Dus alleen aardappels pasta en visquote:Op zaterdag 23 april 2005 01:36 schreef nozem het volgende:
Ik ben niet zo'n moeilijke. Ik eet alles, behalve groente en vlees.
Hehe, iemand die er serieus op ingaat, dat doet me goed, op dit late tijdstip.quote:Op zaterdag 23 april 2005 02:14 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Dus alleen aardappels pasta en visqua avondeten dan.
Wat je niet moeilijk noemt![]()
Dom wichtquote:
En jij zeker de basisschool niet.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:04 schreef Foo_niks het volgende:
jullie hebbe seker de oorloch nie mhee gemaacd.
gewoon omdat er geen eurocent van mij richting die kutallochtonen gaatquote:Op zaterdag 23 april 2005 14:44 schreef -DailaLama- het volgende:
Uit principiële overwegingen?
Omdat je vegetarisch bent? Of omdat je toen gekotst hebt
Of omdat het "moslimeten" is, net als LangeJan?
quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:11 schreef Little_Meanie het volgende:
ik eet bijna alles, ook veel buitenlandse en exotische gerechten
wat ik niet eet is shoarma, ik heb het een paar keer gegeten na veel bier, vond het wel lekker maar eet het nu (nuchter) nooit meer, ook uit principiële overwegingen
Dan moet je verdomme ook niet zeiken als ze je hele huis leegjatten, sufkut.quote:Op zaterdag 23 april 2005 15:47 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
gewoon omdat er geen eurocent van mij richting die kutallochtonen gaat![]()
Ik eet ook praktisch alles. Sommige dingen niet van harte, maar ik eet ze wel op. Als kleine jongen at ik tijdens een vakantie in Bretagne echt alles wat de vissers daar vingen.quote:Op zaterdag 23 april 2005 15:59 schreef De.dronken.pinguin het volgende:
in eten ben ik vrij makkelijk, geef het ik eet het
zo ben ik ook, maar bruine bonen gaan er toch niet in en champignonsquote:Op zaterdag 23 april 2005 15:59 schreef De.dronken.pinguin het volgende:
in eten ben ik vrij makkelijk, geef het ik eet het
IDD!!!quote:Op zaterdag 23 april 2005 15:47 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
gewoon omdat er geen eurocent van mij richting die kutallochtonen gaat![]()
ik beslis nog altijd zelf wat ik met mijn geld doe kuthomoquote:Op zaterdag 23 april 2005 15:58 schreef nozem het volgende:
[..]
Dan moet je verdomme ook niet zeiken als ze je hele huis leegjatten, sufkut.
Mensen zoals jij zouden ze alle stemrechten moeten ontnemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |