Dus je eet geen marrokaans voedsel omdat een marrokaan/moslim jou niet respecteert omdat jij varkensvlees eet?quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:27 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Ik ben vaak zat geslagen door een neger, weliswaar omdat ik op een vechtsport zat.Maar omdat ik dit zo bracht als zijnde "Ik heb geen respect voor jou, dan heb ik geen respect voor jou" en om dan te zien dat dat alleen maar meer misverstanden en ruzies veroorzaakt is dit voor mij een les geweest
![]()
Ze eten heus geen varkensvlees omdat ze jou niet mogen hoor ...quote:Op donderdag 21 april 2005 23:58 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Je lult maar wat. Wat heeft Honig of een Marokkaan op een scooter te maken met het feit dat ik uit principe iets niet eet? Waar het mij wringt is dat wat ik meemaak en ervaar, lees op fora hoe er gedacht word over mensen die wel varkensvlees eten en hoe er gereageerd word op mij als ik ze terugbetaal met gelijke munt? En dan ook nog wel genuanceerd, zonder de hele Marokkaanse gemeenschap er bij te betrekken. Maar nee, dan ben ik ineens de trieste xenofobe racist. Terwijl ik wel eet van culturen die wel respect voor de mijne op kunnen brengen.
maar als je geen ui lust, lust je ook geen prei, knoflook en sjalotjes?quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:01 schreef Trafasi het volgende:
Van mij zeggen "ze" ook altijd dat ik niks lust...
Dit komt echter omdat ik geen ui en paprika lust, en jammergenoeg zit dit door bijna elk gerecht.![]()
Resultaat: Alle gerechten waar dit in zit niet lusten, en daar altijd maar gezeik over aanhoren..![]()
*Bah, zeikerts !
Wist je dat het erg fout is om als je zelf nogal.... uhm... opmerkelijke redenen hebt om een bepaald gerecht niet te eten, en mensen je daaron triest vinden, om dan te zeggen dat andere mensen dat ook doen.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:06 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Hahahaha, en het is niet triest om varkensvlees onrein te vinden zeker. Sommige mensen eten toch ook geen vlees uit principiele overwegingen? De zogeheten vegetariers? En als ik iets niet eet uit principe dan is het meteen triest. Jouw bovenstaande reactie zegt dus meer over jezelf dan over mij.
Zeg meneer Borknagar...quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:22 schreef Borknagar het volgende:
[..]
Wist je dat het erg fout is om als je zelf nogal.... uhm... opmerkelijke redenen hebt om een bepaald gerecht niet te eten, en mensen je daaron triest vinden, om dan te zeggen dat andere mensen dat ook doen.
DAT IS DUS GEEN GELDEND ARGUMENT OM ZELF OOK AAN HET "TRIESTE" GEDRAG MEE TE DOEN.
Dus geef ons een goed argument om dus couscous of ''eten uit dergelijke regionen'' niet te eten.
wel prei en knoflook geen charlotjesquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:10 schreef BertV het volgende:
[..]
maar als je geen ui lust, lust je ook geen prei, knoflook en sjalotjes?
Ze heeft gewoon een stukjes-fobiequote:Op vrijdag 22 april 2005 11:53 schreef _Arual_ het volgende:
<verhaal>
quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:55 schreef Jett het volgende:
ik lust niet zo heel veel, maar ik eet dan wel weer dingen zoals slang, krokodil en haaiik heb allemaal welleens geprobeert
maar ik at een keer bij iemand, en die aten STAMPOT nou dat ga ik geeneens proberen aardappelen vind ik zooooo vies
Ben jij stiekem duitser? Of is het een ordinaire tikfout "zuren haring"quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:59 schreef buzzer het volgende:
er zijn helaas ook dingen die ik heeeel graag lust, maar waar ik wel de rest van de dag oprispingen aan overhoud.. zoals zuren haring en makreel... dus dat eet ik eigenlijk nooit...
Paprika is idd niet te vreten. Maar als er ook wat andere dingen door het eten zitten proef je er niks van!quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:01 schreef Trafasi het volgende:
Van mij zeggen "ze" ook altijd dat ik niks lust...
Dit komt echter omdat ik geen ui en paprika lust, en jammergenoeg zit dit door bijna elk gerecht.![]()
Resultaat: Alle gerechten waar dit in zit niet lusten, en daar altijd maar gezeik over aanhoren..![]()
*Bah, zeikerts !
Neinquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:33 schreef beerten het volgende:
[..]
Ben jij stiekem duitser? Of is het een ordinaire tikfout "zuren haring"
Niet zo zeuren hé.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:44 schreef MOBO666 het volgende:
[..]
Zeg meneer Borknagar...
Jij lust anders ook niet veel hoor![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |