Dat heb ik dus met The Beekeeper. Ik heb hem maar toegvoegd omdat het me ook wel veel doet, maar ik hoorde net ook Virginia langs komen, en daarnet ook nog even Hey Jupiter. Moeilijk, moeilijk. LuQas, wat doe je me aan, jongen!quote:Op woensdag 20 april 2005 16:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
- Euh. Als ik kijk naar welk nummer ik het vaakst luister is het The Power Of Orange Knickers, maar of dat ook echt mijn derde favoriete nummer is?
Waar heb je 'm gekocht? Ik wil 'm ook hebben.quote:Op woensdag 20 april 2005 22:56 schreef Ang3l het volgende:
Inmiddels eindelijk Y Kant Tori Read in bezit
Wel een beetje .... oubolligschattig
Cool on your island vind ik wel erg mooi
Ik vind trouwens Operation Peter Pan ook super. Kort maar erg mooi.
Ik had bezit tussen " " moeten zettenquote:Op donderdag 21 april 2005 14:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Waar heb je 'm gekocht? Ik wil 'm ook hebben.
En op basis waarvan heb je die keuzes gemaakt? Persoonlijke voorkeuren of representativiteit?quote:Op donderdag 21 april 2005 18:10 schreef Ang3l het volgende:
Ik was bezig met een cd te maken voor een vriendin van me die meegaat naar het concert maar die lang niet alle nummers kent van de cd's (ze heeft alleen Little Earthquakes en Pele). Dus ik besloot van iedere cd maar 2 nummers te mogen kiezen.
The results:
* knip *
Persoonlijke voorkeur en diversiteit. Vandaar dat er ballads op staan en bv zoiets als Hotel en Talula (BT mix). Maar ook Me and a Gun.quote:Op donderdag 21 april 2005 20:03 schreef LuQas het volgende:
[..]
En op basis waarvan heb je die keuzes gemaakt? Persoonlijke voorkeuren of representativiteit?
Ik vind dat echt heel erg moeilijk uit te mikken bij Tori, maar ik denk dat ik het wel redelijk met jullie keuze eens kan zijn. Maar misschien is het ook handig om een onderscheid te maken tussen studio-Tori en live-Tori. Dat kan echt een wereld van verschil maken!quote:Op donderdag 21 april 2005 20:03 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ik had laatst een gesprek met een vriendin over wat nu het meest representatieve nummer van Tori is en we zijn uiteindelijk op Silent All These Years gekomen.
Zolang jullie maar niet uitkomen op The Big Picture vind ik alles best.quote:Op donderdag 21 april 2005 20:03 schreef LuQas het volgende:
Ik had laatst een gesprek met een vriendin over wat nu het meest representatieve nummer van Tori is en we zijn uiteindelijk op Silent All These Years gekomen.
quote:Op donderdag 21 april 2005 22:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zolang jullie maar niet uitkomen op The Big Picture vind ik alles best.
Spark, Raspberry Swirl, Northern Lad, Hotel, Playboy Mommy..... ja ok, doe die d'r ook maar bijquote:Op zaterdag 23 april 2005 10:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
Vergeet From The Choirgirl Hotel niet..
Ah, dat verklaart een hoop natuurlijk. Netjes dat ze toch nog heeft doorgezet dan...quote:Op zaterdag 23 april 2005 10:42 schreef LuQas het volgende:
'For the record, it was discovered that Tori cut her previous Denver show short because she was suffering from a sore throat. Tori sounded great tonight, so hopefully she is much better now.'
Het denigreren van een Tori-cd tot achtergrond kan nog wel eens gevoelig liggen bij sommigenquote:Op maandag 25 april 2005 14:07 schreef MadGuy het volgende:
Ang3l, vanwaar de 'oei, sorry'? Het is toch jouw mening?
En alweer Cool on your islandquote:
Ja, daar zat ik ook al aan te denken.quote:Op maandag 25 april 2005 18:13 schreef LuQas het volgende:
Zouden al die covers tijdens deze tour niet eens aanleiding kunnen zijn tot een nieuw coveralbum?
Och, als ik me ergens geen zorgen over maak, is het wel over hoe andere mensen denken over de dingen die ik leuk vind. Iedereen heeft nu eenmaal een andere smaak, so be it. Om daar nu militant om te worden...quote:Op maandag 25 april 2005 17:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het denigreren van een Tori-cd tot achtergrond kan nog wel eens gevoelig liggen bij sommigenIk vind het gewoon (samen met Strange Little Girls en To Venus and Back disc 1) niet 1 van haar sterkere albums.
Uh, als je de dvd HEBT van welcome to sunny florida dan weet je ook dat ze dat heeftquote:Op vrijdag 29 april 2005 18:32 schreef MadGuy het volgende:
Ze lijkt haast iets native Indiaans te hebben...
Ik heb hem, maar ik heb alleen de liedjes geluisterd en bekeken eigenlijk.quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uh, als je de dvd HEBT van welcome to sunny florida dan weet je ook dat ze dat heeftVan haar moeders kant.
Ik ook pas een weke of 3 geleden hoorquote:Op zaterdag 30 april 2005 18:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb WTSF al sinds 'ie uit is, maar ik heb nog nooit de extra's bekeken..
Laat Kate Bush nou net binnenkort met een nieuw album komenquote:Op zondag 1 mei 2005 00:41 schreef xplora het volgende:
Ik was een Kate Bush fan maar die laat niks meer van zoch horen op muzikaal gebied! Tori blijkt nu een heel goed alternatief.![]()
quote:Op maandag 2 mei 2005 16:27 schreef Ang3l het volgende:
Vandaag waren er kaarten te winnen op 3fm, plus een ETENTJE MET TORI
eensquote:Op maandag 2 mei 2005 21:13 schreef MadGuy het volgende:
Oh ja, nog even melden dat ik Pandora's Aquarium ook niet te pruimen vind...
Volgens mij ben ik de enige in dit topic die The Wrong Band een enorm leuk nummer vindtquote:Op maandag 2 mei 2005 22:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hahahah, nee, zo ben ik nog net niet..
Ik vind het trouwens wel een hele stomme beslissing van Tori dat ze op het laatste moment Honey van UTP heeft afgehaald voor The Wrong Band.
Nee hoor. Ik vind het ook een cool nummer.quote:Op maandag 2 mei 2005 22:41 schreef LuQas het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik de enige in dit topic die The Wrong Band een enorm leuk nummer vindt
Ik vind het echt prachtig.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:25 schreef xplora het volgende:
Is dat nummer op die extra dvd garlands nu echt de moeite waard?
Wat hij zegt. Alleen draai ik The Beekeeper en Little Earthquakes om.quote:Op woensdag 4 mei 2005 17:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
1. From The Choirgirl Hotel. Duh.
2. Scarlet's Walk.
3. Little Earthquakes.
4. The Beekeeper.
5. Boys for Pele.
6. Under the Pink.
7. Strange Little Girls.
8. To Venus and Back disc 1.
Dat heb ik met Tori die Penny Lane zingt, hele vrolijke leuke coverquote:Op woensdag 4 mei 2005 18:36 schreef Ang3l het volgende:
Nou ben ik ab-so-luut geen bon jovi fan.... maar ik kan maar geen genoeg krijgen van de Tori's live versie van Living on a PrayerO+
quote:"Well Y Kant Tori Read was a pivotal point for me as a writer. Some of the things on it work, some of them don't. Cool On Your Island works more than anything else, and I wrote that, I think, with Kim Bullard, but you'll have to check the credits because I've been using too much deodorant lately."
-- Tori; The Performing Songwriter Magazine, Sept/Oct '98
quote:"It was a different time; I was in a different place. Everything was over the top -- the high hair, everything. I was shopping at Retail Slut." If you ever hear the album, though, skip to Cool on Your Island. She likes that one.
-- Tori; Blender Magazine, Nov 2002
Ik dacht tot aan de post van Luqas ook dat het proof wasquote:Op donderdag 5 mei 2005 16:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb heel lang gedacht dat het nummer Riot Proof heette. Maar toen ik erachter kwam dat het Poof is, en wat Poof betekent, veranderde het nummer toch wel.
Had jij 'm op je mp3/cdspeler opstaan of stond 'ie in de winkel aan (wat ik me niet kan voorstellen.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:18 schreef LuQas het volgende:
Tip:
Zet Raspberry Swirl op repeat en ga boodschappen doen! Ik stond echt te swingen in de EDAH zojuist
Haha, nee dat zou me wat zijn ja.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Had jij 'm op je mp3/cdspeler opstaan of stond 'ie in de winkel aan (wat ik me niet kan voorstellen..)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |