abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26493307
hehehe, wat ook leuk is, dat de lijn 15 in groningen vanaf zernike als het regent aan de andere kant van het pleintje gaat staan.. Dan zie je de buschauffeur rustig z'n krantje open slaan, een tijd lezenm, kijkt even op z'n horloge, kijkt naar de byushalte.. leest verder, kijkt weer op horloge, besluit dat het tijd is om te gaan, kijkt weer naar bushalte, ziet daar een zooi mensen staan die verkleumen in de kou en regen, start de motor.. (iedereen bij de bushalte kijkt naar bus), rijd tergend langzaam, naar de bushalte, laatste stukje versneld hij, zodat hij net een beetje te harddoor een plas rijd waardoor de helft van de reizigers natte enkels krijgt door het opspattende water, en vervolgens opent hij met een gigantische smile de deuren.. (om vervolgens een tirade van mij naar z'n hoofd geslingerd te krijgen)
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_26493344
Neem een bus eerder, dat is makkelijk praten als ze 1x per uur rijden....
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  maandag 25 april 2005 @ 11:19:07 #78
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_26493593
Bussen . Te pauper voor woorden.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  maandag 25 april 2005 @ 15:50:25 #79
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_26499475
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 09:22 schreef Frutsel het volgende:
gewoon klacht indienen bij Connexxion...
Net of ze daar iets mee doen
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zaterdag 30 juni 2007 @ 18:18:02 #80
146990 CXX
1 zone, 2 strippen
pi_51006395
Ik lees net dat Connexxion is verkocht aan een frans bedrijf! Denk je dat ze nu wel op tijd gaan rijden....? . Lekker een wijntje tussen het werk in.
Kutbussen.
  zaterdag 30 juni 2007 @ 18:20:30 #81
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_51006451
De RET (Rotterdam) is erger; Zij blijven 10 minuten extra om hun koffie op te drinken, waardoor er vertraging komt.

Je wilt niet weten hoeveel klachtenbriefjes ik thuis heb liggen. [veel dus]
Kaleidoscopiklimax
  zondag 1 juli 2007 @ 02:49:41 #82
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_51019625
En dan gaan ze ook staken als tokkies als hun salarisverhoging onvoldoende is.

Misschien moeten bussjoofs voorzien worden van horloges die stroomschokken geven per minuut extra vertraging (vanaf het beginpunt).
  zondag 1 juli 2007 @ 02:50:58 #83
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_51019640
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 18:18 schreef CXX het volgende:

Ik lees net dat Connexxion is verkocht aan een frans bedrijf! Denk je dat ze nu wel op tijd gaan rijden....? . Lekker een wijntje tussen het werk in.
Transdev doet het anders wel beter dan Veolia.
pi_51027248
Ik heb een keer een buschauffeur gehad die ging zitten bellen. Hij had niet gezien dat ik direct achter hem zat, als laatste passagier. Op een gegeven moment ging ik gewoon naast hem staan, óver de streep waar je eigenlijk niet mag staan. Als hij had gezegd dat dat niet mocht had ik hem tuk gehad, maar helaas, hij zei er niks van. Wel heb ik het busnummer opgeschreven en later via een klachtenformulier een klacht ingediend. Nooit meer wat van gehoord. Ik had eigenlijk met mijn mobiel een foto moeten maken, dan had ik er waarschijnlijk wel iets over gehoord...
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize
pi_51035140
quote:
Op zondag 1 juli 2007 14:25 schreef Blinky het volgende:
Ik heb een keer een buschauffeur gehad die ging zitten bellen. Hij had niet gezien dat ik direct achter hem zat, als laatste passagier. Op een gegeven moment ging ik gewoon naast hem staan, óver de streep waar je eigenlijk niet mag staan. Als hij had gezegd dat dat niet mocht had ik hem tuk gehad, maar helaas, hij zei er niks van. Wel heb ik het busnummer opgeschreven en later via een klachtenformulier een klacht ingediend. Nooit meer wat van gehoord. Ik had eigenlijk met mijn mobiel een foto moeten maken, dan had ik er waarschijnlijk wel iets over gehoord...
Oh my NSB-er Je had die buschauffeur moeten helpen met je EHBO!
  zondag 1 juli 2007 @ 19:50:31 #86
166343 8D
Mooi.
pi_51035823
Ik moest laatst een bus hebben kwam die eraan rijden, precies mijn bus. Echt net precies toen die bij de halte aan kwam veranderde die snel de tekst op de bus naar Garage ofzo ?! om't vervolgens daarna weer terug te veranderen, alleen maar om niet te hoeven stoppen?! Gelukkig komt die om de 6 min.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')