgende:
Vroeg thuis
Zon
Bier
Jade Empire
Mario64 DS
Soms heb je van die dagen.
Biertje ploppen en alvast het boekje lezenquote:
Nee, tis zielig.quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Biertje ploppen en alvast het boekje lezen
Wat een last van William...gun het hem echt niet.![]()
ZIjn jullie nog niet aan de skype danquote:Op vrijdag 22 april 2005 16:14 schreef Strolie75 het volgende:
UWV....hele werkdag van 12 dure medewerkers opofferen om 2,5 uur te vergaderen in Groningen. Maar videoconferencing is te duur.
hopelijk vind tie snel een nieuwe baan, want dit soort praktijken gun je niemandquote:Op vrijdag 22 april 2005 16:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Biertje ploppen en alvast het boekje lezen
Wat een last van William...gun het hem echt niet.![]()
Ik hoor ook al wat geks.quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:20 schreef Magneet het volgende:
hoor ik daar nu een lama schijten?
Nee bedanktquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:48 schreef QueenR het volgende:
[..]
zag ze op dat sexy en gewaagd forum hier op fok[V] [S&G] Vrouwen Sexy & Gewaagd
serieus....
Veel plezier Gijs,.... ik schijt dik op je DS maar Jade gun ik jequote:Op vrijdag 22 april 2005 16:12 schreef Strolie75 het volgende:
Vroeg thuis
Zon
Bier
Jade Empire
Mario64 DS
Soms heb je van die dagen.
haha vond je ze zo lelijk of heb je niet eens durven klikken hahaquote:
Zie je morgen wel.quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:21 schreef Bastard het volgende:
He lekker, nog 10 minuten, kan het racen beginnen.
Naar huis
Hoofd scheren
Douchen
Scheren
Tas pakken
Kattebak
Fiets wegbrengen
Tanken
op naar Veendam.. zal er wel 2130 aankomen
quote:
Weer een beetje goede zin Gijs?quote:
Je gijs, zo ga ik het ook doenquote:Op vrijdag 22 april 2005 20:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Weer een beetje goede zin Gijs?
Laat die vent toch de schijt krijgen, gun hem het plezierige gevoeld dat hij jou genaaid heeft niet. Plan gewoon wat leuks in die 2 weken. Forza gamen, je vijver afmaken. En dan van de herfst gewoon een weekje ziek melden als je zin hebt in wat vrije dagen.
gaaaaaastquote:Op vrijdag 22 april 2005 20:57 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Je gijs, zo ga ik het ook doen
een van je betere ideen
Ik ben erg tevreden met die van mij. Zeker geen slechte koop.quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:54 schreef Magneet het volgende:
ze hebben trouwens nu die scart switchbox bij de FRS en ik zag laatst in de quest staan dat het model vernieuwd is
http://www.freerecordshop(...)asp?productid=443968
ik ook alleen was er volgens mij een Gijs nog naar op zoek maar dat weet ik niet meer zekerquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:05 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben erg tevreden met die van mij. Zeker geen slechte koop.
dat was ik en toevallig zit ik net te googlen naar dat dingquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:10 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik ook alleen was er volgens mij een Gijs nog naar op zoek maar dat weet ik niet meer zeker
Je weet het he.... Strol is een koude klootzakquote:
Ik ook Gijsquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:05 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben erg tevreden met die van mij. Zeker geen slechte koop.
quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Woei, dat ding moet ik ook hebbenAls ik het goed zie kan je vier RGB scarts aansluiten en heeft elke aansluiting ook een optical out zodat je die evt met een home cinema kan doorlussen?
Thnx iig Magneet![]()
geachte heren lama's dat ding is echt fucking ideaal, idd 4 x rgb en 4 x optisch geluid echt fucking ideaal als je veel consoles hebtquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:17 schreef kepler het volgende:
[..]
dat was ik en toevallig zit ik net te googlen naar dat ding![]()
volgende week dan ff langs de FRSquote:Op zaterdag 23 april 2005 10:04 schreef Magneet het volgende:
[..]
[..]
geachte heren lama's dat ding is echt fucking ideaal, idd 4 x rgb en 4 x optisch geluid echt fucking ideaal als je veel consoles hebt
LE-ZEN is moeilijk héquote:Op zaterdag 23 april 2005 10:12 schreef kepler het volgende:
[..]
volgende week dan ff langs de FRS
is zo'n optische kabel nog duur?
