Moet je 't eens met de trein doenquote:Op woensdag 20 april 2005 23:14 schreef Great_Expectations het volgende:
Wat is Enschede toch een kut-eind rijden..
'k weet niet hoe ik zou reageren. Denk dat ik het wel als een soort van euhm.. bedreiging ofzo zou zien..quote:Op woensdag 20 april 2005 23:14 schreef Cybart het volgende:
[..]
"ligt er denk ik aan hoe dat in zn werk zou gaan en wie die vent dan zou zijn?
en wat nou als jij dadelijk het huis uit gaat...quote:Op woensdag 20 april 2005 23:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
'k weet niet hoe ik zou reageren. Denk dat ik het wel als een soort van euhm.. bedreiging ofzo zou zien..
MJa, jij kwam eruit hehquote:Op woensdag 20 april 2005 23:14 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Ja.....daar zijn de meningen soms ook over verdeeld![]()
Dan heb ik er geen last meer vanquote:Op woensdag 20 april 2005 23:17 schreef Cybart het volgende:
[..]
en wat nou als jij dadelijk het huis uit gaat...
quote:Op woensdag 20 april 2005 23:14 schreef Great_Expectations het volgende:
Wat is Enschede toch een kut-eind rijden..
Lijkt ie niet veel op de melkboer?quote:Op woensdag 20 april 2005 23:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ook daar zijn de meningen over verdeeld.
Ik schat het manpercentage bij Danny op 15% omdat ie toch (denk ik) een penis heeft. Minder mannelijk kan je niet worden. Vrouwelijker kan....Maar dan ben je vrouwquote:
Jeps.. stom wel eigenlijk..quote:Op woensdag 20 april 2005 23:18 schreef Cybart het volgende:
[..]
nee, maar dan heb je er dus minder moeite mee
quote:Op woensdag 20 april 2005 23:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik ken die Danny ergens van en dat stelt mij niet gerust.
En jouw anatomie ZOU je op achterstand moeten zetten, maar mijn indruk is dat dat details in de marge zijn. M.a.w.:quote:
daar kan ik me iets bij voorstellen inderdaadquote:Op woensdag 20 april 2005 23:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik ken die Danny ergens van en dat stelt mij niet gerust.
Ik ben van de dokter ja!quote:Op woensdag 20 april 2005 23:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Oh buurman wat doet u nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |