Okiedokie, hier maar eens posten......
Ik heb geen idee in welke rubriek dit zou horen, V&A is in zekere zin geschikt, maar toch ook weer niet....
General Chat lijkt me ook wel geschikt, maar eigenlijk kan elke andere rubriek ook...
Rara waar gaat dit over?! Het lijkt me leuk om een "Fok!-koop-verkoop-wedstrijd" te houden!
Waarom? Nouja, gewoon omdat ik het leuk vind om rotzooi op bijvoorbeeld ebay te kopen, en op bijvoorbeeld Marktplaats weer te verkopen!
Waarom een wedstrijd? Nouja, 't kost aardig wat tijd, en een enorm saamhorigheidsgevoel kan hier misschien bij helpen!
Wat kost deelname? Ehhhh daar moeten "we" het dan eens over hebben... Ik denk dat 25 euro start-budget redelijk is. Dan zijn er 2 mogelijkheden: de opbrengst van de verkoop weer opnieuw gebruiken om meer "rotzooi" te kopen, en dan kijken wie na zeg 60 dagen het beste geboerd heeft, of alleen het start-budget inleggen, zodat je na zeg 30 dagen al kan kijken wie het meeste heeft overgehouden!
Regels? Uiteraard zijn deze nog aan te passen aan leuke ideeen:)
-alle koop/verkoopsites mogen, behalve verkopen op Fok! (geld verdienen aan andere Fok!kers vind ik ook zoiets :S ), kopen op Fok! lijkt me wel te kunnen
-verzendkosten gaan uiteraard ook van het budget af, evenals alle andere bijkomende kosten
-koop/verkoop aan directe familie vind ik "vals"
![]()
-enz?
Uiteraard zou hier een heel mooi nieuw topic voor gemaakt kunnen worden, al dan niet in een andere rubriek, hiervoor gooi ik mijn lot in handen van de modjes.