Soms is kwaad zijn wel de oplossing!quote:Op woensdag 20 april 2005 19:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet zo boos doen
Is nergens goed voor
Terwijl het toch vrij simpel isquote:Op woensdag 20 april 2005 19:06 schreef Nano het volgende:
[..]
Ja dat kan ik niet en ik ga het niet leren ook!![]()
Vaak is niet kwaad zijn de oplossing.quote:Op woensdag 20 april 2005 19:08 schreef Nano het volgende:
[..]
Soms is kwaad zijn wel de oplossing!![]()
Daar heb ik ervaring mee!![]()
Je kunt het ook gewoon vertellen in plaats van te wachten tot wij vragen wat er isquote:
Ik wordt toch al te weinig boos!quote:Op woensdag 20 april 2005 19:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Vaak is niet kwaad zijn de oplossing.
Daar heb ík weer ervaring mee
Gewoon een meisje van 15 die denkt dat ze een draak is.quote:Op woensdag 20 april 2005 19:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je kunt het ook gewoon vertellen in plaats van te wachten tot wij vragen wat er is.
Ik ken een meisje,dat vond ik al raar,die dacht dat ze een heks was en als ze maar hard genoeg met haar handen zwaaide mijn toekomst kon voorspellen.quote:Op woensdag 20 april 2005 19:11 schreef Orginial het volgende:
[..]
Gewoon een meisje van 15 die denkt dat ze een draak is.![]()
Draken zijn retestoer.quote:Op woensdag 20 april 2005 19:13 schreef Nano het volgende:
[..]
Ik ken een meisje,dat vond ik al raar,die dacht dat ze een heks was en als ze maar hard genoeg met haar handen zwaaide mijn toekomst kon voorspellen.![]()
Maar van iemand die denkt een draak te zijn heb ik nog nooit gehoord.
Of bedoel je "Heyquote:
Ik heb ooit een keer een draak gezien.Maar daar was ik zo bang van dat ik achter mijn vader wegkroop!quote:
Stoepkrijt?quote:Op woensdag 20 april 2005 19:19 schreef Skaai het volgende:
Ik heb nieuwe schoenen
En hele lekkere zeepjes
Ohja, ook nog stoepkrijt
En niet eens een ontkrachtende PI die het sarcasme van deze post aangeeft??quote:
Daar doe ik niet aanquote:Op woensdag 20 april 2005 19:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En niet eens een ontkrachtende PI die het sarcasme van deze post aangeeft??
Jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |