Is een aapquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:06 schreef Yorrit het volgende:
"Heeft ie een bril?"
"Is het een Marokkaan?"
"Komt ie uit Zwolle?"
Da's knap in een topic dat 27561 topics later geopend isquote:Op zondag 26 juni 2005 03:00 schreef RedDevil085 het volgende:
Hier zei ik dus al hetzelfde
Lekkere plaat!!!
volgens mij is dat ook wel een beetje het doel van een clip, promotiequote:Op maandag 18 juli 2005 20:53 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Da's knap in een topic dat 27561 topics later geopend is![]()
OT: Vette plaat, vette clip! Eén grote promotiestunt natuurlijk maar dat mag de pret niet drukken.
Het verhaal achter de clip bedoel ik natuurlijk.quote:Op maandag 18 juli 2005 22:13 schreef timbob het volgende:
[..]
volgens mij is dat ook wel een beetje het doel van een clip, promotie
vaak genoeg op tmf gezien hoor..quote:Op woensdag 20 april 2005 17:36 schreef MrCrowley het volgende:
Ik vind dit clipje wel erg gaaf:
http://www.retecool.com/filmpies/duvelduvel.html
Dit zal overigens never nooit TMF halen maar dat mag de pret niet drukken zou ik zeggen.
Duvelduvel was niet op Lowlands 2006?quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:50 schreef Parafernalia het volgende:
ik zag volgens mij bij de wereld draait door een klein stukje van het optreden van duvelduvel @ Lowlands 2006.
weet iemand welk nummer dat is? of heeft iemand dat filmpje?
Volgens mij hebben ze m opnieuw gereleased..quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:58 schreef WasQ het volgende:
Zie hem inderdaad ineens twee keer weer op tv. Met als titel (dit is serieus) 'Wie is ut (ut was Bokito)'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |