En als ze nou geen kampioen worden?quote:Op donderdag 21 april 2005 18:16 schreef Partygurl het volgende:
ze kunnen dit weekend kampioen worden maar het wordt 8MEI gevierd, ole ole ole ole ole ole!
dan wordt de teleurstelling verdronkenquote:Op donderdag 21 april 2005 18:20 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
En als ze nou geen kampioen worden?
Wat is dat nou weer voor n opmerking, ze worden kampioen, komt goedquote:Op donderdag 21 april 2005 18:20 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
En als ze nou geen kampioen worden?
die kroko zal ondertussen ook wel wat groter zijnquote:
Wat wil je later worden?quote:Op donderdag 21 april 2005 18:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
die kroko zal ondertussen ook wel wat groter zijn
Toen moet ik er dus ongeveer ook zo uitgezien hebbenquote:Op donderdag 21 april 2005 18:18 schreef blieblie het volgende:
Is ik, maar dan ehm... jaar of 5 geleden![]()
.
Zijn ze nu wel geinteresseerd in "ons" dan??quote:Op donderdag 21 april 2005 21:25 schreef febster het volgende:
[..]
Toen moet ik er dus ongeveer ook zo uitgezien hebben
Nu is het gelijk duidelijk waarom geen vrouwen in onze klas in ons geintresseerd waren
Owjee... dat gaat he-le-maal mis.quote:Op donderdag 21 april 2005 21:33 schreef daNpy het volgende:
Volgende week 2 verstandskiezen trekken
Moet dat nou, ik moet mn HBO nog afmaken
Help me herinneren dat ik mijn auto niet verkoopquote:Op donderdag 21 april 2005 21:37 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Owjee... dat gaat he-le-maal mis.
Neem gewoon lenzen ofzoquote:Op donderdag 21 april 2005 21:55 schreef blieblie het volgende:
Check dit:
http://www.piercedglasses.com/
Opzich ist wel kewl... Maar ik zou het niet durven![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |