quote:Op woensdag 20 april 2005 17:37 schreef Sjabba het volgende:
Ik dacht dat het wel mocht zolang je nog maar ergens de orginele kleur kon laten zien (onder de moterkap bv).
Wat er dan dus nog onder de motorkap zit.quote:Op woensdag 20 april 2005 17:51 schreef _GdR_ het volgende:
mn vorige auto was ook overgespoten en nooit problemen meer gehad.
je ziet zoms toch ook auto's met graffiti erop. welke kleur zou dat dan volgens het kenteken moeten zijn?
Als je álles overspuit ja.quote:Op woensdag 20 april 2005 17:54 schreef MaartenGrendel het volgende:
De kleur van de auto moet overeenkomen met de kleur die op het kentekenbewijs staat aangegeven.
Als je een auto overspuit in een andere kleur moet je dus het kentekenbewijs laten aanpassen.
Hmm de mijne is eigenlijk two-tone (Rood met onder bij de dorpels zwart) Maar op m'n kentekenbewijs staat gewoon rood..quote:Op woensdag 20 april 2005 17:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat er dan dus nog onder de motorkap zit.
Wat wel maf zou zijn is welke kleur je op moet schrijven als je auto in een kameleon kleur is gespoten.
Wat dan heeft hij dus bijvoorbeeld 4 verschillende kleuren.
Ik moet dit eens navragen aan een vriend van me, die heeft dat.
Ben benieuwd wat hij op zijn kenteken heeft staan!
Wij hebben ook een soort 'two-tone' . Zwart met paarsquote:Op woensdag 20 april 2005 19:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hmm de mijne is eigenlijk two-tone (Rood met onder bij de dorpels zwart) Maar op m'n kentekenbewijs staat gewoon rood..
Ik kom wel een keer langs met wat spuitbussen en m'n vriendin, die wilt op mijn auto ook al gaan kladderen.. Kan ze mooi de jouwe verzieken..quote:
quote:Op woensdag 20 april 2005 21:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik kom wel een keer langs met wat spuitbussen en m'n vriendin, die wilt op mijn auto ook al gaan kladderen.. Kan ze mooi de jouwe verzieken..
Wat Toodles zegt klopt.quote:Op donderdag 21 april 2005 08:55 schreef Toodles het volgende:
Vroeger moest de auto herkeurd worden door het RDW en moest je kentekenbewijs aangepast worden, als de kleur veranderd was. Tegenwoordig is dat niet meer nodig, en kan je gewoon je auto over laten spuiten.
klopt, dat is niet zoquote:Op donderdag 21 april 2005 12:12 schreef Catch22- het volgende:
is het niet zo dat een bepaald percentage in de orginele kleur moet zijn?
Als jij en je vriendin langs willen komen zijn jullie van harte welkom, lijkt me leuk. Bier staat koudquote:Op woensdag 20 april 2005 21:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik kom wel een keer langs met wat spuitbussen en m'n vriendin, die wilt op mijn auto ook al gaan kladderen.. Kan ze mooi de jouwe verzieken..
die maakt denk ik gebruik van de zogenaamde sjonnie-ontheffing.quote:Op woensdag 20 april 2005 17:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Word gewoon zwart opgegeven op je kentekenbewijs.quote:Op woensdag 20 april 2005 17:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat er dan dus nog onder de motorkap zit.
Wat wel maf zou zijn is welke kleur je op moet schrijven als je auto in een kameleon kleur is gespoten.
Wat dan heeft hij dus bijvoorbeeld 4 verschillende kleuren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |