manias?quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:03 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
maar manias staat niet op de lijst
quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:08 schreef Kugari-Ken het volgende:
I'm spiteful, bitter, and rude.
![]()
let that be my reputation from now on!
Kom op Kug, een lief pluizig konijntje dat probeert om de grote boze wolf uit te hangen...quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:19 schreef Kugari-Ken het volgende:
Waarom zijn jullie allemaal zo verschrikkelijk onhebbelijk en sadistisch dat jullie mij mijn imago-verandering nooit eens steunen!
Verdomme, wat zijn jullie voor een on-mensen!
Wat was je imago en wat gata het worden dan?quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:19 schreef Kugari-Ken het volgende:
Waarom zijn jullie allemaal zo verschrikkelijk onhebbelijk en sadistisch dat jullie mij mijn imago-verandering nooit eens steunen!
Verdomme, wat zijn jullie voor een on-mensen!
quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Kom op Kug, een lief pluizig konijntje dat probeert om de grote boze wolf uit te hangen...
Dat is toch afgrijselijk schattig?.
Vooralsnog is het alleen maar schattig.quote:
bart is veel koedliewoedlie-er hoor!quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Vooralsnog is het alleen maar schattig.
Op een koeshiekoeshiekoe-manier..
Kug is eerder koetsjiekoe met een knijp in de wangenquote:Op vrijdag 22 april 2005 13:43 schreef Jerruh het volgende:
[..]
bart is veel koedliewoedlie-er hoor!.
14:44 ....quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:38 schreef wonderer het volgende:
*is vandaag vroeg op*
14:44 ...quote:
14:43 zelfs joh.quote:
De afgelopen paar dagen was het half vier voor ik mijn nest uit kwam. Ik ben een luie donderquote:
Een luie flikker?quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:54 schreef wonderer het volgende:
De afgelopen paar dagen was het half vier voor ik mijn nest uit kwam. Ik ben een luie donder![]()
Nope.quote:
Luie goorlap? Luie aso? Luie man zonder smaak? Luie hijweetnietwathijmist?quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nope.
Luie uil, of breeder, of wat voor woorden jullie ook voor hetero's verzinnen
Kweenie of ik aso ben. Ik krijg geen uitkering dus ik teer niet op jullie centenquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Luie goorlap? Luie aso? Luie man zonder smaak? Luie hijweetnietwathijmist?
Ik noemde gewoon wat standaard benamingen voor hetero opquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kweenie of ik aso ben. Ik krijg geen uitkering dus ik teer niet op jullie centenIk geniet gewoon van mijn vrije tijd en maak zo nu en dan een website voor wat centen.
Zal over een tijdje wel anders worden als ik het huishouden moet gaan runnen...
Terrassen dusquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:27 schreef Ryan_R het volgende:
Ik verveel me dood en ben chago. En de zon schijnt
Waar zit je?quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:47 schreef DennisMoore het volgende:
Ja, terrassen.
Wie komt er een biertje drinken..
Een beetje heel erg uit de richting dus.quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:56 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Een paar honderd meter van het Kadastraal Middelpunt van Nederland..
Maken nog wel...quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:15 schreef DennisMoore het volgende:
'k Moet nog verjaardagscadeautje maken..
- Is het een Playstation? Een Gameboy? Zo'n... vogeltje?!quote:
Dat zijn 7 DVDsquote:Op vrijdag 22 april 2005 16:22 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
- Is het een Playstation? Een Gameboy? Zo'n... vogeltje?!
- Nee! Kijk! Een zelfgevouwen verjaardagskaart!
- ....
Nee, ik wil iemand zo'n 9.000 mp3's geven. Nog even zien hoeveel dvd's ik daarvoor nodig heb..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |