Fuck dat, gejank is wel wat anders, ik vroeg gewoon wat redelijkheid vanuit jouw kant, meer niet. Heb je blijkbaar niet, jammer, geef dat dan gewoon toe hebben we dat ook weer gehad. Jij hebt de deal, veel plezier ermee.quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:04 schreef Ruis het volgende:
ah, hier gaat 't gejank verder? owkay dan.
TS heeft mij gewoon die dvd's verkocht, geluk voor mij, pech voor jou, what's the big deal?
Dames, we gaan hier niet janken, topic is weer open en offtopic is verwijderdquote:Op woensdag 11 mei 2005 00:04 schreef Ruis het volgende:
ah, hier gaat 't gejank verder? owkay dan.
TS heeft mij gewoon die dvd's verkocht, geluk voor mij, pech voor jou, what's the big deal?
ja, als ik ergens een aanbieding zie, en er interesse in heb, en toevallig heeft een wildvreemde blijkbaar er ook interesse in, dan kan dat mij simpelgezegd geen ene malle zak schelen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:08 schreef Mendelevium het volgende:
[..]
Het principe dat als je 2 boxen koopt en een derde aan een andere fan laat verkopen klinkt je zeker gewoon te vreemd in de oren zeker??
Is ook precies hetzelfde inderdaad...quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:12 schreef Ruis het volgende:
[..]
ja, als ik ergens een aanbieding zie, en er interesse in heb, en toevallig heeft een wildvreemde blijkbaar er ook interesse in, dan kan dat mij simpelgezegd geen ene malle zak schelen.
maar je mag w.m.b nog steeds deel 1 hebben.
Is dichtquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:02 schreef Dennis121 het volgende:
[TK] KPN Chicago 280 draadloze DECT telefoon
Mag dicht, alvast bedankt.
fokuserdetiende doet een bod en onderbouwt dit met een opgave van de nieuwprijzen. Dus tenzij je vindt dat hij een verkeerde vergelijking maakt (ik heb geen idee, want ik heb er te weinig verstand van), lijkt het me wel degelijk relevant.quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:55 schreef Psych het volgende:
Moderators,
Ik weet niet of jullie het hiermee eens zijn, maar ik zou graag het tweede bericht van fokuserdetiende verwijderd hebben uit het volgende topic:
[TK] Complete PC, AMD 1,3 GHZ
Na het bijstellen van de vraagpirijs is dit bericht offtopic geworden en dit bericht komt de verkoop van mijn systeem niet ten goede.
Hartelijk bedankt
Hij maakt wel degelijk een verkeerde vergelijking, het moederbord dat hij noemt is lang niet gelijk aan de Iwill die in mijn systeem zit. En het geheugen dat hij in zijn posts gebruikt is merkloos en dat van mij is wel degelijk merkgeheugen. Al met al kan dit echt heel veel schelen met de prijs.quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
fokuserdetiende doet een bod en onderbouwt dit met een opgave van de nieuwprijzen. Dus tenzij je vindt dat hij een verkeerde vergelijking maakt (ik heb geen idee, want ik heb er te weinig verstand van), lijkt het me wel degelijk relevant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |