En een koekje d'r bij.quote:Op woensdag 20 april 2005 18:27 schreef jacco het volgende:
waarschijlijk krijg je vragen
en als je het goed schopt tot HogeschoolRaad krijg je bij het verlaten ervan nog een gouden handdrukquote:Op woensdag 20 april 2005 18:33 schreef BrauN het volgende:
Tevens krijg je een warme handdruk.
Alsmede een gratis pen van de Hogeschool.quote:Op woensdag 20 april 2005 18:34 schreef mechatronics het volgende:
[..]
en als je het goed schopt tot HogeschoolRaad krijg je bij het verlaten ervan nog een gouden handdruk![]()
wellicht, alleen als je aan slijmen en steekpenningen doet dan...quote:Op woensdag 20 april 2005 18:36 schreef BrauN het volgende:
[..]
Alsmede een gratis pen van de Hogeschool.
Volgens mij is het niet zo moeilijk. Bij mij op de opleiding zit een knakker die een VBO diploma heeft en nu ook HBO doet. Alleen soms denk ik echt dat ie te dom is om te poepenquote:Op woensdag 20 april 2005 21:26 schreef BadEend19 het volgende:
Niemand die er al ervaring mee heeft en voor welke opleiding was dat dan?
Ja, hij zal ze vanavond allemaal voor je overtypen.quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:48 schreef BadEend19 het volgende:
@ Braun
Kun je die vragen online zetten?
quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:48 schreef BadEend19 het volgende:
@ Braun
Kun je die vragen online zetten?
En waar zijn de antwoorden?quote:Op woensdag 20 april 2005 18:25 schreef BrauN het volgende:
Ik heb alle vragen die je krijgt hier wel ergens liggen. Ik zal ze vanavond even opzoeken, je hoort nog van me.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |