abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27231810
Of bestel het gewoon bij http://www.x-toys.nl.

zie: http://www.x-toys.nl/detail.php?id=326

Rush Liquid Incense Popper 9 Ml.
Poppers zijn sinds 2003 eigenlijk niet meer te bestellen bij de legale groothandels in Nederland. Hierdoor zijn er heel veel namaakpoppers op de markt in zowel discotheken als sexshops. Let op met deze popper zijn replica's! U krijgt bij het minste geringste een bloedneus en hoofdpijn. X-Toys.nl heeft nog een partij RUSH staan die we officieus mogen `op` verkopen. Zodra ook deze voorraad is verkocht mogen we niet opnieuw importeren, dus sla uw slag zolang de voorraad strekt!

Prijs: ¤ 12.95

Zelf ook besteld en was erg lachuh!...
pi_27291662
Ik heb zelf 1 keer poppers "gesnoven", was echt super relaxed maar ik moet eerlijk zeggen dat ik pas wist dat het poppers waren nadat ik aan het flesje een paar keer geroken had. Paar keer flink opsnuiven en wat ik me kan herinneren werd me hoofd heel warm (lekker warm) en was ik echt super ontspannen, echt een heerlijk gevoel.

Note: moest even pissen en had al zeker 15 gulden betaald (was in gulden tijd nog) op het rembrandtplein (Hof van Holland kroeg) en ging dus ff stukje lopen. Ik ben straal voorbij de pisbakken gelopen en ben blijven lopen totdat ik een "geschikte" plek vond. Geloof het of niet maar toen stond ik fucking op de Dam. Voor degene die bekend zijn in Amsterdam, Rembrandtplein <-> Dam is best een tyfuseind. Anyway, ik ben toen ff terug gaan sprinten (was 15 en mensen met wie ik was begonnen al helemaal in paniek te raken) en ben in totaal 1,5 uur weggeweest. Degene van wie die poppers waren was trouwens een leuke meid van 25 en ik was destijds nog 15 dus had zoiezo superavond. Verder echt hele avond relaxed gevoeld en in combinatie met bier verder nergens last van gehad. btw, dit verhaal doet het nog altijd goed op verjaardagen haha aangezien er een paar maten van me bij waren :S
  maandag 23 mei 2005 @ 22:39:14 #29
37769 erodome
Zweefteef
pi_27291712
Zo lang werken poppers niet he, dat is echt binnen een paar minuten over
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_27291798
quote:
Op maandag 23 mei 2005 22:39 schreef erodome het volgende:
Klopt, maar in combinatie met (veel) bier zeker wel langer. Het "verdwaald" raken is overigens door het bier hoor, maar schoot me te binnen aangezien dat voor het eerst was dat ik poppers gebruikte.
  maandag 23 mei 2005 @ 22:54:06 #31
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_27292305
quote:
Op maandag 23 mei 2005 22:39 schreef erodome het volgende:
Stttt, het is wel een leuk verhaal
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_27359827
http://www.poppers-shop.nl/index.php?l=nl hier heb je nog veel meer keuze, en voor lagere prijzen, jammer dat ik nu al bij x-toys heb besteld, maar uuuh hoe is het mogelijk dat de poppers-shop ze nog verkoopt, ze zijn toch verboden in Nederland?
pi_27360042
Een vriend van mij was 2 weken geleden naar London geweest, daar had hij het gekocht in een winkel.
Ik vind poppers relaxt bij een jointje

verder nix kwa sex uitgeprobeerd met poppers
Aap uit de mouw
pi_27360060
Ze hebben er ook 2 verschillende soorten Rush, het flesje met inhaler is volgens mij de orginele Rush (omdat hier een dophuls van neverfakeit.com op zit) op de andere (losse) flesjes zonder inhaler zit een andere dophuls.
pi_27455774
ik heb de originele Rush geprobeerd, ik maar snuiven en snuiven, maar ik merkte er echt helemaal niets van, weggegooid geld dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')