Doen!quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:34 schreef Ang3l het volgende:
http://www.big-brother.nl/ Kom we geven ons met z'n allen op!
't Is 45,2 GB.quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:26 schreef SlimShady het volgende:
Dat zijn 7 DVDs![]()
Maak er maar 8 van. Ik had het net even opnieuw uitgerekend.
Waalwijk dan he, Het enige echte filiaalquote:Op vrijdag 22 april 2005 16:40 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
http://www.pietklerkx.nl/default.asp?page=filiaal&filiaal=amersfoort.
'k Zie je zo, okay?
Jerruh!!!quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:39 schreef Jerruh het volgende:
robbie!!!.
ik ga zo naar den bosch, etentje bij iemand!!!zeg wat doe jij de komende week? zal k meeklussen in uw huiske?
Optutten? Ben jij een mannelijke opmaakpop ofzo..?quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:16 schreef Andyvie het volgende:
Waarom zit ik me enorm op te tutten voor een uitje met mijn werk?
We gaan lasergamen en eten, dus een leuke jongen zal ik waarschijnlijk niet tegenkomen
Een kloddertje hiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeer en een kloddertje daaaaaaaaaaaaaaaaaaarquote:Op vrijdag 22 april 2005 17:17 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Optutten? Ben jij een mannelijke opmaakpop ofzo..?
quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:28 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik zweer het je, ik haat jullie, ik haat jullie allemaal!
met jullie koesjiekoesjiekoe en wat allemaal nog meer voor walgelijk gebrabbel!
waarom was jij niet vrij vandaag, want ik stond met dat stomme boek van je in m'n handen en ik dacht heel hard na om het te kopen, maar omdat ik alleen was kon ik me inhouden en ben ik er vandaag met een Uncanny X-men en een Conan af gekomen.quote:
omdat daar allemaal reclame voor word gemaakt denk ik!?quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:38 schreef DennisMoore het volgende:
Waarom melden zich ineens allemaal van die lelijke Belgen aan op gay.nl?.
Mja, maar zo ineens. De laatste 10 al ofzo.quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:42 schreef keizerpinguin het volgende:
omdat daar allemaal reclame voor word gemaakt denk ik!?![]()
mischien zijn het wel gay.nl terroristen?!quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:45 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja, maar zo ineens. De laatste 10 al ofzo..
Schaam je diep! EN de stemmen ook!quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:37 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
waarom was jij niet vrij vandaag, want ik stond met dat stomme boek van je in m'n handen en ik dacht heel hard na om het te kopen, maar omdat ik alleen was kon ik me inhouden en ben ik er vandaag met een Uncanny X-men en een Conan af gekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |