Verstandskiezen komen 9 van de 10 keer niet zo mooi door dat ze mee kunnen kauwen en als dat wel zo is worden ze meestal niet getrokken. Als je er toch niet mee kan kauwen maakt het niet zoveel uit toch?quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:15 schreef Penny_Lane het volgende:
Vraag: wie heeft z`n verstandkiezen laten trekken terwijl er ook al eerder kiezen verwijderd zijn?
Mijn tandarts wil ook m`n verstandkiezen eruit hebben, maar in een ver verleden zijn er, in verband met beugel, al eens vier kiezen uitgegaan. Dus als ik m`n verstandkiezen ook nog moet missen heb ik zowel boven als onder aan elke kant nog drie kiezen. Lijkt me vrij weinig...
Koelen moet je meteen na het trekken doen. Hoop voor je dat je dat ook gedaan hebt, anders succes met je dikke wang straksquote:
Negatief.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:12 schreef daaaaan het volgende:
Is het positief of negatief dat ik naar de kaakchirurg moet trouwens?
Naast dat je vaak niks aan die kiezen hebt, zijn ze ook nog eens een bron van bacterien omdat ze zo ver achterin zitten.quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:20 schreef Penny_Lane het volgende:
Volgens mij is er ruimte zat. Ik heb heel bescheiden kiesjes, als die verstandkiezen er uit moeten blijft er volgens mij weinig over. Maar okee, het is dus redelijk normaal. We`ll see...
ik zou zeggen positief, voor een kaakchirurg is het dagelijks werk om die krengen te trekken en gaat het veel sneller dan bij een tandarts. Maar het zou ook kunnen zijn dat er mogelijk problemen kunnen zijn bij het trekken...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:12 schreef daaaaan het volgende:
Ok, ff een goede schop. Ik moet vanmiddag foto's laten maken omdat er waarschijnlijk ook verstandskiezen getrokken moeten worden. Voor een beugel vroeger heb ik ook al 2 gewone kiezen laten trekken. Dit viel heel erg mee toen. Valt dit er mee te vergelijken?
Is het positief of negatief dat ik naar de kaakchirurg moet trouwens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |