quote:Op woensdag 20 april 2005 23:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
uuuuuuuuuuu.........en als je pl... pl.... pl.... *snif*, uuuuuuuuuuuu alsjepleepapieropisdanveegjejekonterzekermeeafuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu........
![]()
Ja, ik weet het ook niet. Lulloze man klinkt ook weer zo...quote:Op woensdag 20 april 2005 23:37 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Damn, weer een nieuw 'hokje': tomboy.
Wie verzint ze tegenwoordig?
quote:
cup DDquote:Op woensdag 20 april 2005 23:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, ik weet het ook niet. Lulloze man klinkt ook weer zo...Ik prefereer trouwens androgyn maar met cup DD blijft het lastig.
't Is wel tekenend dat er (bij mijn weten) meer homo's dan hetero's (mannen) verliefd op me worden.
Van mij mag je ze hebben.quote:Op woensdag 20 april 2005 23:45 schreef creno het volgende:
[..]
cup DD![]()
woooow daar sprak het beetje hetero in me !
De mens evolueert en dat zorgt ervoor dat er veel meer verschillende mensen zijn dan alleen mannelijke & vrouwelijke hetero's en mannelijke & vrouwelijke homo's.quote:Op woensdag 20 april 2005 23:44 schreef wonderer het volgende:
Tomboy is, als ik het goed heb onthouden, een mannelijke vrouw. Over het algemeen pot, maar ja. Ik dus niet
oooooeeeei gimme gimme gimmequote:
Eerlijk zullen we alles delen, dan wil ik je apparaatquote:
Die wil hij niet missen, geloof mijquote:Op woensdag 20 april 2005 23:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Eerlijk zullen we alles delen, dan wil ik je apparaat
En iedere keer parkeren ze dan bij mij voor de deur.quote:Op woensdag 20 april 2005 23:32 schreef Cazman het volgende:
[..]
't wordt nog druk in eindhoven. landskampioen, amstel cup, champion league. Eindhoven krijgt het druk in de horeca
nee die krijg je niet, die heb ik nodig om tussen de DD's te raggen !quote:Op woensdag 20 april 2005 23:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Eerlijk zullen we alles delen, dan wil ik je apparaat
Weet ik. Min of meer. Maar het is wel makkelijk om even snel te beschrijven wie/wat je bent. "Homo" of "hetero" is dan weer te generiek.quote:Op woensdag 20 april 2005 23:46 schreef SlimShady het volgende:
[..]
De mens evolueert en dat zorgt ervoor dat er veel meer verschillende mensen zijn dan alleen mannelijke & vrouwelijke hetero's en mannelijke & vrouwelijke homo's.
Kun je dat bij jezelf? Allemachtig, jij bent lenig...quote:Op woensdag 20 april 2005 23:49 schreef creno het volgende:
[..]
nee die krijg je niet, die heb ik nodig om tussen de DD's te raggen !
quote:Op woensdag 20 april 2005 23:49 schreef creno het volgende:
[..]
Een meisje in broeken dat in bomen klimt en kwajongensstreken uithaalt.quote:
quote:Op woensdag 20 april 2005 23:49 schreef creno het volgende:
[..]
Als er een zilveren peugeot 206 staat. Die's van me broer!!quote:Op woensdag 20 april 2005 23:49 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En iedere keer parkeren ze dan bij mij voor de deur..
Stomme voetbalsupporters..
hoezo, krijg ik ze niet los dan ?quote:Op woensdag 20 april 2005 23:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kun je dat bij jezelf? Allemachtig, jij bent lenig...
ja eigenlijk wel, maar ja, DAT krijg ik niet aangeboden, en een stel DD"s wel....quote:Op woensdag 20 april 2005 23:59 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Moet jij trouwens niet ergens anders in raggen?![]()
quote:Op woensdag 20 april 2005 23:59 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Moet jij trouwens niet ergens anders in raggen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |