En die ookquote:Op maandag 2 mei 2005 11:06 schreef linda856763 het volgende:
[TK] Citroen Saxo Diesel 1.5 Rood
Deze mag dicht, we houden hem toch lekker zelf![]()
als je dan niet de conclusie trekt dat de chips zelf ook niet mogen ben je gewoon dom bezig.quote:Verkoop van omgebouwde/aangepaste gameconsoles (PS, NGC, Xbox) is verboden
Zolang het gaat om apparatuur om kopieerbeveiligingen te omzeilen is het gewoon illegaal in Nederlandquote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:08 schreef dumb_8 het volgende:
Naar aanleiding van mijn slot op topic:
[TK] DMS4 lite voor playstation2
Misschien dit maar DUIDELIJK in de regels opnemen? Ik had ze nog doorgelezen maar er stond niks over in. Dit soort soleerd spullen blijven punt van discussie blijkbaar aangezien de verkoop in NL niet illigaal is....
Dat sloeg echt weer helemaal nergens op zegquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:02 schreef Batman2k het volgende:
[GRATIS] National Treasure Filmposter
veel offtopic reacties
Werkelijkwaar schan-da-ligquote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat sloeg echt weer helemaal nergens op zeg
En de tags gezet
(uw modje was ff een dagje pleitjassen)
Nope, je hebt gelijk. Ik heb dan ook een officiele waarschuwing gekregenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:37 schreef Wrinex het volgende:
Werkelijkwaar schan-da-lig
Mods met een sociaal leven, het moet niet veel gekker worden!
Grote beurt kosste 60 euroquote:Op maandag 2 mei 2005 06:41 schreef schvvmert het volgende:
En de garage ziet je met een glimlach komen.![]()
Hoi Tain, je quote hier de digital millenium copyright act, die alleen in de VS geld. In nederland is alleen het gebruik ervan bij wet verboden. En omdat fok niet in een grijs gebied wil komen lijkt me dat zij hun verbod iets scherper hebben gelegd.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:15 schreef Tain het volgende:
[..]
Zolang het gaat om apparatuur om kopieerbeveiligingen te omzeilen is het gewoon illegaal in Nederland
Volgens mij ook. Ik ben persoonlijk niet goed op de hoogte met al dat soort van zaken. Bij twijfel niet inhalen, zeg ik altijd maar. Gelukkig zijn er voldoende mensen die er wél kaas van gegeten hebben en werkt 'even navragen' prima.quote:Op woensdag 4 mei 2005 06:02 schreef chopmax het volgende:
En omdat fok niet in een grijs gebied wil komen lijkt me dat zij hun verbod iets scherper hebben gelegd.
nee dat waren ze niet.quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:54 schreef RemcoDelft het volgende:
Waren die modchips voor Xboxen niet bedoeld om er Linux op te kunnen installeren, en daarmee legaal te gebruiken?
dat is 1 vd gebruikte excuses en Fok! heeft gewoon bepaald dat ze op de site niet mogen, punt uitquote:Op woensdag 4 mei 2005 10:54 schreef RemcoDelft het volgende:
Waren die modchips voor Xboxen niet bedoeld om er Linux op te kunnen installeren, en daarmee legaal te gebruiken?
donequote:Op donderdag 5 mei 2005 12:23 schreef Robar het volgende:
Deze kan dicht, is verkocht!
Honda Civic Silverstone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |