Ik heb zelf 1 keer poppers "gesnoven", was echt super relaxed maar ik moet eerlijk zeggen dat ik pas wist dat het poppers waren nadat ik aan het flesje een paar keer geroken had. Paar keer flink opsnuiven en wat ik me kan herinneren werd me hoofd heel warm (lekker warm) en was ik echt super ontspannen, echt een heerlijk gevoel.
Note: moest even pissen en had al zeker 15 gulden betaald (was in gulden tijd nog) op het rembrandtplein (Hof van Holland kroeg) en ging dus ff stukje lopen. Ik ben straal voorbij de pisbakken gelopen en ben blijven lopen totdat ik een "geschikte" plek vond. Geloof het of niet maar toen stond ik fucking op de Dam. Voor degene die bekend zijn in Amsterdam, Rembrandtplein <-> Dam is best een tyfuseind. Anyway, ik ben toen ff terug gaan sprinten (was 15 en mensen met wie ik was begonnen al helemaal in paniek te raken) en ben in totaal 1,5 uur weggeweest. Degene van wie die poppers waren was trouwens een leuke meid van 25 en ik was destijds nog 15 dus had zoiezo superavond. Verder echt hele avond relaxed gevoeld en in combinatie met bier verder nergens last van gehad. btw, dit verhaal doet het nog altijd goed op verjaardagen haha aangezien er een paar maten van me bij waren :S