Skies of Arcadia (Cube RPG)quote:
quote:
quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Skies of Arcadia (Cube RPG)
Shadow Hearts Covenant (PS2 RPG)
Breath of Fire V (PS2 RPG)
![]()
Dimme he dikkequote:Op zaterdag 23 april 2005 11:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[..]De ouderdom slaat toe
Goeiemorgen homo's
Editten en dan niet gemeld verbeterenquote:
Je cache suckedquote:Op zaterdag 23 april 2005 11:58 schreef ChOas het volgende:
[..]
Editten en dan niet gemeld verbeteren
[ Bericht 2% gewijzigd door Chocobo op 23-04-2005 11:59 ]quote:
I object !!quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:00 schreef ChOas het volgende:
[..]
[ Bericht 2% gewijzigd door Chocobo op 23-04-2005 11:59 ]
Jouw liegen ook
Zal jou eens updatenquote:Op zaterdag 23 april 2005 12:10 schreef Magneet het volgende:
zow, dvd profiler ook maar even ge-update
Die suckt.quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:48 schreef Chocobo het volgende:
Nee,... ik heb ook Twin Snakes gewonnen, maar dat had ik gisteren al gemeld
Ja ik vond de meeste reviews erg goed. Het is meer voor de heb zeg maar. Om de MGS verzameling compleet te makenquote:Op zaterdag 23 april 2005 12:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die suckt.
Heb hem aan Pjee gegeven.
dan kan ik hem toch bestellen en afhalen bij de FRS?quote:Op zaterdag 23 april 2005 10:14 schreef Magneet het volgende:
[..]
LE-ZEN is moeilijk héop de frs site staat dat hij alleen via internet verkrijgbaar is bij hun. en optische kabels kosten 7 of 8 euro geloof ik, afhankelijk van de lengte
Wie is pjee eigenlijk ? CHoAs ? Die speelt niks uit Gijsquote:Op zaterdag 23 april 2005 12:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die suckt.
Heb hem aan Pjee gegeven.
Pjee = ChOas inderdaad.quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:39 schreef Chocobo het volgende:
Wie is pjee eigenlijk ? CHoAs ? Die speelt niks uit Gijs
Nee ik zit vast bij die telikinetische Gijs, Pjee!!!quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Pjee = ChOas inderdaad.
Hij is nu vooral met zijn kuiken aan het spelen.
Psycho Mantisquote:Op zaterdag 23 april 2005 17:46 schreef ChOas het volgende:
[..]
Nee ik zit vast bij die telikinetische Gijs, Pjee!!!
Dat lurkenquote:Op zaterdag 23 april 2005 17:46 schreef ChOas het volgende:
Nee ik zit vast bij die telikinetische Gijs, Pjee!!!
Ja briljant he... moest er ook aan denken...quote:
Meestal zit ik te F5-en tot ik zelf komquote:Op zaterdag 23 april 2005 17:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja briljant he... moest er ook aan denken...
Zou die de hele dag hebben ge-F5't ?totdat we kwamen ??
quote:Op zaterdag 23 april 2005 18:04 schreef ChOas het volgende:
[..]
Meestal zit ik te F5-en tot ik zelf kom
Vanavond met Chick op de bank film kijkenquote:
quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:25 schreef Strolie75 het volgende:
Klotevisite. Rot toch op, ik wil gamen!
heb je alle tv trailers gezien? superquote:Op zondag 24 april 2005 01:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
In de bois trouwens toffe trailers gezien:
XXX ² met Ice Cube(hoewel XXX suckte lijkt deze me wel stoer)
Starwars 3Misschien moet ik Ep 1 maar vergeten en Ep 2 en deze gaan kijken want het zag er echt fucking tof uit!
ow ja en mogguh natuurlijkquote:
Wat is dat voor (super)gay pakje?quote:
Vanochtend ook gezien! iig een veel betere keus als waar ze het eerst over hadden die brandon frasier..quote:
quote:Op zondag 24 april 2005 21:01 schreef Strolie75 het volgende:
[struik-mode]
http://homepage.ntlworld.com/guy.otten/Jordan-gorgeous-strip.wmv
[/struik-mode]
Nou ja zegquote:
Ja het verbaade mij ookquote:Op zondag 24 april 2005 22:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou ja zeg
Ik moest hier gewoon om lachen
Films gekekeken samen met Kepler?quote:Op zondag 24 april 2005 22:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou ja zeg
Ik moest hier gewoon om lachen
Die trainingen van jullie elke keerquote:
Vind het wel coolquote:Op maandag 25 april 2005 07:23 schreef silver-surfer het volgende:
Ik moet echt wennen aan die gozer in het superman pak.. Christopher Reeve... bijna onmogelijk om hem te vervangen...
En waarom is het pak nou weer bruin....
Lois Lane is best lekker in de nieuwe filmquote:Op maandag 25 april 2005 07:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Vind het wel coolPak vond ik erg gaaf..... !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |