Mijn oom heeft bijna gespeeld bij Veendam maar hij moest kiezen zijn vriendin en uitgaan of Veendam . Hij koos het eerstequote:Op donderdag 21 april 2005 20:48 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Morgenavond weer naar BV VeendamDas pas een goeie club
Maximaquote:Op donderdag 21 april 2005 20:48 schreef Airelle het volgende:
Weet een van jullie nog leuke dingentjes op Koninginnedag? (ergens in NL)
quote:Op donderdag 21 april 2005 20:48 schreef Airelle het volgende:
Weet een van jullie nog leuke dingentjes op Koninginnedag? (ergens in NL)
Het is helemaal geen newbie!quote:Op donderdag 21 april 2005 20:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Is het soms verkeerd om aardig te doen tegen newbies?
Jij gebruikt ze toch ookquote:Op donderdag 21 april 2005 20:50 schreef Orginial het volgende:
Als iedereen hier even schreeuwt dat ze de foto`s van Frey weg moeten halen, dat ben ik jullie eeuwig dankbaar. Want die fotos heeft Frey gemaakt, maar hun strijken met de eer en Frey wil niet dat ze die foto`s gebruiken maar ze doen het toch. http://goedetijden.web-log.nl/log/2367997#reageer![]()
Whehe, bij zo'n club kun je dat toch makkelijk combineren? Ze spelen de laatste weken echt baggerquote:Op donderdag 21 april 2005 20:50 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Mijn oom heeft bijna gespeeld bij Veendam maar hij moest kiezen zijn vriendin en uitgaan of Veendam . Hij koos het eerste![]()
Wie is 'hun'?quote:Op donderdag 21 april 2005 20:50 schreef Orginial het volgende:
Als iedereen hier even schreeuwt dat ze de foto`s van Frey weg moeten halen, dat ben ik jullie eeuwig dankbaar. Want die fotos heeft Frey gemaakt, maar hun strijken met de eer en Frey wil niet dat ze die foto`s gebruiken maar ze doen het toch. http://goedetijden.web-log.nl/log/2367997#reageer![]()
Nee, maar toen deed ik ook al aardig.quote:
Was heel lang geleden al 20 jaar terug ofzoquote:Op donderdag 21 april 2005 20:51 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Whehe, bij zo'n club kun je dat toch makkelijk combineren? Ze spelen de laatste weken echt bagger
whehe, die stond hier laatst nog op FoK! toch, ik lag toen ik het de eerste keer las helemaal dubbelquote:Op donderdag 21 april 2005 20:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik weet een leuke (matige) grap voor als je op een rommelmarkt bent.
Het gaat zo.
Je loopt naar een kleedje waar zo'n kansloos figuur spullen voor een halve euro zit te verkopen.
Je gooi 50 eurocent naar dat mannetje en koopt een beeld voor dat geld.
Dan leg je het beeld op de grond en begint er keihard op te stampen!!!!
hehehe. Gozer helemaal flippen natuurlijk (mijn beeld wat doe je?)
jij zo van ja heb hem toch gekocht he! hehehehe
Ja, dikke incrowd mên!quote:Op donderdag 21 april 2005 20:51 schreef Nano het volgende:
[..]
Nee joh,ze schijnt hier al eerder geweest te zijn!
Waarquote:
Dat is een heel oud inside ONZ grapjequote:Op donderdag 21 april 2005 20:52 schreef Timmai het volgende:
[..]
whehe, die stond hier laatst nog op FoK! toch, ik lag toen ik het de eerste keer las helemaal dubbel![]()
Ik vind het niet echt grappig.quote:Op donderdag 21 april 2005 20:52 schreef Timmai het volgende:
[..]
whehe, die stond hier laatst nog op FoK! toch, ik lag toen ik het de eerste keer las helemaal dubbel![]()
Wat doe jij nou opeens of jij hier al maanden komtquote:Op donderdag 21 april 2005 20:52 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja, dikke incrowd mên!
Ik fotoshop haar meteen even in het OP plaatje.
GVD en nu ben ik echt zat van dat gezeik over die fucking weblog... regel dit zelf of via MSN of bel elkaar opquote:Op donderdag 21 april 2005 20:50 schreef Orginial het volgende:
Gelukkig maar, pollewollehonnieponquote:
quote:Op donderdag 21 april 2005 20:54 schreef mark_03 het volgende:
[..]
GVD en nu ben ik echt zat van dat gezeik over die fucking weblog... regel dit zelf of via MSN of bel elkaar opJees, elke dag weer dat gezeur. Als je nou s inhoudelijk iets ging posten, maar dat heb je in de afgelopen weken ook niet gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |