kijk, het was gezellig...quote:Op woensdag 20 april 2005 23:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Danny ken k nog i/d tijd dat ie zich eerst door een goede vriendin liet pijpen op MIJN bank *hij's ontsmet no worry* en er toen met MIJN date vandoor ging..en hij was geen homo hoor
Hell no!!quote:Op woensdag 20 april 2005 23:09 schreef Cybart het volgende:
[..]
je moeder ligt met een onbekend figuur op de bank
dat woord.....heb ik nog nooit gehoord maar ik snap wat je er mee bedoeltquote:Op woensdag 20 april 2005 23:09 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik snap het wel ja
damn....
kindercenfectie-boulimia-figuur was dat
Wie is die danny toch?quote:Op woensdag 20 april 2005 23:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Danny ken k nog i/d tijd dat ie zich eerst door een goede vriendin liet pijpen op MIJN bank *hij's ontsmet no worry* en er toen met MIJN date vandoor ging..en hij was geen homo hoor
Kennen jullie Danny ofzo?quote:Op woensdag 20 april 2005 23:09 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik snap het wel ja
damn....
kindercenfectie-boulimia-figuur was dat
"I'm Your New Daddyquote:Op woensdag 20 april 2005 23:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hell no!!
Whaha.. dan zou ik echt gek worden hoor..
quote:Op woensdag 20 april 2005 23:11 schreef Cazman het volgende:
Wie is die danny toch?
Blijft een raar idee. Je ouders die seks hebben/gehadquote:Op woensdag 20 april 2005 23:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hell no!!
Whaha.. dan zou ik echt gek worden hoor..
bahquote:
Wees blij dat ze het hadden..quote:Op woensdag 20 april 2005 23:13 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Blijft een raar idee. Je ouders die seks hebben/gehad
"ligt er denk ik aan hoe dat in zn werk zou gaan en wie die vent dan zou zijn?quote:Op woensdag 20 april 2005 23:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
bah
Moet er echt niet aan denken..., heel triest misschien.. maar ik zie m'n moeder liever niet weer met een vent hoor
Sb?quote:Op woensdag 20 april 2005 23:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hey zie ik aan de rechterkant Sb staan?
en toch is dat gebeurd, anders zat je hier niet !quote:Op woensdag 20 april 2005 23:13 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Blijft een raar idee. Je ouders die seks hebben/gehad
quote:Op woensdag 20 april 2005 23:13 schreef Cazman het volgende:
[..]
erm......................
....................
............................
k
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |