abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33082858
quote:
Op woensdag 14 december 2005 16:36 schreef sr_firewire het volgende:

[..]

Hmz, inconsequente ouders dus. Je at alleen de "lekkere" dingen ? Bij mij had je zolang aan tafel gezeten totdat je je bordje leeghad, en zo is het bij mij ook vroeger gegaan met mijn ouders. Dingen zoals witlof, rode kool etc. ik lust het nog steeds niet, maar ik weet wel hoe het smaakt en als ik het voorgeschoteld krijg eet ik het nog steeds (welliswaar kleine porties).
Als je kinderen al op vroege leeftijd gaat aanleren om dingen te laten staan, dan wordt het op latere leeftijd alleen maar erger, zie jou geval.
Ja, ik moest het ook opeten. Maar ik deed het niet, zonder eten naar bed was totaal geen probleem voor mij. Als ik toch een hap nam moest ik meteen overgeven, dus ja Maar normale dingen als groenten, aardappels en vlees gaat er ook wel in. Het zijn juist die smerige pasta's waar ik zo van walg en vetrandjes aan vlees Je hebt dingen die vind je gewoon niet lekker, maar die eet je wel. En je hebt dingen die je echt niet lust, als ik dat bij anderen voorgeschoteld krijg, probeer ik altijd er gewoon van te eten, maar na een paar happen móet ik stoppen, want ik voel het al omhoog komen dan. Het staat voor mij gelijk aan dat eten van koeienogen op tv enzo, als ik dat alleen maar zíe word ik al zwaar misselijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')