abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31320406
Vraag: wie heeft z`n verstandkiezen laten trekken terwijl er ook al eerder kiezen verwijderd zijn?

Mijn tandarts wil ook m`n verstandkiezen eruit hebben, maar in een ver verleden zijn er, in verband met beugel, al eens vier kiezen uitgegaan. Dus als ik m`n verstandkiezen ook nog moet missen heb ik zowel boven als onder aan elke kant nog drie kiezen. Lijkt me vrij weinig...
I`m beginning to think that maybe everything that happens makes sense. Like, if it didn`t make sense, how could it happen? But that`s really a terrible thought. It can only come out of trouble - trouble that doesn`t make sense.
  zondag 9 oktober 2005 @ 23:33:37 #282
99156 _Boo_
Boo_ming
pi_31321003
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 23:15 schreef Penny_Lane het volgende:
Vraag: wie heeft z`n verstandkiezen laten trekken terwijl er ook al eerder kiezen verwijderd zijn?

Mijn tandarts wil ook m`n verstandkiezen eruit hebben, maar in een ver verleden zijn er, in verband met beugel, al eens vier kiezen uitgegaan. Dus als ik m`n verstandkiezen ook nog moet missen heb ik zowel boven als onder aan elke kant nog drie kiezen. Lijkt me vrij weinig...
Verstandskiezen komen 9 van de 10 keer niet zo mooi door dat ze mee kunnen kauwen en als dat wel zo is worden ze meestal niet getrokken. Als je er toch niet mee kan kauwen maakt het niet zoveel uit toch?
pi_31326814
Penny_Lane, heb ik ook gehad 4 kiezen eruit; blijft wel genoeg ruimte over lijkt me
pi_31328150
Penny_Lane, ik heb het ook gehad, ik heb nu nog 3 kiezen aan beide kanten, en het zijn er genoeg hoor..
Als er gewoon niet meer ruimte is, dan kan je ook weinig anders
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_31346298
Volgens mij is er ruimte zat. Ik heb heel bescheiden kiesjes, als die verstandkiezen er uit moeten blijft er volgens mij weinig over. Maar okee, het is dus redelijk normaal. We`ll see...
I`m beginning to think that maybe everything that happens makes sense. Like, if it didn`t make sense, how could it happen? But that`s really a terrible thought. It can only come out of trouble - trouble that doesn`t make sense.
pi_31832950
*kick*

ben er net weer, en moet zeggen dat het minder erg was dan ik dacht.. alleen hebben ze er maar 1 gedaan, dus ik moet nog een keer

PS.. typen met 1 hand omdat je met een zak ijs op je smoel zit, is niet leuk..
pi_31836523
heb vanochtend ook mn verstandskiezen laten trekken. Boven en onder aan de linekr kant in t ziekenhuis. Was echt helemaal niet erg. Nu begint de verdoving alleen uit te werken en doet t n beejte pijn. Maar vind het irritanter dat het nog n beetje bloed. Krijg je zo'n ranzige bek van. Dadelijk ook maar eens koelen.

Over 4 weken de andere kant. Ben benieuwd.
  maandag 31 oktober 2005 @ 14:06:02 #288
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_31836822
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 13:54 schreef Twisted2000 het volgende:

Dadelijk ook maar eens koelen.
Koelen moet je meteen na het trekken doen. Hoop voor je dat je dat ook gedaan hebt, anders succes met je dikke wang straks
Geloof in jezus. Dan zal hij je belonen
pi_31842758
vanochtend om 10u zijn ze eruit getrokken. heb toen rond 1u wat gekoeld en ben nu nog wat aan t koelen...verder nog altijd niet veel last ervan....wel wat pijn maar niet echt veel.wordt ook niet dikker en kan wel weer redelijk eten....wie weet heb ik geluk
  vrijdag 13 januari 2006 @ 14:12:25 #290
137910 daaaaan
bla die bla
pi_34012856
Ok, ff een goede schop. Ik moet vanmiddag foto's laten maken omdat er waarschijnlijk ook verstandskiezen getrokken moeten worden. Voor een beugel vroeger heb ik ook al 2 gewone kiezen laten trekken. Dit viel heel erg mee toen. Valt dit er mee te vergelijken?

Is het positief of negatief dat ik naar de kaakchirurg moet trouwens?
pi_34014968
Ja ja op vrijdag de 13e 2 verstandskiezen laten trekken, dan heb je lef he

Het ging goed iig, mn tandarts was bang dat 1 kies zou breken maar hij kwam er netjes in 1 keer uit.
De verdoving is nu ook weg en ik voel het wel maar pijn doet het niet, straks maar eens kijken of ik wa kan eten.
Het viel me iig hard mee, vooral het trekken dat was maar 5 minuten werk voor 2 kiezen.

@ Hierboven
Zijn je kiezen er al door? voor uitsnijden moet je alijd naar de kaakchirurg want dat kan de tandarts niet.
Eruit snijden lijkt me niet tof, de mijne zijn er gelukkig al compleet door.
pi_34018219
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 14:12 schreef daaaaan het volgende:

Negatief.
pi_34018277
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 23:20 schreef Penny_Lane het volgende:
Volgens mij is er ruimte zat. Ik heb heel bescheiden kiesjes, als die verstandkiezen er uit moeten blijft er volgens mij weinig over. Maar okee, het is dus redelijk normaal. We`ll see...
Naast dat je vaak niks aan die kiezen hebt, zijn ze ook nog eens een bron van bacterien omdat ze zo ver achterin zitten.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 18:31:53 #294
137910 daaaaan
bla die bla
pi_34021728
Wow dit is wel een heel erg standaard ingreep als ik hier zo rond lees. Elke dag wel mensen die hun kiezen eruit moeten.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 18:32:58 #295
137910 daaaaan
bla die bla
pi_34021759
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 16:34 schreef _Boo_ het volgende:

[..]

Negatief.
Kut
pi_34025183
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 14:12 schreef daaaaan het volgende:
Ok, ff een goede schop. Ik moet vanmiddag foto's laten maken omdat er waarschijnlijk ook verstandskiezen getrokken moeten worden. Voor een beugel vroeger heb ik ook al 2 gewone kiezen laten trekken. Dit viel heel erg mee toen. Valt dit er mee te vergelijken?

ik zou zeggen positief, voor een kaakchirurg is het dagelijks werk om die krengen te trekken en gaat het veel sneller dan bij een tandarts. Maar het zou ook kunnen zijn dat er mogelijk problemen kunnen zijn bij het trekken...

Ik ben 1/2 verstandskies kwijt geraakt aan de tandarts en de rest bij de kaakchirurg(de tandarts met 25 jaar ervaring was 50 min bezig om een halve kies er uit te krijgen en de kaakchirurg (met minder dan 10 jaar) had de andere 3 1/2 er in 10 min uit(zonder inwerktijd verdoving)
pi_34166967
MOrgen om acht uur ik report als ik weer bij zinnen ben
Hoor ik die Griekse melodie...
pi_34193828
Zo, dat viel mee! half negen stond ik weer buiten met een compres op mijn kaak. Onder hechting boven niet. Onder ook in stukken geboord, boven niet. Verdoving aanbrengen was pijnloos alsmede de behandelingen. Ik slik nu driemaaldaags 600 milligram Ibuprofen. Ik merk nu dat de verdoving een beetje uit begint te werken. Hopelijk grijpt de pijnstiller snel in!
Hoor ik die Griekse melodie...
pi_34198758
mooi man!
pi_34198768
goede tandarts dus
pi_34198779
dicht!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')