Ja, en ik hoef het niet nog eens hier te lezen.quote:Op donderdag 21 april 2005 20:57 schreef Skaai het volgende:
[..]
Je weet wat Hans Teeuwen met Marsen doet he?
Binnen een week stond je al in m'n MSN, jij hebt je pas snel binnengeliktquote:Op donderdag 21 april 2005 20:59 schreef Skaai het volgende:
[..]
Stelletje kerels.
Ik heb weken moeten posten voor een beetje respect/aandacht
Zeuren dat iemand je 'caps' ergens anders gebruikt.quote:Op donderdag 21 april 2005 20:59 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Valt mee hoor Frey is wel oke volgens mij heeft die Orgi er meer problemen mee dan Frey zelf.
Oopsquote:Op donderdag 21 april 2005 20:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Quote je even iemand anders, schat
ABN had Bupa toch gezegd!quote:Op donderdag 21 april 2005 20:59 schreef suus0r het volgende:
[..]
haha nee joh haha hij heeft wel een voorstelling over een mars maar die is wel grappig![]()
Maar volgens mij is het niet Frey die zeurt maar gewoon Orgi ach boeit mij het ookquote:Op donderdag 21 april 2005 21:00 schreef Skaai het volgende:
[..]
Zeuren dat iemand je 'caps' ergens anders gebruikt.
Puh, alles wat je op internet gooit wordt overal en nergens gebruik, alsof je er wat tegen kan doen.
Werk = teveel/ 55 uur deze weekquote:Op donderdag 21 april 2005 20:56 schreef Airelle het volgende:
[..]
Hoe is het met je werk/opleiding eik?
Politie ging niet meer door toch?
Ze kan in elk geval al smileys makenquote:
Nog 7 weekjes en ik zit in de 6e als het goed isquote:Op donderdag 21 april 2005 21:01 schreef Timmai het volgende:
[..]
Werk = teveel/ 55 uur deze week
Politie gaat niet door inderdaad, beetje jammer.
Ik zit nu te kijken naar een opleiding die ik in september wil gaan doen, Media en Entertainment Management lijkt me wel wat.. maar ik heb me er nog niet echt in verdiept
En hoe is het met jouw studie?![]()
Een week?quote:Op donderdag 21 april 2005 21:00 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Binnen een week stond je al in m'n MSN, jij hebt je pas snel binnengelikt
Die cola staat hier trouwens ook nog steeds van je
Bij Tien (die nieuwe zender) zoeken ze ook nog mensen voor achter de schermen ... lijkt me opzich ook wel een uitdaging. Maarja, heb een totaal andere opleiding en (zoals ik dat dan lees) een veel te hoog denkniveauquote:Op donderdag 21 april 2005 21:01 schreef Timmai het volgende:
[..]
Werk = teveel/ 55 uur deze week
Politie gaat niet door inderdaad, beetje jammer.
Ik zit nu te kijken naar een opleiding die ik in september wil gaan doen, Media en Entertainment Management lijkt me wel wat.. maar ik heb me er nog niet echt in verdiept
En hoe is het met jouw studie?![]()
Zou ze al door hebben dat we op een andere pagina bezig zijn?quote:Op donderdag 21 april 2005 21:01 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ze kan in elk geval al smileys maken
Vast wel ze is niet blondquote:Op donderdag 21 april 2005 21:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zou ze al door hebben dat we op een andere pagina bezig zijn?
Schattepetatten met friettetietenquote:Op donderdag 21 april 2005 21:03 schreef Skaai het volgende:
[..]
Een week?
Ik post hier al een tijdje hoor,jij staat nog geen maand in mijn MSN schattepetat
Wou bijna zeggen dat tijd vliegt als het gezellig is, maar het is in dit geval juist andersomquote:Op donderdag 21 april 2005 21:03 schreef Skaai het volgende:
[..]
Een week?
Ik post hier al een tijdje hoor,jij staat nog geen maand in mijn MSN schattepetat
De 6equote:Op donderdag 21 april 2005 21:02 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nog 7 weekjes en ik zit in de 6e als het goed is.
Goed dus... alleen heb ik nog steeds geen flauw idee wat ik hierna wil doen.
Over 4 jaar nog steeds?quote:Op donderdag 21 april 2005 21:03 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Bij Tien (die nieuwe zender) zoeken ze ook nog mensen voor achter de schermen ... lijkt me opzich ook wel een uitdaging. Maarja, heb een totaal andere opleiding en (zoals ik dat dan lees) een veel te hoog denkniveau
Je hebt nog gelijk ook... 5 aprilquote:Op donderdag 21 april 2005 21:03 schreef Skaai het volgende:
[..]
Een week?
Mijn tieten lijken niet op frieten, eerder de oorspronkelijke vorm ervan.quote:
Jij hebt je ingelikt, want ik adde jouquote:
quote:Op donderdag 21 april 2005 21:05 schreef Skaai het volgende:
[..]
Mijn tieten lijken niet op frieten, eerder de oorspronkelijke vorm ervan.
En nee, dan bedoel ik niet de raar gevormde aardappelen.
Oh, van die krieltjesquote:Op donderdag 21 april 2005 21:05 schreef Skaai het volgende:
[..]
Bijna gefeliciteerd dan maar.quote:Op donderdag 21 april 2005 21:06 schreef Airelle het volgende:
Ik ben bijna 17.
Nouja.. eigenlijk heb je er weinig aan.
Ik snap jou niet. Vind je het heel gek?quote:Op donderdag 21 april 2005 21:06 schreef suus0r het volgende:
ik had een foutje in een zin en toen moets ik aan ABN houde
Absoluut nietquote:
foto?quote:Op donderdag 21 april 2005 21:05 schreef Skaai het volgende:
[..]
[orginial modes]quote:Op donderdag 21 april 2005 21:06 schreef Skaai het volgende:
[..]
Jij hebt je ingelikt, want ik adde jou
Anyway, time flies when your having fun
[/slijm]
Joh, zolang je maar leuke foto's hebt maakt je ABN niet meer uitquote:
Ohja. Nou ik heb je aanvraag tenslotte geaccepteerdquote:Op donderdag 21 april 2005 21:09 schreef mark_03 het volgende:
[..]
[orginial modes]
@Skaai
Niet, jij zocht mijn MSN in m'n fotoboek, want je wilde Love Machine hebben
Whehe, en toen heb ik jou toegevoegd omdat je de mijne niet kon vinden.
En zeg je ff tegen *&*@# dat ie m'n caps weghaald?
[/orginal modes]
quote:Op donderdag 21 april 2005 21:10 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Joh, zolang je maar leuke foto's hebt maakt je ABN niet meer uit
En we houden nog steeds van elkaar en dat is het belangrijkstquote:Op donderdag 21 april 2005 21:10 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ohja. Nou ik heb je aanvraag tenslotte geaccepteerd![]()
![]()
![]()
welke is suusy nou dan? rechts of links?quote:Op donderdag 21 april 2005 21:08 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ze heeft wel mooie ogen en ronde vormen![]()
![]()
Fotoboek van suusy![]()
De hoop op een intelligente vrouw heb ik allang opgegevenquote:
Bupa heeft wijze lessen en regels.En daar zal je je aan moeten houden als je showchat binnenkomt!quote:
Gelukkig wel, waar zou ik zijn zonder jou?quote:Op donderdag 21 april 2005 21:11 schreef mark_03 het volgende:
[..]
En we houden nog steeds van elkaar en dat is het belangrijkst![]()
haha zo hoort hetquote:Op donderdag 21 april 2005 21:11 schreef mark_03 het volgende:
[..]
En we houden nog steeds van elkaar en dat is het belangrijkst![]()
Rechtsquote:Op donderdag 21 april 2005 21:11 schreef Timmai het volgende:
[..]
welke is suusy nou dan? rechts of links?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |