quote:Op woensdag 20 april 2005 23:19 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, okeej.. Daarmee vergeleken was het in m'n kletsende leenauto wel comfortabel.
Ik BEN technisch gezien (in ieder geval voor 15% of hoeveel vet en huid er ook in mijn borsten zit) een vrouw. Vandaarquote:Op woensdag 20 april 2005 23:19 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ik schat het manpercentage bij Danny op 15% omdat ie toch (denk ik) een penis heeft. Minder mannelijk kan je niet worden. Vrouwelijker kan....Maar dan ben je vrouw
ik kan me er wel iets bij voorstellen hoor.quote:
quote:Op woensdag 20 april 2005 23:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik ken die Danny ergens van en dat stelt mij niet gerust.
Ik heb van horen zeggen dat z'n "mannelijkheid" ook niet veel voorstelt..quote:Op woensdag 20 april 2005 23:19 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ik schat het manpercentage bij Danny op 15% omdat ie toch (denk ik) een penis heeft. Minder mannelijk kan je niet worden. Vrouwelijker kan....Maar dan ben je vrouw
Dat hoop ik niet nee.....ook al ken ik hem nietquote:Op woensdag 20 april 2005 23:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ach, je bent toch nog redelijk goed terecht gekomen..?
Je bent geen Danny geworden
En zo zie je maar weer hoeveel ik in het homo topic post de laatste tijd. Ik ken niemandquote:Op woensdag 20 april 2005 23:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik BEN technisch gezien (in ieder geval voor 15% of hoeveel vet en huid er ook in mijn borsten zit) een vrouw. Vandaar
Schilderen? behangen? riet op het dak vervangen?quote:
Maar dan wel verwachten dat zij het meteen even accepteerd als ik met een vriendje thuis kom ..quote:Op woensdag 20 april 2005 23:22 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik kan me er wel iets bij voorstellen hoor.
je wilt dat je ma ook gelukkig is
maar om er nu mee geconfronteerd te worden, met iemand nieuws in "jouw" omgeving...
waar jij voor je (nouja in het algemeen dan) rust komt, en waar je je vertrouwd voelt
en dat moet je dan opeens met iemand anders delen...
zo zijn we dan ook weerquote:Op woensdag 20 april 2005 23:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Maar dan wel verwachten dat zij het meteen even accepteerd als ik met een vriendje thuis kom ..
Menu 28.1, Voucher 0152000quote:Op woensdag 20 april 2005 23:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Schilderen? behangen? riet op het dak vervangen?
Brrr, ik moet er als ouder niet aan denken.quote:Op woensdag 20 april 2005 23:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Maar dan wel verwachten dat zij het meteen even accepteerd als ik met een vriendje thuis kom ..
Nee, jij bent een stuk beter terecht gekomen, geloof mijquote:Op woensdag 20 april 2005 23:24 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet nee.....ook al ken ik hem niet
Als hij nou lurkt?quote:Op woensdag 20 april 2005 23:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb van horen zeggen dat z'n "mannelijkheid" ook niet veel voorstelt..
Geef niet hoorquote:Op woensdag 20 april 2005 23:24 schreef Cazman het volgende:
[..]
En zo zie je maar weer hoeveel ik in het homo topic post de laatste tijd. Ik ken niemand
Jij weet wel vaak van horen zeggen, hoe iemand zijn 'mannelijkheid' isquote:Op woensdag 20 april 2005 23:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb van horen zeggen dat z'n "mannelijkheid" ook niet veel voorstelt..
Nee, hoor, ik ben kei braaf. En met cruise control + automaat is de verleiding wel heel groot om gewoon braaf met de maximumsnelheid mee te sukkelen. Maar goed. Ik heb de Renault weer ingeleverd.quote:Op woensdag 20 april 2005 23:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]Zie je wel!!! De hele weg:
*ploeing*
Ja he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |