The Box heeft 'ie anders ruimschoots gehaaldquote:Op woensdag 20 april 2005 17:36 schreef MrCrowley het volgende:
Dit zal overigens never nooit TMF halen maar dat mag de pret niet drukken zou ik zeggen.
Dat weet je maar nooit.quote:Op woensdag 20 april 2005 17:36 schreef MrCrowley het volgende:
Dit zal overigens never nooit TMF halen maar dat mag de pret niet drukken zou ik zeggen.
Idd. Hij doet mij meer denken aan een obscure clip van een paar jaar terug: ik weet niet meer van wie maar het heette "we know something you don''t know''. Dat had de zelfde premisse: negerrap en een clip met hollende gasten in dierenpakken. Wel nieuw tov dat nummer zijn de drie playbackende meiden (die blonde met een negerstemquote:Op zondag 5 juni 2005 13:21 schreef Svyatagor het volgende:
Meesterlijke clip! Doet qua rennen over straat en bizarre kostuums een beetje aan de Beastie Boys denken. [afbeelding]
Ik zag 'm laatst op tmv, bij rate the clip oid.quote:Op woensdag 20 april 2005 17:36 schreef MrCrowley het volgende:
Ik vind dit clipje wel erg gaaf:
http://www.retecool.com/filmpies/duvelduvel.html
dat nummer is van DJ Format samen met Chali2na en Akil van Jurassic 5quote:Op zondag 5 juni 2005 15:03 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Idd. Hij doet mij meer denken aan een obscure clip van een paar jaar terug: ik weet niet meer van wie maar het heette "we know something you don''t know''. Dat had de zelfde premisse: negerrap en een clip met hollende gasten in dierenpakken. Wel nieuw tov dat nummer zijn de drie playbackende meiden (die blonde met een negerstem). En het is ook een vet nummer...!
tmv?quote:Op zondag 5 juni 2005 15:19 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Ik zag 'm laatst op tmv, bij rate the clip oid.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |