flikker eens een keer op met die plaatje man, fijn voor je dat hij scoorde maar ga je dat nu overal posten?quote:
Inderdaad, gewoon 300% geven en maar zien waar het schip strandt. De kansen zijn geslonken als sneeuw voor de zon, maar tis nog niet afgelopen! De wedstrijd van gisteren heeft iniedergeval aangetoond dat Milan niet onfeilbaar is en dat PSV behalve het afmaken top was.quote:Op woensdag 27 april 2005 10:47 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Hehe
Maar eens hoor, gewoon een mooie wedstrijd neerzetten. De kans dat je wint is nihil (laten we eerlijk wezen), maar dat betekent niet dat je geen mooie wedstrijd kunt laten zien.
Ach ben het helemaal met je eens... de wedstrijd is nog niet gespeeld.. dus er kan nog alles gebeuren.quote:Op woensdag 27 april 2005 10:51 schreef BillyBeflap het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon 300% geven en maar zien waar het schip strandt. De kansen zijn geslonken als sneeuw voor de zon, maar tis nog niet afgelopen! De wedstrijd van gisteren heeft iniedergeval aangetoond dat Milan niet onfeilbaar is en dat PSV behalve het afmaken top was.
Stel dat de 1-0 snel valt, kan het alle kanten op. En een flinke dosis geluk erbij kan wonderen doen!
*praat zichzelf moed in maar ziet wel degelijk nog een klein kansje*
Kom op Appelsientje, ik hapte gisteren ook, maar ik ga er niet meer op in.....quote:Op woensdag 27 april 2005 10:51 schreef appelsientje het volgende:
[..]
flikker eens een keer op met die plaatje man, fijn voor je dat hij scoorde maar ga je dat nu overal posten?
en toch hap ik
Een ongeluk zit in een klein hoekje dus waarom zou het voor Milan niet meer mis kunnen gaan?quote:Op woensdag 27 april 2005 10:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ach ben het helemaal met je eens... de wedstrijd is nog niet gespeeld.. dus er kan nog alles gebeuren.
Heb er gewoon verrtouwen in!
Frustraties?quote:Op woensdag 27 april 2005 10:55 schreef BillyBeflap het volgende:
[..]
Kom op Appelsientje, ik hapte gisteren ook, maar ik ga er niet meer op in.....
Het is overoveroverduidelijk dat Chadi en Cart-man hun schijnbaar enorme (misschien wel calimero) frustraties die ze dit seizoen dankzij o.a. PSV hebben opgedaan er in 1x uitgooien.
Misschien lucht het ze wel lekker op, maar onthou dat ze stikjaloers zijn dat ze zelf niet in de 1/2 finale staan.
Ik weet het... ff tot 10 tellenquote:Op woensdag 27 april 2005 10:55 schreef BillyBeflap het volgende:
[..]
Het is overoveroverduidelijk dat Chadi en Cart-man hun schijnbaar enorme (misschien wel calimero) frustraties die ze dit seizoen dankzij o.a. PSV hebben opgedaan er in 1x uitgooien.
Misschien lucht het ze wel lekker op, maar onthou dat ze stikjaloers zijn dat ze zelf niet in de 1/2 finale staan.
trouwens weet jij dat jou avatar echt heel eng is ??quote:Op woensdag 27 april 2005 10:55 schreef BillyBeflap het volgende:
[..]
Dat ben ik dan weer niet met je eens. De manier waarop Milan speelt geeft altijd de illusie dat er wat te halen valt, en dat het likt alsof je de bovenliggende ploeg bent. Maar als de knikker geteld worden sta je toch achter. Dat hebben de in de afgelopen jaren vaak genoeg bij Ajax gezien, en zo is dat nu ook bij PSV. Dus voor het oog misschien de bovenliggende ploeg, maar het moge duidelijk zijn dat ook PSV niet in de buurt komt van de klasse van Milan, en in mijn ogen dus ook geen kans maken om de finale te halen.quote:Op woensdag 27 april 2005 10:51 schreef BillyBeflap het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon 300% geven en maar zien waar het schip strandt. De kansen zijn geslonken als sneeuw voor de zon, maar tis nog niet afgelopen! De wedstrijd van gisteren heeft iniedergeval aangetoond dat Milan niet onfeilbaar is en dat PSV behalve het afmaken top was.
Stel dat de 1-0 snel valt, kan het alle kanten op. En een flinke dosis geluk erbij kan wonderen doen!
*praat zichzelf moed in maar ziet wel degelijk nog een klein kansje*
Ohja, is dat zo?quote:Op woensdag 27 april 2005 10:55 schreef Chadi het volgende:
De wedstrijd is allang gespeeld. Milan scoort in Eindhoven en dan moet je er 4 maken tegen Milan. Van je levensdagen niet dat je er 4 maakt met dit PSV tegen dit Milan.
Ja lekker ding he, die M. Jacksonquote:Op woensdag 27 april 2005 10:58 schreef appelsientje het volgende:
[..]
trouwens weet jij dat jou avatar echt heel eng is ??
Ze dachten dat PSV effe Milan ging oprollenquote:Op woensdag 27 april 2005 11:00 schreef BillyBeflap het volgende:
[..]
Ohja, is dat zo?
1) PSV zou dit jaar slechter dan ooit zijn
2) PSV zou nooit door de poulefase heenkomen
3) PSV zou nooit de 1/8 en 1/4 finales doorkomen (vooral lyon zou onmogelijk zijn)
4) PSV zou met 4-0 kansloos tegen milan gaan verliezen
Milan bleek niet zo onfeilbaar als gedacht....en PSV bleek veel beter dan verwacht.
Onmogelijk is het dus absoluut niet, uiterst moeilijk daarentegen wel!
Serieus, wie heeft dat gezegd?quote:Op woensdag 27 april 2005 11:00 schreef BillyBeflap het volgende:
4) PSV zou met 4-0 kansloos tegen milan gaan verliezen
Ach jij hoeft ook geen positief iets te zeggen hoor...quote:Op woensdag 27 april 2005 11:01 schreef Chadi het volgende:
Ja laten we positief blijven PSV verliest maar met een nulletje of 3 thuis. Na de 0-1 van Sjeffie is de moed bij PSV weg gezakt en valt het als een kaartenhuis in elkaar.
Ok, niemand zei misschien 4-0, maar de algemene tendens was dat PSV absoluut geen kans zou hebben. En dat vond ik gisteren dus niet het gevalquote:
Na de 1-0 in Milaan stortte PSV ook niet in elkaar. Nee ze gingen juist beter voetballen. En een Park blijft altijd rennen al staat het 5-0.quote:Op woensdag 27 april 2005 11:01 schreef Chadi het volgende:
Ja laten we positief blijven PSV verliest maar met een nulletje of 3 thuis. Na de 0-1 van Sjeffie is de moed bij PSV weg gezakt en valt het als een kaartenhuis in elkaar.
Je kan het ook anders bekijken. Met kutspel won Milan wel met 2-0 ...quote:Op woensdag 27 april 2005 11:05 schreef BillyBeflap het volgende:
[..]
Ok, niemand zei misschien 4-0, maar de algemene tendens was dat PSV absoluut geen kans zou hebben. En dat vond ik gisteren dus niet het geval![]()
Je probeert je ook op allemanieren populair te maken, als het niet met je kennis kan doe je het wel met opscheppenquote:Op woensdag 27 april 2005 11:03 schreef Chadi het volgende:
Maar het is wel mooi toch. Je moet wel redelijk zijn dat je van OL wint is een grote stunt waarbij je al het geluk van de wereld had en dat gun ik PSV van harte maar denk nou niet dat je langs Milan komt die al met 2 goals voorsprong leeft.
Heeee, ik had me eigen net weer moed ingepraat op een goed resultaat!!quote:Op woensdag 27 april 2005 11:07 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Je kan het ook anders bekijken. Met kutspel won Milan wel met 2-0 ...
Na de 1-0 was het rust Na de rust ging Milan rustig verdedigen en wachten op de 2-0. Mocht Milan hier scoren dan is alle hoop die guus erin heeft gepept weg en zakt het in elkaar.quote:Op woensdag 27 april 2005 11:07 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Na de 1-0 in Milaan stortte PSV ook niet in elkaar. Nee ze gingen juist beter voetballen. En een Park blijft altijd rennen al staat het 5-0.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |