Behalve dan dat je de verkeerde club voor ogen hebt, want Gert Kruys is volgens mij nog steeds de trainer van De Graafschap.quote:Op donderdag 21 april 2005 14:55 schreef SocialDisorder het volgende:
HCE, dit seizoen;
FC Den Bosch moet onder leiding van Gert Kruis aantreden tegen FC Utrecht, de club waar Gert's zoon Rick speelt. Voor de wedstrijd vraagt de commentator nog aan Gert "Stel, het staat 0-0, Utrecht brengt Rick Kruis in, en 10 minuten voor tijd schiet hij de winnende 1-0 binnen. Wat doe je dan?"
Het antwoord "Dan kan hij vanavond lekker bij z'n meisje gaan slapen, want het huis komt hij niet meer in."
De wedstrijd verloopt nog vrij spannend, en het blijft lange tijd 0-0. Na zo'n 65 minuten spelen, besluit Foeke Booij om Ricky Kruis in te brengen. In de 80e minuut krijgt Rick de bal zo'n 18 meter van het doel, en geen tegenstander in de buurt. Hij besluit uit te halen, en schiet prachtig de winnende 1-0 binnen.
Misschien niet wat je bedoelde, maar prachtig voorbeeld vanclubliefde
Begonnen bij Sparta.quote:Op donderdag 21 april 2005 14:24 schreef JohnDDD het volgende:
zou De Wolf Sparta een penalty willen schenken omdat Sparta een Rotterdamse club is? (Of heeft De Wolf ook bij Sparta gespeeld?)
quote:Op donderdag 21 april 2005 16:13 schreef Freeflyer het volgende:
het topic is net bezig en er staan al 3 voorbeelden in van Heerenveen...
Lurling heeft nog nooit een fatsoenlijke bal geraakt tijdens wedstrijden TEGEN FC Den Bosch.quote:Op donderdag 21 april 2005 16:03 schreef MaxPower het volgende:
Voorbeeld 2:
1999/2000: speelronde 33: Heerenveen - FC Den Bosch. Heerenveen heeft aan een punt genoeg om Champions League te halen, Den Bosch moet winnen om degradatie te ontlopen. Heerenveen speelt een dramatische pot, en speelt 1-1. Na afloop verklaart Lurling bewust kut gespeeld te hebben om zo Den Bosch nog te helpen. Helaas won Cambuur met 0-5 bij Willem II, waardoor de Bosschenaren alsnog degradeerden.
dan speelde hij er nog welquote:Op donderdag 21 april 2005 16:19 schreef fanneke het volgende:
[..]
Anthony is dan ook een echte Bosschenaar
Mwa, vooral vanaf Groningenkant. In die tijd van die wedstrijd was er trouwens niet echt haat en nijd dacht ik. Met name ook door het klasseverschil, Groningen streed om Europees, Heerenveen debuteerde net in de eredivisie.quote:Op donderdag 21 april 2005 16:18 schreef PLAE@ het volgende:
Groningen & Heerenveen is toch juist haat en nijd?![]()
In dat bewuste seizoen van mijn voorbeeld haalde Groningen geen Europees dacht ik, ze waren al uitgevoetbald.quote:Op donderdag 21 april 2005 16:24 schreef PLAE@ het volgende:
Die strijd voor Europees voetbal was dan al gestreden![]()
We werden 3e.quote:Op donderdag 21 april 2005 16:26 schreef MaxPower het volgende:
[..]
In dat bewuste seizoen van mijn voorbeeld haalde Groningen geen Europees dacht ik, ze waren al uitgevoetbald.
Was toen 1-4. Adriaanse stapte op na die blamage van Willem 2 en wij waren flink de lulquote:Op donderdag 21 april 2005 16:03 schreef MaxPower het volgende:
Voorbeeld 2:
1999/2000: speelronde 33: Heerenveen - FC Den Bosch. Heerenveen heeft aan een punt genoeg om Champions League te halen, Den Bosch moet winnen om degradatie te ontlopen. Heerenveen speelt een dramatische pot, en speelt 1-1. Na afloop verklaart Lurling bewust kut gespeeld te hebben om zo Den Bosch nog te helpen. Helaas won Cambuur met 0-5 bij Willem II, waardoor de Bosschenaren alsnog degradeerden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |