Ja, en dan? Ik accepteer ook zloty's. Dat wil niet zeggen dat iedereen opeens daar mee moet betalenquote:Op woensdag 20 april 2005 18:50 schreef niksan het volgende:
[..]
[..]
Bupa, jij dus gewoon eigenwijs, want wij accepteren het wel
Zegt genoeg, dacht ik zoquote:De woordenboeken geven geen eensluidend oordeel over dit woord, in sommige woordenboeken is het niet als lemma opgenomen, andere naslagwerken geven 'gewestelijk', 'informeel', 'spreektaal' en 'volkstaal' als kwalificaties. Het woord is in ieder geval niet algemeen. In het WNT is het niet als ingang opgenomen; overigens komt het in de citaten slechts tweemaal voor (bij dezelfde auteur), tegen opnieuw ruim 1400 keer.
Uhuhquote:Op woensdag 20 april 2005 18:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wil jij het ook weten dan, poepsie-floepsie?
Pak ze Bupaquote:Op woensdag 20 april 2005 18:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, en dan? Ik accepteer ook zloty's. Dat wil niet zeggen dat iedereen opeens daar mee moet betalen
Het is een contaminatie.
[..]
Zegt genoeg, dacht ik zo
ABN is m.i wel wat belangrijker dan spreektaal c.q. volkstaal
Oh, ik heb de mail binnen, ik hoef niet meer geforceerd aardig te doenquote:
Whehequote:Op woensdag 20 april 2005 18:59 schreef Svensational het volgende:
u
[..]
Oh, ik heb de mail binnen, ik hoef niet meer geforceerd aardig te doen
wijf....dat =quote:Op woensdag 20 april 2005 19:02 schreef Orginial het volgende:
Of je hebt een wijf in de klas dat denkt dat ze een draak is.
Wat is er verkeerd aan wijf...dat????quote:Op woensdag 20 april 2005 19:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
wijf....dat =
wijf =
Rest van de zin =
Doe niet zo minachtig joh!quote:Op woensdag 20 april 2005 19:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
wijf....dat =
wijf =
Rest van de zin =
Rellerig zijn is okay trouwens.quote:Op woensdag 20 april 2005 19:06 schreef Bupatih het volgende:
BVO
Je reputatie
Niks roddelnicht
Niks rellerig
Dan moet je ook niet zo boos doenquote:Op woensdag 20 april 2005 19:06 schreef Nano het volgende:
[..]
Ja dat kan ik niet en ik ga het niet leren ook!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |