Ik heb het je al eens eerder gezegd: prachtige muziek.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:12 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik zette het in lange tijd ook weer eens op, en ik dacht, er bestaat hier vast een topic van
Ik zag dat ik Spirit of Eden in november 2009 op mijn computer had gezet, dat was precies de dag wanneer jij je top 100 2009 had gepostquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik heb het je al eens eerder gezegd: prachtige muziek.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:21 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik zag dat ik Spirit of Eden in november 2009 op mijn computer had gezet, dat was precies de dag wanneer jij je top 100 2009 had gepost
Vind ik ook een goed album.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:25 schreef Norrage het volgende:
Ik luister nu It's My Life (het album) en dat vind ik toch wel wat minder. Beetje te new-waverig en te gedateerd. Maar het jazzy instrumentale gevoel van de albums daarna is gewoon helemaal aan mij besteed
Ik niet dagelijks, maar toch zeker wel wekelijks.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:14 schreef itchycoo het volgende:
Ja veel te jong helaas. Ik luister nog dagelijks naar hun muziek.
Ondertussen snap ik hem wel hoor, zo fantastischquote:Op maandag 18 februari 2013 23:10 schreef Norrage het volgende:
Dat jullie maar je top 5's posten hier. MUZ / Top5 van de dag #33
Talk Talk
Heeft iemand trouwens mooie live-performances van ze? Zat een beetje te youtube naar hun Montreux 86, en das fantastisch...maar ik mis daar de blazers
Heb trouwens nog nooit helemaal Laughing Stock leren luisteren. Spirit of Eden is fenomenaal. Maar Laughing Stock heb ik nog nooit echt helemaal gesnapt. Ik weet niet waarom
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |