Succes. Het lijkt me een verschrikkelijke bezigheid.quote:Op donderdag 21 april 2005 18:11 schreef Sylvana het volgende:
Ik ben hard op zoek naar een kamer en heb gister mijn eerste kijkavond bezocht, maar ben helaas afgewezen![]()
Iemand tips wat je het beste tijdens zo'n avond kunt doen, welke vragen handig zijn om te stellen, waar je zelf op moet letten, waar degene van wie de kamer is op let, enzovoort?
Heb volgende week weer 2 kijkavonden, dus hoop dat ik wat aan jullie tips heb
Ik vond het best wel spannend, had geen idee hoe lang ik erover deed naar dat adres, dus stond een half uur te vroeg op de stoepquote:Op donderdag 21 april 2005 18:14 schreef M1RR1E het volgende:
Die tips kan ik ook wel gebruiken! Ik ben ook hard op zoek maar ben nog niet eens ergens voor uitgenodigd dus bij mij schiet het nóg minder op.
Jammer dat je afgewezen was, volgende keer hopelijk beter! Hoe ging het bij jou, en hoe vond je het?
Bij de meeste studentenhuizen die ik ken word er amper gezamenlijk gegeten, dus dan maakt het niet veel uit als je slecht kunt koken, dan ben je toch de enige die het eetquote:Op donderdag 21 april 2005 18:39 schreef Ultrawuft het volgende:
Tja, dat verschilt weer per huis. Bij ons worden bv vegetariers niet toegelaten (geeft zo'n gedoe met eten koken). Ik zal je 1 hint geven. Je moet gezellig overkomen, je moet van zuipen houden (dat doet het altijd goed) en goed kunnen koken is ook wel een pre.
maar om nou als motivatie op te schrijven dat je geen vegeatierer bent is ook zowat:Pquote:Op donderdag 21 april 2005 18:39 schreef Ultrawuft het volgende:
Tja, dat verschilt weer per huis. Bij ons worden bv vegetariers niet toegelaten (geeft zo'n gedoe met eten koken). Ik zal je 1 hint geven. Je moet gezellig overkomen, je moet van zuipen houden (dat doet het altijd goed) en goed kunnen koken is ook wel een pre.
Relax, of je krijgt geen kamerquote:Op donderdag 21 april 2005 18:44 schreef Fliepke het volgende:
-Relax, gespannen zenuwachtige mensen zit niemand op te wachten.
Het liefst Zwolle, maar das erg moeilijk, dus ben vooral in Deventer aan het kijkenquote:Op donderdag 21 april 2005 18:50 schreef xelnaga het volgende:
waar ben je op zoek dan?
hey, ik binnenkort ookquote:Op donderdag 21 april 2005 18:52 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Het liefst Zwolle, maar das erg moeilijk, dus ben vooral in Deventer aan het kijkenDas 20 minuutjes met de trein vanaf Zwolle, dus wel te doen
Ik hoef geen examen meer te doen , ik studeer al, maar het kan nooit kwaad om je op tijd in te schrijven natuurlijkquote:Op donderdag 21 april 2005 19:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hey, ik binnenkort ook
slim om nu al te beginnen ( moet nog examen doen namelijk) ?
In zwolle en Deventer wonen geen studenten, maar scholierenquote:Op donderdag 21 april 2005 18:52 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Het liefst Zwolle, maar das erg moeilijk, dus ben vooral in Deventer aan het kijkenDas 20 minuutjes met de trein vanaf Zwolle, dus wel te doen
Tuurlijk let ik er ook wel op dat het met de bewoners klikt en dat de bewoners aan mijn "eisen" voldoen, want ik zal toch met ze moeten samenwonen.quote:Op donderdag 21 april 2005 19:57 schreef TYP het volgende:
Het is trouwens anders als je al een kamer hebt; als ik zou gaan hospiteren zou ik net zo goed de bewoners keuren. Denk dat je dan al meer jezelf bent.
Maar goed, als je niets hebt is het wel kut.
Ik heb er geen ervaring mee.. maar ik denk niet dat je zelf nieuwe kleding moet gaan kopen!quote:Op vrijdag 22 april 2005 08:03 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Tuurlijk let ik er ook wel op dat het met de bewoners klikt en dat de bewoners aan mijn "eisen" voldoen, want ik zal toch met ze moeten samenwonen.
En iedereen zegt dat je jezelf moet blijven, maar iemand die zei dat je je zo neutraal mogelijk moet kleden zodat ze je niet in een hokje stoppen, maar ik draag altijd bandshirts, heb geen andere kleding want dan voel ik me niet prettig, voel ik me mezelf niet meer, dus dan maar gewoon me eigen kleding aantrekken, of toch nieuwe kleding kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |