Over honden weet ik niks, maar ik kan je vertellen dat wij niet eens kliko's hebben, maar gewoon ouderwetse vuilniszakkenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:05 schreef Sprookjesbos het volgende:
Ha, een Utrecht topic. Da's handig!
Een vraagje voor de inwoners van deze mooie stad
* Hoe streng is de gemeente met Kliko's? (mag je ze opleuken, worden ze wel of niet meegenomen als ze een centimeter naast een officiele aanbiedplaats staan etc)
* Hoe streng is de gemeente op het gebied van hondenbeleid? (voornamelijk wat betreft loslopen)
Grappig, een wijk verder (zuilen) heb je wel met kliko's te maken (i.i.g. het stuk waar ik ga wonen)quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:17 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Over honden weet ik niks, maar ik kan je vertellen dat wij niet eens kliko's hebben, maar gewoon ouderwetse vuilniszakken![]()
Wijk Ondiep, by the way
Waar in Zuilen dan?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:37 schreef Sprookjesbos het volgende:
[..]
Grappig, een wijk verder (zuilen) heb je wel met kliko's te maken (i.i.g. het stuk waar ik ga wonen)
(is dan ook wel een heel huis, met voor- en achtertuin, wellicht dat dat verschil uitmaakt)
Probably.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:37 schreef Sprookjesbos het volgende:
[..]
Grappig, een wijk verder (zuilen) heb je wel met kliko's te maken (i.i.g. het stuk waar ik ga wonen)
(is dan ook wel een heel huis, met voor- en achtertuin, wellicht dat dat verschil uitmaakt)
De Muinck Keizerlaanquote:
Als je geen tuin hebt is het niet te doen, zo'n ding binnen zetten lijkt me vrij goor. Ik heb in Den Haag een tijdje zo'n groenbak op m'n balkon gehad en dat was al een ramp (stankquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:16 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Probably.Als ze bij ons kliko's zouden gebruiken zou de hele straat vol staan want wij hebben inderdaad geen tuinen.
![]()
Ik schiet niet op. Met dit tempo duurt het wel tot de zomer.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:20 schreef innepin het volgende:
[..]
Woon je d'r nou al?![]()
Als je nou nog even tot de zomer wacht, wil ik best meebetalen als ik er ook mag wonen voor vier jaartjes
Gezellig.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:26 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik schiet niet op. Met dit tempo duurt het wel tot de zomer.
Jeetje.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:26 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Helaas, dat huis heb ik dan net betrokken.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:26 schreef QyRoZ het volgende:
*schoptquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 07:48 schreef QyRoZ het volgende:
Ik hou voornamelijk mezelf op.
Schopt terugquote:
Ha Overvecht en Tuindorp! Twee plekken waar ik ook heb gewoond, met name Tuindorp is natuurlijk fantastisch. Welke straat heb je gewoond? Ik op de Albrecht Thaerlaan.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:38 schreef DzjieDub het volgende:
Ow wat een mooi topic, krijg er tranen van in m'n ogen. Ben zelf opgegroeid in 3571, paps & mams wonen er nog steeds, geboren in 3564 <knip>
Ik vind Ondiep wel prima. Wij zitten nog redelijk aan het begin van de Amsterdamsestraatweg (die laatst zo in het nieuws was vanwege belastingfraude & criminele illegalen enzoquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 08:52 schreef Sprookjesbos het volgende:
[..]
Schopt terug![]()
Hoe is wonen in Ondiep? Hoor vrij veel negatieve dingen over die wijk, maar soms lees je ook over mensen die er voor geen goud meer weg willen. Ken je Zuilen (en dan m.n het gedeelte rond de de Muinck Keizerlaan) een beetje en hoe is dat?
Grappig dat je vaak in de media allerlei negatieve dingen leest over een wijk, terwijl je als je er woont er bijna geen last van hebt. Op zondag boodschappen doen is met de Straatweg zo vlak in de buurt idd geen probleemquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:51 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik vind Ondiep wel prima. [.....] Wel handig als je snel nog even een pak melk ofzo moet hebben.
Zuilen ken ik verder niet zo goed, maar het lijkt uiterlijk erg op Ondiep. Er zit in ieder geval een goede Chinees (Juliana) en je zit dicht bij uitvalswegen.
Jep, dat is hem. Het is een Chinees en Japans restaurant, maar het eten is niet van dat 13-in-een-dozijn Chinese voer wat je bij veel andere Chinezen krijgt. Wel iets duurder dan gemiddeld, maar zeer goed dus!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:01 schreef Sprookjesbos het volgende:
[..]
Grappig dat je vaak in de media allerlei negatieve dingen leest over een wijk, terwijl je als je er woont er bijna geen last van hebt. Op zondag boodschappen doen is met de Straatweg zo vlak in de buurt idd geen probleem![]()
Die goede Chinees is dat die hele grote aan de straatweg, dus nog voorbij het park? (gezien vanuit de stad) (is dat wel een chinees vraag ik me nu af, of een gewoon restaurant)
Ah, die heeft de cursus Klantenbinding 1 gevolgdquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:17 schreef Takemenow het volgende:
Bij mij om de hoek zit ook een goede Chinees (in Transwijk that is)
Ging eerste avond dat ik aan t klussen was met dinnetje wat halen, kregen we gelijk gratis biertje omdat ik nieuw in de wijk benEn het was nog lekker eten ook!
Dinges, hoe heten ze...Orient ofzo? Zit ook bij mij om de hoek.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:17 schreef Takemenow het volgende:
Bij mij om de hoek zit ook een goede Chinees (in Transwijk that is)
Ging eerste avond dat ik aan t klussen was met dinnetje wat halen, kregen we gelijk gratis biertje omdat ik nieuw in de wijk benEn het was nog lekker eten ook!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |