Nee hoorquote:
Ik dacht eerst dat 't mijn browser was. Dus maar voor de vrede FF geïnstalleerd, maar dat heeft ook niet geholpen.quote:Op donderdag 21 april 2005 20:36 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja daar heb ik ook last van heel vreemd![]()
Ik mag jou welquote:Op donderdag 21 april 2005 20:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt, had je er allang één gehad.
Eerst liep je steeds te zeggen dat je wou dat hij snel terug kwam en dat je hem miste nu is die terug lopen jullie te zeuren tegen elkaarquote:Op donderdag 21 april 2005 20:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik zeg één keer van "Zet de OP er eens in!" en jij blijft er daarna maar over doorzagen. Ik niet hoor.
Dit wijf heeft nieuwe schoenen.quote:
Nu moet dit wijf nog leren quotenquote:
Ooh leuk wat voor ?quote:
HERHALING:quote:Op donderdag 21 april 2005 20:41 schreef suus0r het volgende:
kwas hier al is eerder alleen dan heeeeeeel lang terug op andere naam dus heb een nieuw:)
Stel jezelf dan maar s voorquote:Op donderdag 21 april 2005 20:41 schreef suus0r het volgende:
kwas hier al is eerder alleen dan heeeeeeel lang terug op andere naam dus heb een nieuw:)
Dat wel ja.quote:Op donderdag 21 april 2005 20:42 schreef Nano het volgende:
[..]
Als je me nu al mist..........Dan blijf ik wel!![]()
Ik ga het bijna geloven.quote:Op donderdag 21 april 2005 20:42 schreef BVO het volgende:
Mooi moment om te stoppen met FOK! Toedeloe..
.
Ik ga Hind voor haar verjaardag waterproof mascara gevenquote:Op donderdag 21 april 2005 20:42 schreef BVO het volgende:
Dit is dus alweer mijn 20000e post op FOK!. Hoe kansloos, eigenlijk..
Mooi moment om te stoppen met FOK! Toedeloe..
.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Voulez vous répeter s'il vous plaît?quote:Op donderdag 21 april 2005 20:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat wel ja.
Maar aan de andere kant
AJAX
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |