auto topics enzoquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:24 schreef ElisaB het volgende:
Nou, ik ben het helemaal met je eens. Beide topics heb ik al meer dan eens opgeschoond. Het is sterker dan zij; hormonen doen rare dingen met jongetjes in de pubertijd. Het zij zo.
quote:
Ik ben blij dat jij het vraagt, want ik snap het ook nietquote:
[GEZ] Moederbord, PIII Slot 1quote:Op vrijdag 20 mei 2005 01:55 schreef ElisaB het volgende:
Een postje in V&A-feedback doet overigens ook wonderen
Hij is dicht. Ik had het TR gemist; sorry!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 02:12 schreef Jordy-B het volgende:
[GEZ] Moederbord, PIII Slot 1
Fwnk heeft me het moederbord verkocht, topic kan dus op slot (weggezakt, TR was wel al geplaatst)
quote:
Tsssk, noobsquote:Op vrijdag 20 mei 2005 02:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij het vraagt, want ik snap het ook niet
Wat is dé manier kan je dan vragen he?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:49 schreef TheMassive het volgende:
[TK] atari 2600 + games / joysticks etc.
Topic kan op slot. Ik heb na wrinex z'n post gelezen te hebben geen zin meer om m'n zaken aan de hem te verkopen.Volgens mij is wat hij in z'n reactie post ook niet DE manier, klopt dat?
Ik heb 'm gesloten. Jullie hebben allebei je zegje gedaan en ik vond eigenlijk dat jullie dat beiden eigenlijk best netjes dedenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:49 schreef TheMassive het volgende:
[TK] atari 2600 + games / joysticks etc.
Topic kan op slot. Ik heb na wrinex z'n post gelezen te hebben geen zin meer om m'n zaken aan de hem te verkopen.Volgens mij is wat hij in z'n reactie post ook niet DE manier, klopt dat?
Wij gaan daar niet over. Zolang het binnen de regels van V&A gaat, bemoei ik me nergens mee. Tuurlijk zijn er zaken die je (imho) charmant en minder charmant kunt doen (dat geldt wmb soms voor de koper en soms voor de verkoper), maar ieder z'n ding zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:51 schreef TheMassive het volgende:
Ik verwacht dan ook dat een moderator je hierop zal wijzen.
, kan ik ook het argument aandragen niet altijd online te zijn, waardoor ik ook niet altijd de kans heb dit topic aan te prijzen. Dus je eigen argument geeft je eigen ongelijk al aan, wrinex.quote:En ja, ik verwacht van een verkoper meer assertiviteit aangezien jij schijnbaar in de naïeve veronderstelling bent dat ik elke dag op Fok! kom, wat dus niet zo is. Als jij dus pas 4 dagen na mijn bod reageert kan het voorkomen dat het hele kopen van deze goederen dusdanig in de vergetelheid is geraakt dat ik er niet meer aan gedacht heb om dit topic te checken.
Ik heb helemaal geen conclusie getrokkenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:18 schreef TheMassive het volgende:
In tegenstelling tot de conclusie van elisab in haar post hierboven, ben ik van mening dat jij het niet goed hebt gedaan, wrinex.
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:44 schreef ElisaB het volgende:
Ow, en trouwens: willen jullie je discussie nog voortzetten, zou je dat dan per mail of msn willen doen? Dit topic is vn voor iets anders bedoeld namelijk.
Dank u
Simpel gezegd beperkt ik me tot kijken of er conform de regels van V&A (en de algemene policy van FOK!) wordt gehandeld. Over wie op welk tijdstip had moeten reageren heb ik geen mening. Ik vind het zelf een kwestie van fatsoen om een beetje te blijven opletten (zowel verkoper als bieder), maar het gaat te ver dat op te dringen aan de users van V&A. Of vind jij van niet?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:49 schreef TheMassive het volgende:Wat is dit voor opmerkelijke reactie? Ik mag toch aannemen dat jij degene bent die een oordeel kan vellen over gang van zaken binnen je eigen subforum? Je plaatst toch slotjes etc? Als er iets niet goed gaat in jouw subforum kan ik jouw raad/mening/advies toch vragen?
Ik ben van mening dat wrinex de zaken onjuist heeft afgehandeld. Ik zou het dus op prijs stellen als jij daar je mening als moderator van dit subforum over zou geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |