Ja absoluut... ik moet nog wel zien of hij over Ninja Gaiden heen gaat ja... maar NG was ook vaak blocken en wachten op een opening hoor..quote:Op woensdag 20 april 2005 08:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ow, het is zeker geen slecht spel Gijs, en het geld ook waard. Alleen vind ik het geen 9.8 waard. Eerder een 8. Het ziet er allemaal geweldig uit, de setting is cool en er gebeurt erg veel op de achtergrond. Toch is het spel wat lineair. Vechten is op zich leuk, maar net als bij Mark of Kri is het niet meer als continu blocken en wachten op een opening. Welke combo je gebruikt maakt eigenlijk niet zoveel uit, zolang je de vijand maar raakt. Ik ben gewoon verwend door Ninja Gaiden denk ik. En dat niveau haalt God of War gewoon niet. Maar het poept weer wel op Devil May Cry.
quote:Op woensdag 20 april 2005 09:08 schreef Chocobo het volgende:
Fat Chocobo op Ebay gevonden
[afbeelding]
Kotor II, Shadow Hearts Covenantquote:Op woensdag 20 april 2005 09:08 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja absoluut... ik moet nog wel zien of hij over Ninja Gaiden heen gaat ja... maar NG was ook vaak blocken en wachten op een opening hoor..
Eerst Jade, dan Conker en dan GOW...
Bij NG werkte dat lang niet altijd, je moest ook weten wanneer je moest ontwijken. Beste vergelijk wat ik kan maken is dat NG echt 3D was terwijl GoW meer als 2D aanvoelt.quote:Op woensdag 20 april 2005 09:08 schreef silver-surfer het volgende:
Ja absoluut... ik moet nog wel zien of hij over Ninja Gaiden heen gaat ja... maar NG was ook vaak blocken en wachten op een opening hoor..
H...heeft hij die nog nooit gespeeld?quote:Op woensdag 20 april 2005 09:10 schreef Chocobo het volgende:
Surfer heeft FF7 gekocht........ zou die hem ooit spelen ?
Hij is bloot Gijs................. heeft geen idee.... Vond FFX briljant,... een van zijn beste games ooit, maar ik denk dat hij bang is dat FF7 niet leuk is door de wat oudere graphs.........quote:Op woensdag 20 april 2005 09:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
H...heeft hij die nog nooit gespeeld?
Die maagdelijkheidquote:Op woensdag 20 april 2005 09:16 schreef Chocobo het volgende:
Hij is bloot Gijs................. heeft geen idee.... Vond FFX briljant,... een van zijn beste games ooit, maar ik denk dat hij bang is dat FF7 niet leuk is door de wat oudere graphs.........
Heb zo'n zin in een NGIIquote:Op woensdag 20 april 2005 09:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Bij NG werkte dat lang niet altijd, je moest ook weten wanneer je moest ontwijken. Beste vergelijk wat ik kan maken is dat NG echt 3D was terwijl GoW meer als 2D aanvoelt.
Deel 2 komt waarschijnlijk op de XBox 360. Ze zijn wel weer met een uitbreiding bezig. Ninja Gaiden: Black.quote:
Ja daar ben ik bang voor ja.... ik ben ook best een graphics hoer hoor...quote:Op woensdag 20 april 2005 09:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hij is bloot Gijs................. heeft geen idee.... Vond FFX briljant,... een van zijn beste games ooit, maar ik denk dat hij bang is dat FF7 niet leuk is door de wat oudere graphs.........
Ja klopt ja... ik las het... ben daar wel benieuwd naar .. lekker slashen!!quote:Op woensdag 20 april 2005 09:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Deel 2 komt waarschijnlijk op de XBox 360. Ze zijn wel weer met een uitbreiding bezig. Ninja Gaiden: Black.
Cho poste laatst zoiets.
Misschien dat er ooit nog een remake of port op de PSP verschijnt. Even de E3 beurs afwachten.quote:Op woensdag 20 april 2005 09:33 schreef silver-surfer het volgende:
Ja daar ben ik bang voor ja.... ik ben ook best een graphics hoer hoor...
Maar ik heb hem inderdaad en ik speel hem zeker nog wel!!
Inderdaad, tijdens het spelen van NG voelde ik me echt een Ninja. Dat heb ik bij GoW nog niet gehad. Hoofdfiguur is op zich wel cool, maar je identificeer je niet me hem.quote:
*Stil word*quote:Op woensdag 20 april 2005 09:47 schreef Quinny het volgende:
Weet je waar ik nou zo schijtziek van word........ van die kutregen![]()
Och, aangezien ik toch binnen moet werken boeit het me niet zo.quote:Op woensdag 20 april 2005 09:47 schreef Quinny het volgende:
Klaag ... klaag klaag...quote:Op woensdag 20 april 2005 09:47 schreef Quinny het volgende:
Wat ben jij een softie geworden zegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The truth was in here.![]()
Brrrr....quote:Op woensdag 20 april 2005 09:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Och, aangezien ik toch binnen moet werken boeit het me niet zo.
Having a place to go... is a home
Having someone to love... is a family![]()
quote:Op woensdag 20 april 2005 10:09 schreef Bastard het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WHAHAHAHAHAHAHAHAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch kijken he!!I'm bigger than you and higher up the food chain. Get in my belly.![]()
Nou niet echt een uitbreiding.... anders zou het wel een hurricane pack ? zijn.......... maar dit is eerder een nieuw spel met dezelfde engine denk ik. Best cool dusquote:Op woensdag 20 april 2005 09:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Deel 2 komt waarschijnlijk op de XBox 360. Ze zijn wel weer met een uitbreiding bezig. Ninja Gaiden: Black.
Cho poste laatst zoiets.
NG2 op Xbox 360 wordt zo ziek mooi..... dat geldt ook voor SC4.... ziek mooi !
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.![]()
quote:.... die strol...
Deze kent hij vast ook wel
I'm bigger than you and higher up the food chain. Get in my belly.![]()
Nee Gijsquote:Op woensdag 20 april 2005 09:33 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja daar ben ik bang voor ja.... ik ben ook best een graphics hoer hoor...
Maar ik heb hem inderdaad en ik speel hem zeker nog wel!!ik denk het niet. Wel zonde want het is de beste FF game die er is
SubZeroquote:Op woensdag 20 april 2005 10:13 schreef silver-surfer het volgende:
[..].... die strol...
[afbeelding]
nee joh... denk jij van niet.. KLOOTZAK!!quote:Op woensdag 20 april 2005 10:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee Gijsik denk het niet. Wel zonde want het is de beste FF game die er is
Die is toch van Mortal Combat? of zoietsquote:Op woensdag 20 april 2005 10:13 schreef silver-surfer het volgende:
[..].... die strol...
[afbeelding]Having a place to go... is a home
Nee Gijs...............quote:Op woensdag 20 april 2005 10:15 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
nee joh... denk jij van niet.. KLOOTZAK!!ik denk van niet nee
Godverquote:Op woensdag 20 april 2005 10:16 schreef Quinny het volgende:
[..]
Die is toch van Mortal Combat? of zoiets
Dag schatquote:
Kind is weer op de creche. Met dikke tranen
quote:Op woensdag 20 april 2005 10:09 schreef Bastard het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WHAHAHAHAHAHAHHAHAHAASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op woensdag 15 maart 2006 15:51 schreef Bastard het volgende:
Ik eet gewoon wat ik wil, mijn lichaam is mijn tempel, en ik hou van grote gebouwen.![]()
quote:Op woensdag 20 april 2005 10:16 schreef Quinny het volgende:
[..]
Die is toch van Mortal Combat? of zoiets..trouwen?
quote:Op woensdag 20 april 2005 10:16 schreef Quinny het volgende:
[..]
Dag schat
Kind is weer op de creche. Met dikke tranen![]()
och arme......... die pik toch !!
tis een attention whorequote:
Ik eet gewoon wat ik wil, mijn lichaam is mijn tempel, en ik hou van grote gebouwen.![]()
Jij hebt al een ring om die modderdikke vinger van jequote:
Zal ik hem eens over dat middeltje van je schuivenquote:Op woensdag 20 april 2005 10:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jij hebt al een ring om die modderdikke vinger van je
Als je hem niet vergeten bent om te doen kunnen we dat eens proberenquote:Op woensdag 20 april 2005 10:19 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Zal ik hem eens over dat middeltje van je schuiven
Stap in dan!!quote:Op woensdag 20 april 2005 10:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Als je hem niet vergeten bent om te doen kunnen we dat eens proberenI'm bigger than you and higher up the food chain. Get in my belly.![]()
wilde die vanmorgen nou weer Karen gaan halenquote:Op woensdag 20 april 2005 10:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Als je hem niet vergeten bent om te doen kunnen we dat eens proberen
alweer??quote:Op woensdag 20 april 2005 10:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Als je hem niet vergeten bent om te doen kunnen we dat eens proberen![]()
gast vergeet echt altijd dat ding
Nee ... dit keer nietquote:Op woensdag 20 april 2005 10:25 schreef Quinny het volgende:
[..]
wilde die vanmorgen nou weer Karen gaan halen
Vergeet hem nooit meer... nu zijn het weer andere dingenquote:Op woensdag 20 april 2005 10:26 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
alweer??![]()
gast vergeet echt altijd dat ding
Nee vanmorgen niet maar soms wilt hij gewoon blind naar Mariahoeve rijden ipv naar het werkquote:Op woensdag 20 april 2005 10:25 schreef Quinny het volgende:
[..]
wilde die vanmorgen nou weer Karen gaan halen
Ergens terecht
Ik doe mijn trouwring nooit af eigenlijk
quote:Op woensdag 20 april 2005 10:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee vanmorgen niet maar soms wilt hij gewoon blind naar Mariahoeve rijden ipv naar het werk
Ergens terecht![]()
ik heb hem nooit om, vind het zwaar irritant. Heb ook gen ketting oid of horloge, allemaal irritantquote:Op woensdag 20 april 2005 10:31 schreef Chocobo het volgende:
Ik doe mijn trouwring nooit af eigenlijk![]()
quote:Op woensdag 20 april 2005 10:31 schreef Chocobo het volgende:
Ik doe mijn trouwring nooit af eigenlijk![]()
ik doe em altijd af als ik ga slapen
quote:Op woensdag 20 april 2005 10:32 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik heb hem nooit om, vind het zwaar irritant. Heb ook gen ketting oid of horloge, allemaal irritant
Ik alleen om te weten wat de trouwdatum ook alweer was.quote:Op woensdag 20 april 2005 10:31 schreef Chocobo het volgende:
Ik doe mijn trouwring nooit af eigenlijkThe truth was in here.![]()
whehehehequote:Op woensdag 20 april 2005 10:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik alleen om te weten wat de trouwdatum ook alweer was.Op woensdag 15 maart 2006 15:51 schreef Bastard het volgende:
Stel, je hebt lekker geneukt, geslapen, zegt je liefje gedag, wil naar je auto lopen om naar je werk te gaan...
http://www.nu.nl/news/514464/14/Man_op_straat_doodgeschoten.htmlThe truth was in here.![]()
Subzerooooooooooooooooooooooooo
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo![]()
Hahahahquote:
Ik moest zo lachen toen Sjo me dat vertelde
Ja meneer bling bling, daar heb jij geen last van hequote:
Bling Bling ooooooooooookquote:Op woensdag 20 april 2005 10:36 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ja meneer bling bling, daar heb jij geen last van he
GIjsjes ik ga jullie weer verlaten. Mijn moeder is jarig en ik ga koffie drinken bij d'r. Geen zin in, want er zijn ook allemaal tantes van me daar. En daarna werken
dit is een stille hint ook voor sjo dat hij niet moet vergeten te bellen
Ik moet altijd aan Brown denken als ik die reclames van KPN op TV zie.quote:Op woensdag 20 april 2005 10:36 schreef Quinny het volgende:
Ja meneer bling bling, daar heb jij geen last van he
Games![]()
Jade Empire en Conker koop ik nog voor mijn vakantie, verder nietsMoet sparen voor mijn uitgaven daar
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
quote:Op woensdag 20 april 2005 10:40 schreef Quinny het volgende:
GIjsjes ik ga jullie weer verlaten. Mijn moeder is jarig en ik ga koffie drinken bij d'r. Geen zin in, want er zijn ook allemaal tantes van me daar. En daarna werken
Waarom hou je gewoon je mond niet ff?quote:Op woensdag 20 april 2005 10:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Games![]()
Jade Empire en Conker koop ik nog voor mijn vakantie, verder nietsMoet sparen voor mijn uitgaven daar
The truth was in here.![]()
Ik moet altijd aan jou denken als ik onder de douche staquote:Op woensdag 20 april 2005 10:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik moet altijd aan Brown denken als ik die reclames van KPN op TV zie.
He lekkerquote:Op woensdag 20 april 2005 10:40 schreef Quinny het volgende:
Heb jij het ook eens
Zegt hij die alleen maar onzin uitkraamt. Nog één keer zo'n post en ik zoek je op!quote:Op woensdag 20 april 2005 10:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Waarom hou je gewoon je mond niet ff?The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Ik alleen al ik ga klussen of ga koken..quote:Op woensdag 20 april 2005 10:31 schreef Chocobo het volgende:
Ik doe mijn trouwring nooit af eigenlijk
Ik aan jou als ik aan het poepen benquote:Op woensdag 20 april 2005 10:45 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Ik moet altijd aan jou denken als ik onder de douche sta![]()
[ Bericht 2% gewijzigd door silver-surfer op 20-04-2005 11:00:01 ]I'm bigger than you and higher up the food chain. Get in my belly.![]()
Nooit dus?quote:Op woensdag 20 april 2005 10:46 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik alleen al ik ga klussen of ga koken..The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
quote:Op woensdag 20 april 2005 10:45 schreef mr_Brown het volgende:
Ik moet altijd aan jou denken als ik onder de douche sta
Dromen kunnen werkelijkheid worden.
Ik hou het bij Jade, Conker en Forza. Moet ook genoeg centjes overhouden voor mijn vakanties.quote:Op woensdag 20 april 2005 10:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar goed, vakantiegeld en flinke belastingteruggave helpen ook wel
Zolang je alcohol meeneemt ben je welkomquote:Op woensdag 20 april 2005 10:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zegt hij die alleen maar onzin uitkraamt. Nog één keer zo'n post en ik zoek je op!
Misschien moet ik een keer met die Struik meekomenquote:Op woensdag 20 april 2005 10:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zolang je alcohol meeneemt ben je welkom
Je kookt graag?quote:Koken heerst!
In NY wil ik een PStwo en een PSP kopen. En games. En kleding. En schoenen.quote:Op woensdag 20 april 2005 10:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik hou het bij Jade, Conker en Forza. Moet ook genoeg centjes overhouden voor mijn vakanties.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Ja gezellig Gijs.quote:Op woensdag 20 april 2005 10:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Misschien moet ik een keer met die Struik meekomen
[..]
Ik zie je trouwens volgende week bij Struik..
Heb waakdienst ook die week
Forza ooooooooookquote:Op woensdag 20 april 2005 10:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik hou het bij Jade, Conker en Forza. Moet ook genoeg centjes overhouden voor mijn vakanties.
ik weet nog wel dat je zat te schelden op PGR2
The line is a dot to you!![]()
Waakdienstquote:Op woensdag 20 april 2005 10:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja gezellig Gijs.
Ik zie je trouwens volgende week bij Struik..
Heb waakdienst ook die week
Daar ga ik ook voor wat leuke hebbedingetjes kijken. Maar dan in Hong Kongquote:Op woensdag 20 april 2005 10:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
In NY wil ik een PStwo en een PSP kopen. En games. En kleding. En schoenen.
quote:Op woensdag 20 april 2005 11:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Daar ga ik ook voor wat leuke hebbedingetjes kijken. Maar dan in Hong Kong
Ik kan volgende week niet. Maar heb wel met hem afgesproken dat hij weer een keer langskomt als hij weer op de Gayfarm verblijft. Misschien leuk als jij ook komt?quote:Op woensdag 20 april 2005 10:58 schreef Bastard het volgende:
Ja gezellig Gijs.
Ik zie je trouwens volgende week bij Struik.."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo![]()
Neem een pluche Cho mee voor Daan... ik pay je terugquote:Op woensdag 20 april 2005 11:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ow ja, herinner me daar tegen die tijd nog even aan.quote:
in NY zit een hele grote Apple-store, die gaan we slopenquote:Op woensdag 20 april 2005 11:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik kom ook even bieren bij die gekke Alphenaar als B. het goed vind !
quote:Op woensdag 20 april 2005 11:04 schreef Chocobo het volgende:
Neem een pluche Cho mee voor Daan... ik pay je terugquote:Op woensdag 20 april 2005 11:05 schreef Strolie75 het volgende:
Ow ja, herinner me daar tegen die tijd nog even aan."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo![]()
WHAHAHAHAHAAquote:Op woensdag 20 april 2005 11:05 schreef kepler het volgende:
[..]
in NY zit een hele grote Apple-store, die gaan we slopen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fantastisch plan
Gijs... ga je dat in de zomer nog kopen allemaal?? Eind dit jaar en begin volgend jaar zijn de nieuwe erquote:Op woensdag 20 april 2005 10:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je kookt graag?Koken heerst!
In NY wil ik een PStwo en een PSP kopen. En games. En kleding. En schoenen.
Gewoon een dikke roggel op de stoep leggen is al leuk genoeg.......... ! Pit er ook 1 namens mij
Die Nintendo-store? Volgende keer als ik in NY ben pis ik tegen de gevel aan.quote:
Met zijn huidige softheid zal het eerder een theekransje worden.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:05 schreef Chocobo het volgende:
hoeft niet, die heb ik dan ook al geslooptquote:Op woensdag 20 april 2005 11:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die Nintendo-store? Volgende keer als ik in NY ben pis ik tegen de gevel aan.
Gijs de PS2 was er als eerste maar die overleeft ook het langst hoor. Heb net weer 3 games op mijn wishlist gezet voor die stink console..............quote:Op woensdag 20 april 2005 11:06 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Gijs... ga je dat in de zomer nog kopen allemaal?? Eind dit jaar en begin volgend jaar zijn de nieuwe er
PS2
En die pluche Cho verkracht ik.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:06 schreef Chocobo het volgende:
Gewoon een dikke roggel op de stoep leggen is al leuk genoeg.......... ! Pit er ook 1 namens mij
Niet dat er word gebeld doorgaans... maar je raad het al... juist dat had ik de vorige keer ook.. enige telefoontje tot nu toe was voor mijquote:
Moet gewoon een week lang een laptop en mobiel mee
Watdan??quote:Op woensdag 20 april 2005 11:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik kan volgende week niet. Maar heb wel met hem afgesproken dat hij weer een keer langskomt als hij weer op de Gayfarm verblijft. Misschien leuk als jij ook komt?
Misschien leuk als je toch komt.
Prima Gijs. wanneer?quote:Op woensdag 20 april 2005 11:05 schreef Chocobo het volgende:
We gaan de dag erna op vakantie naar Normandie Gijs. Lijkt me niet echt verstandig om dan de halve nacht te zuipen. Ook moeten Toadette en ik die vrijdag allebei werken, dus we kunnen pas laat bij Struik zijn. Vooral Chantal is op vrijdagavond altijd gebroken na een week werken.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:11 schreef Bastard het volgende:
Watdan??
Misschien leuk als je toch komt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo![]()
Ah ok, uitgerust op vakantie is ook wel slim als je veel moet rijden..quote:Op woensdag 20 april 2005 11:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
We gaan de dag erna op vakantie naar Normandie Gijs. Lijkt me niet echt verstandig om dan de halve nacht te zuipen. Ook moeten Toadette en ik die vrijdag allebei werken, dus we kunnen pas laat bij Struik zijn. Vooral Chantal is op vrijdagavond altijd gebroken na een week werken.
Aan de andere kant, je bent al halverwege Normandie
Moet je wel zelf hiernaartoe komenquote:Op woensdag 20 april 2005 10:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Misschien moet ik een keer met die Struik meekomen
[..]
Je kookt graag?Koken heerst!
[..]
In NY wil ik een PStwo en een PSP kopen. En games. En kleding. En schoenen.![]()
![]()
Een PSP wil ik sowieso en die PStwo haal ik omdat ik de RPG's wil spelen die nog uitkomen (FFXII, DQVIII, Atelier Iris, Tales of Legendia, Grandia III) en daar niet op wil wachten tot 2010 ofzoquote:Op woensdag 20 april 2005 11:06 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Gijs... ga je dat in de zomer nog kopen allemaal?? Eind dit jaar en begin volgend jaar zijn de nieuwe er
Welke?quote:Op woensdag 20 april 2005 11:09 schreef Chocobo het volgende:
Gijs de PS2 was er als eerste maar die overleeft ook het langst hoor. Heb net weer 3 games op mijn wishlist gezet voor die stink console..............
Ik heb nu nog Katamari Damacy 2, Okami, Shadow of the Colossus, DQVIII en FFXII erop staan.
Misschien dan makkelijker als ik zelf naar Alphen ga dan? Dat je me daar oppikt? Geen idee hoe Delft - Alphen is met OV, maar Delft - Roosendaal is iig een rampquote:Op woensdag 20 april 2005 11:19 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Moet je wel zelf hiernaartoe komen
PSP haal ik alleen als er een echte must-have op komt. Bijvoorbeeld een remake van FFVII.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Een PSP wil ik sowieso en die PStwo haal ik omdat ik de RPG's wil spelen die nog uitkomen (FFXII, DQVIII, Atelier Iris, Tales of Legendia, Grandia III) en daar niet op wil wachten tot 2010 ofzo"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo![]()
Je kunt ook naar Nieuw-Vennep komen, rijden we samen naar B.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Misschien dan makkelijker als ik zelf naar Alphen ga dan? Dat je me daar oppikt? Geen idee hoe Delft - Alphen is met OV, maar Delft - Roosendaal is iig een ramp
Als ik tenminste ook mag komen?
Bus weet ik niet.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Misschien dan makkelijker als ik zelf naar Alphen ga dan? Dat je me daar oppikt? Geen idee hoe Delft - Alphen is met OV, maar Delft - Roosendaal is iig een ramp
Delft-Leiden Leiden-Alphen
Of Delft-Stinkstad Stinkstad-Leiden Leiden-Alphen.
Of over Utrecht.The truth was in here.![]()
fuck it, dan ben ik maar onbeleefd: mag ik dan ook komenquote:Op woensdag 20 april 2005 11:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je kunt ook naar Nieuw-Vennep komen, rijden we samen naar B.
Ik heb donderdagavond weer tijd, morgen dus
Sjo, Strol, Noot, B, vecht het maar uit, ik neem wel een krat bier of een fles wijn mee![]()
![]()
Ik zie weer een nieuw Gayday aankomenquote:Op woensdag 20 april 2005 11:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je kunt ook naar Nieuw-Vennep komen, rijden we samen naar B.
Ik doe echt alles voor DQVIII, maar de nieuwe zijn Shadow Hearts: Covenant en Grandia III geworden !!quote:Op woensdag 20 april 2005 11:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Welke?
Ik heb nu nog Katamari Damacy 2, Okami, Shadow of the Colossus, DQVIII en FFXII erop staan.
Dit is mijn complete lijst:
edit Conker: Live & Reloaded Xbox board 2005-06-21 Rare Microsoft
edit Dirge of Cerberus: Final Fantasy VII PS2 board 2006-12-31 Square Enix Square Enix
edit Dragon Quest VIII PS2 board 2005-11-01 Level-5 Square Enix
edit Final Fantasy XII PS2 board 2005-12-30 Square Enix Square Enix
edit God of War PS2 9.8 board 2005-03-22 SCE Studios Santa Monica Sony Computer Entertainment
edit Grandia III PS2 board 2005-12-31 Game Arts Square Enix
edit Jade Empire Xbox 9.9 board 2005-04-12 BioWare Microsoft
edit Kameo: Elements of Power Xbox board Rare Microsoft
edit Kingdom Hearts II PS2 board 2005-09-30 Square Enix Square Enix
edit Shadow Hearts: Covenant PS2 9.1 board 2004-09-27 Nautilus Midway
edit Star Wars Knights of the Old Republic II: The Sith Lords Xbox 9.3 board 2004-12-06 Obsidian Entertainment LucasArts
edit The Legend of Zelda GCN GCNA discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.![]()
Morgenavond kan ik ook, volgende week donderdag ook.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:25 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik heb donderdagavond weer tijd, morgen dus
Sjo, Strol, Noot, B, vecht het maar uit, ik neem wel een krat bier of een fles wijn mee"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo![]()
quote:Op woensdag 20 april 2005 11:25 schreef kepler het volgende:
[..]
fuck it, dan ben ik maar onbeleefd: mag ik dan ook komen![]()
Zeg maar wanneer Gijs.... je had het over gayfarm day ofzoquote:
Als je vergeet over te stappen wel ja, cuntquote:Op woensdag 20 april 2005 11:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Misschien dan makkelijker als ik zelf naar Alphen ga dan? Dat je me daar oppikt? Geen idee hoe Delft - Alphen is met OV, maar Delft - Roosendaal is iig een ramp![]()
![]()
Struik durft dat nooit, en dan is hij dan pissig dan ik niet vraag of hij langskomt.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:28 schreef kepler het volgende:
tja, je zelf uitnodigen is ook zo watmaar als iedereen het doet
![]()
Zeg het gewoon cunt! Ik kom ook, klaar!
Mijn allereerste meet was toen ook bij B.quote:
quote:Op woensdag 20 april 2005 11:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Struik durft dat nooit, en dan is hij dan pissig dan ik niet vraag of hij langskomt.
Zeg het gewoon cunt! Ik kom ook, klaar!![]()
dat is onbeleefd man
althans zo ben ik opgevoed
Da`s meestal op donderdag, dan blijf ik namelijk op werk slapen. In de Gayfarmquote:Op woensdag 20 april 2005 11:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zeg maar wanneer Gijs.... je had het over gayfarm day ofzo![]()
. Meestal schiet ik dan ff naar B. of Chantal eeuuh... Strol
![]()
![]()
Euh Gijsjes.. ben gevleid hoor dat jullie massaal langs willen komen.. maar dat ken dus niet
Huis stampvol dan he...
Besides, deze week lukt zoiezo niet ivm cursus.The truth was in here.![]()
edit Kameo: Elements of Power Xbox board Rare Microsoftquote:Op woensdag 20 april 2005 11:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik doe echt alles voor DQVIII, maar de nieuwe zijn Shadow Hearts: Covenant en Grandia III geworden !!
edit Dirge of Cerberus: Final Fantasy VII PS2 board 2006-12-31 Square Enix Square Enix
edit God of War PS2 9.8 board 2005-03-22 SCE Studios Santa Monica Sony Computer Entertainment
edit Star Wars Knights of the Old Republic II: The Sith Lords Xbox 9.3 board 2004-12-06 Obsidian Entertainment LucasArts
edit The Legend of Zelda GCN GCN
edit Advance Wars DS DS board 2005-09-30 Intelligent Systems Nintendo
edit Another Code DS board 2005-12-21 Cing Inc. Nintendo
edit Atelier Iris ~Eternal Mana~ PS2 board 2005-05-24 Gust NIS America
edit Chrono Trigger SNES board 1995-03-11 Square Square
edit Crisis Core: Final Fantasy VII PSP board 2006-12-31 Square Enix
edit Donkey Kong Country 2: Diddy Kong's Quest SNES Rare Nintendo
edit Donkey Konga 2 GCN board 2005-05-09 Namco Nintendo
edit Donkey Konga 3 GCN board 2005-03-17 Namco Nintendo
edit ElectroPlankton DS board 2005-04-07 Nintendo Nintendo
edit Final Fantasy II SNES board Square Square
edit Final Fantasy III DS board 2005-12-31 Square Square Enix
edit Final Fantasy VII: Advent Children PSP board 2005-12-31 Square Enix Square Enix
edit Killer 7 GCN board 2005-06-07 Capcom Production Studio 4 Capcom
edit Legend of Zelda DS DS board 2005-12-31 Nintendo Nintendo
edit Lost in Blue DS 2005-08-15 Konami Konami
edit Lumines PSP 8.6 board 2005-03-23 Q Entertainment Ubisoft
edit Mario Kart DS DS board 2005-11-07 Nintendo Nintendo
edit Mercury PSP 7.7 board 2005-04-06 Awesome Studios Ignition Entertainment
edit Meteos DS board 2005-06-27 Q Entertainment Bandai
edit Nanostray DS board 2005-07-12 Shin'en Majesco
edit New Super Mario Bros. DS board 2005-06-30 Nintendo Nintendo
edit Nintendogs: Miniature Dachshund & Friends DS board 2005-12-21 Nintendo Nintendo
edit Pac-Pix DS board 2005-04-26 Namco Namco
edit Secret of Mana SNES board 1993-01-01 Square Square
edit Super Mario 128 GCN board 2005-12-31 Nintendo Nintendo
edit Tales of Eternia PSP board 2005-12-31 Namco Namco
edit Tales of Legendia PS2 board 2006-02-01 Namco Tales Studio Namco
edit The Legend of Zelda GCN GCN board 2005-10-31 Nintendo Nintendo
edit WipEout Pure PSP 9.3 board 2005-03-17 SCE Studios Liverpool Sony Computer Entertainment
edit Yakuman DS DS 2005-03-31 NintendoThe hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Was gaaf de vorige keerquote:Van zes uur `s avonds tot half vijf `s ochtends aan het ouwehoeren, gamen en zuipen geweest
oja en etennatuurlijk
![]()
Kaartjes verkopenquote:Op woensdag 20 april 2005 11:31 schreef Bastard het volgende:
Euh Gijsjes.. ben gevleid hoor dat jullie massaal langs willen komen.. maar dat ken dus niet
Huis stampvol dan he...
Besides, deze week lukt zoiezo niet ivm cursus.
lijstjes tijdquote:Op woensdag 20 april 2005 11:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik doe echt alles voor DQVIII, maar de nieuwe zijn Shadow Hearts: Covenant en Grandia III geworden !!
edit The Legend of Zelda GCN GCN![]()
Forza
Jade Empire (morgen)
Viewtiful Joe 2
God of WarThe line is a dot to you!![]()
Gijs....... ik kak op die DS titels ..... Ik vind mijn lijst groot genoeg zo.... zal hier en daar een titel bijkomen.... maar ik MOET DQVIII gamen... zoooo goed... misschien wel de beste rpg ooitDie worldmap !!
Ik weet het, maar die DSquote:Op woensdag 20 april 2005 11:33 schreef Chocobo het volgende:
Gijs....... ik kak op die DS titels ..... Ik vind mijn lijst groot genoeg zo.... zal hier en daar een titel bijkomen.... maar ik MOET DQVIII gamen... zoooo goed... misschien wel de beste rpg ooitDie worldmap !!
Ik hou van dat ding
Verder MOET ik DQVIII ook, vraag me af wat ze van FFXII kunnen maken
![]()
PS2, RPG's...
Ik kom wel een andere keer dan gijs... als het rustiger isquote:Op woensdag 20 april 2005 11:31 schreef Bastard het volgende:
Huis stampvol dan he...
Besides, deze week lukt zoiezo niet ivm cursus.
We zouden sowieso nog een keer iets afspreken... dus dat komt wel goed!I'm bigger than you and higher up the food chain. Get in my belly.![]()
Voor mij is de DS echt een Mario64 Game & Watch. En die ga ik op vakantie gamen (veel bussen en een paar keer in de nachttrein). Maar is vooral Chantal haar ding.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:33 schreef Chocobo het volgende:
![]()
DQVIIIHeb je al wat informatie over Okami gelezen? Wordt ook een juweeltje hoor.
quote:29/03/2005 Jade Empire (Limited Edition) Betaald; in behandeling
Ja was vorige keer met choas, halve strol, en struik. ff lachen.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zeg maar wanneer Gijs.... je had het over gayfarm day ofzo![]()
Anders spreken we een keer vrijdags af of in een weekend ofzo?
(As vrijdag en weekend kan ik niet)The truth was in here.![]()
Kom jij gewoon mee met die twijg.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:36 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik kom wel een andere keer dan gijs... als het rustiger is
We zouden sowieso nog een keer iets afspreken... dus dat komt wel goed!The truth was in here.![]()
Beter bel je eerst... Ik wilde ook nog ff langs de Makro eigenlijk, zien we zo wel. Ik ga iig NU naar LRquote:Op woensdag 20 april 2005 11:37 schreef kepler het volgende:
[..]
ik ga dadelijk ff langs de FRS, ga je mee dan?
quote:![]()
Dat staat die van mij al 3 dagenquote:
Ze moeten hem eerst nog even zelf gamen.quote:
Ik kom met die zwarte en die dikke prutser langsVolgende week ofzo !! Gezelli !!
Nee maar in behandeling is normaal..... dat flippen van die gasten
Allright.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:44 schreef Chocobo het volgende:
Ik kom met die zwarte en die dikke prutser langsVolgende week ofzo !! Gezelli !!
Fine tunen volgende week wel exacte afstemming.
Zei ik tunen? Tunen... tunen.. FORZA
Als het net zolang duurt voordat ze eens een keer in NV langskomen.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:46 schreef Bastard het volgende:
Allright.
quote:Op woensdag 20 april 2005 11:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als het net zolang duurt voordat ze eens een keer in NV langskomen.![]()
Nodig me uit dan hoer........... dan kom ik
Weekend eens langskomen met Daan... kan je lachen.... !!
quote:Op woensdag 20 april 2005 11:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Allright.
Zei ik tunen? Tunen... tunen.. FORZA
Gijs, ik blijf niet bezig met uitnodigen.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:50 schreef Chocobo het volgende:![]()
Nodig me uit dan hoer........... dan kom ik
Weekend eens langskomen met Daan... kan je lachen.... !!
Vorige heb ik tegen Quinny gezegd dat jullie maar wat data moeten noemen. Maar dat zal ze (begrijpelijk) tussen al het verhuis- en zwangerschapsgedoe wel vergeten zijn.
Geeft niet hoor, je hoeft je zeker niet verplicht te voelen. Vind het gewoon leuk om jullie weer eens te zien.
Daantje
quote:Op woensdag 20 april 2005 11:55 schreef Bastard het volgende:
Heb je het al gehoord, Strol, en Twijg, doen ook mee een keertje![]()
Blijven ze in de pit babbelen??quote:Op woensdag 20 april 2005 11:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heb je het al gehoord, Strol, en Twijg, doen ook mee een keertje![]()
Ik denk dat ze gaan campenquote:
http://games.fok.nl/review.php?reviewid=3918&page=0
Pff als ik een betere pc had...The truth was in here.![]()
Zal ook wel op de XBox 360 verschijnen Gijs. En dan ziet het er nog mooier uit.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:58 schreef Bastard het volgende:
Ik denk dat ze gaan campen
http://games.fok.nl/review.php?reviewid=3918&page=0
Pff als ik een betere pc had...
Nee, we gaan jou de katoenvelden in beuken.quote:
Ze zouden Battlefield toch nog op de XBOX uitbrengen, weet jij er iets van?quote:Op woensdag 20 april 2005 12:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zal ook wel op de XBox 360 verschijnen Gijs. En dan ziet het er nog mooier uit.The truth was in here.![]()
Ja... ik weet ook niet waarom ie zo heet... alleen omdat ie rond is ofzoquote:![]()
Dan had ik circle nog leuker gevonden.I'm bigger than you and higher up the food chain. Get in my belly.![]()
Dat was wel de bedoeling geloof ik. Dat zou wel een moderne Battlefield worden, geen WW2. Ik heb ooit wat PS2 screenshots gezien maar die zagen er niet uit.quote:Op woensdag 20 april 2005 12:03 schreef Bastard het volgende:
Ze zouden Battlefield toch nog op de XBOX uitbrengen, weet jij er iets van?
Ik vind het ook een rare naam. Wat is er mis met XBox 2?"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo![]()
Mijn lijst;quote:Op woensdag 20 april 2005 11:33 schreef kepler het volgende:
[..]
lijstjes tijd![]()
Forza
Jade Empire (morgen)
Viewtiful Joe 2
God of War
Forza![]()
![]()
WHAHAHAHAHAHA dat dacht ik ook jaquote:
ik dacht... laat ik dat maar niet tikken
Eerlijk gezegd boeit me ook heel weinig wat er allemaal is of uit gaat komen. Na de release van Forza mag voor mijn part de wereld stoppen met draaien.. ik ben klaaaarrrr.The truth was in here.![]()
@hsl1.nl en @williams.demon.nl"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo![]()
Cho, ik zat gisteren nog te gniffelen om " Bij de geboorte op een schaal staan bonken"
Ik ga na de release van Forza wel een paar maandjes vrij houden, net als bij WoW wil ik dit genre games nu eens echt een kans gaan geven.quote:Op woensdag 20 april 2005 12:32 schreef Bastard het volgende:
Eerlijk gezegd boeit me ook heel weinig wat er allemaal is of uit gaat komen. Na de release van Forza mag voor mijn part de wereld stoppen met draaien.. ik ben klaaaarrrr.
*noteert*quote:Op woensdag 20 april 2005 12:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ga na de release van Forza wel een paar maandjes vrij houden, net als bij WoW wil ik dit genre games nu eens echt een kans gaan geven.The truth was in here.![]()
Tquote:
Ja, krijg je dat ja![]()
![]()
Rij je net een goed rondje, kom je de bocht, word je ge-sandwich-t door die twee![]()
![]()
Spookrijdenquote:Op woensdag 20 april 2005 12:34 schreef -Struikrover- het volgende:
T
Ja, krijg je dat ja![]()
![]()
Rij je net een goed rondje, kom je de bocht, word je ge-sandwich-t door die twee
En ik ga na de zomervakantie rentenierenquote:Op woensdag 20 april 2005 12:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ga na de release van Forza wel een paar maandjes vrij houden, net als bij WoW wil ik dit genre games nu eens echt een kans gaan geven.![]()
![]()
Mondquote:Op woensdag 20 april 2005 12:37 schreef -Struikrover- het volgende:
En ik ga na de zomervakantie rentenieren
Ik heb wat previews gelezen en het klinkt allemaal erg goed.Vooral omdat er ook een uitgebreide single player inzit.
In de eeuwige katoenvelden als ik dat mag toevoegenquote:Op woensdag 20 april 2005 12:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee, we gaan jou de katoenvelden in beuken.
quote:![]()
deed ik in de Arcade hallen altijd, met zo'n auto omdraaien en dan proberen die andere te rammen
Brandendquote:Op woensdag 20 april 2005 12:39 schreef Chocobo het volgende:
In de eeuwige katoenvelden als ik dat mag toevoegen
Gniffelenquote:Op woensdag 20 april 2005 12:32 schreef Bastard het volgende:
Cho, ik zat gisteren nog te gniffelen om " Bij de geboorte op een schaal staan bonken"![]()
Ja dat is een heerlijke he... !
quote:Op woensdag 20 april 2005 12:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ga na de release van Forza wel een paar maandjes vrij houden, net als bij WoW wil ik dit genre games nu eens echt een kans gaan geven.WHAHAHAHAHAHA !! Gijs, WoW heb je na 2 weken stop gezet !
Ahhh,... respect... ik heb ook bijna alles gelezen op IGN. Wordt gaaf denk ik. Heb er echt zin in. Ook de SP van Forza maar het gaat me natuurlijk om de MP. Het is gewoon de laatste game op de Xbox die echt iedereen koopt en ik wil nog eenmaal de gezelligheid van een druk bezette game meemaken !!quote:Op woensdag 20 april 2005 12:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Mond
Ik heb wat previews gelezen en het klinkt allemaal erg goed.Vooral omdat er ook een uitgebreide single player inzit.
klootzakken
1 maand en bij elkaar zo'n 60 uur met 2 characters.quote:Op woensdag 20 april 2005 12:41 schreef Chocobo het volgende:WHAHAHAHAHAHA !! Gijs, WoW heb je na 2 weken stop gezet !
Genoeg tijd om een indruk op te doen lijkt me.
quote:Op woensdag 20 april 2005 12:41 schreef silver-surfer het volgende:
Aan een kruis?
Met een strop om zijn nek."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo![]()
MP wordt zeker gezellig. Daar ga ik ook voor!quote:Op woensdag 20 april 2005 12:42 schreef Chocobo het volgende:
Ahhh,... respect... ik heb ook bijna alles gelezen op IGN. Wordt gaaf denk ik. Heb er echt zin in. Ook de SP van Forza maar het gaat me natuurlijk om de MP. Het is gewoon de laatste game op de Xbox die echt iedereen koopt en ik wil nog eenmaal de gezelligheid van een druk bezette game meemaken !!Ook gaaf dat je in elke klasse je auto mooi kunt tunen.
Ja, beetje raar zo. Tis officieel geen sp meer want de sp kunt op live spelen met andere speler ipv tegen de computerquote:Op woensdag 20 april 2005 12:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Mond
![]()
![]()
Inderdaad. Maar de kunstmatige AI van de computer schijnt toch ook erg goed te zijn?quote:Op woensdag 20 april 2005 12:46 schreef -Struikrover- het volgende:
Ja, beetje raar zo. Tis officieel geen sp meer want de sp kunt op live spelen met andere speler ipv tegen de computer
Ach, ik ben al blij dat er circuits inzitten. Die liggen me sowieso meer dan steden."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo![]()
Zitten een paar technische snufjes hoorquote:Op woensdag 20 april 2005 12:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
MP wordt zeker gezellig. Daar ga ik ook voor!Ook gaaf dat je in elke klasse je auto mooi kunt tunen.
die menu's
Heeel diep. Masterbit gezien ?
Je hebt dus altijd je ring om dusquote:Op woensdag 20 april 2005 10:46 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik alleen al ik ga klussen of ga koken..
Jaquote:Op woensdag 20 april 2005 12:47 schreef Chocobo het volgende:
Zitten een paar technische snufjes hoordie menu's
Heeel diep. Masterbit gezien ?
Is er nog ergens een lijst me auto's?
quote:Op woensdag 20 april 2005 12:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ahhh,... respect... ik heb ook bijna alles gelezen op IGN. Wordt gaaf denk ik. Heb er echt zin in. Ook de SP van Forza maar het gaat me natuurlijk om de MP. Het is gewoon de laatste game op de Xbox die echt iedereen koopt en ik wil nog eenmaal de gezelligheid van een druk bezette game meemaken !!Beetje rondjes rijdenquote:Op woensdag 20 april 2005 12:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
MP wordt zeker gezellig. Daar ga ik ook voor!Ook gaaf dat je in elke klasse je auto mooi kunt tunen.
![]()
![]()
Het blijft natuurlijk een nutteloze bezigheid.quote:"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo![]()
quote:Op woensdag 20 april 2005 12:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja
Is er nog ergens een lijst me auto's?![]()
De keuze is vrij beperkt
1967 AC Shelby Cobra
1997 Acura NSX
2001 Acura Integra Type-R
2002 Acura RSX Type-S
2003 Acura 3.2 CL Type S
2004 Acura NSX
2002 Acura #42 RealTime Racing NSX SC Driven by Peter Cunningham
2001 Aston Martin V12 Vanquish
2005 Aston Martin DB9 Coupe
2001 Audi 2002 Infineon R8
2004 Audi S4
2004 Audi TT Coupe 3.2 quattro
2000 Audi S4
2003 Audi RS 6
2002 Audi #1 Champion Audi Racing S4 Competition Driven by Michael Galati
2003 Audi #1 Champion Audi Racing RS 6 Driven by Michael Galati
2002 Audi Le Mans #38 Champion AudiR8
2001 Audi Le Mans #4 Johansson Motorsport R8
2004 Audi #8 24h Nürburgring TT-R
2004 Bentley Continental GT
2003 Bentley #7 Team Bentley Speed 8
1997 BMW #43 Team Schnitzer Motorsport GTR
1999 BMW #15 Team BMW Motorsports V12 LMR
2003 BMW #43 BMW Motorsport M3-GTR
2003 BMW #42 BMW Motorsport M3-GTR
1987 Buick Regal GNX
2002 Cadillac #8 Team Cadillac LMP 02
2004 Cadillac CTS-V
2004 Cadillac #16 Team Cadillac Driven by Max Angelelli
2002 Chevrolet Corvette Z06
1967 Chevrolet Corvette Stingray 427 L-88
2002 Chevrolet Camaro SS
1969 Chevrolet Camaro Z28
2005 Chevrolet Corvette C6
2002 Chevrolet Lingenfelter 427 CID Twin Turbo Corvette
2002 Chevrolet Corvette Guldstrand Edition
2004 Chevrolet #73 3R Racing Corvette Z06 Driven by Phil McClure
2003 Chevrolet #3 Corvette Racing C5-R
1969 Chevrolet Camaro SS
2004 Chrysler PT Cruiser GT (Turbo)
2005 Chrysler ME Four-Twelve
1999 Dodge Viper GTS ACR
2003 Dodge SRT4
1996 Dodge Stealth R/T Turbo
1970 Dodge Challenger R/T Hemi
2003 Dodge Viper SRT10
2004 Dodge Viper Competition Coupe
2000 Dodge Hennessey Viper 800TT
2003 Dodge #23 Magellan Financial Viper Competition Coupe Driven by Paul Mumford
2004 Dodge #22 3R-Racing Viper Competition Coupe Driven by Tommy Archer
2002 Dodge Nürburgring 24 Hours Viper GTS ACR #1 - FujiFilm
1998 Eagle Talon TSI Turbo
2002 Ferrari 575M Maranello
2004 Ferrari 360 Modena
1964 Ferrari 250 GTO
2003 Enzo Ferrari
1995 Ferrari F50
1993 Ferrari 512 TR
1984 Ferrari GTO
1992 Ferrari F40
1967 Ferrari 330 P4
1969 Ferrari Dino 246 GT
1998 Ferrari 355 GTS
2005 Ferrari 612 Scaglietti
1996 Ferrari #12 Risi Competizione
1998 Ferrari F355 Challenge
2003 Ferrari #88 Veloqx Prodrive Racing 550 Maranello
2004 Ferrari Challenge Stradale
2003 Ford Focus SVT
1966 Ford GT40
1970 Ford Mustang Boss 429
2000 Ford Mustang Cobra R
2005 Ford Mustang GT
2005 Ford GT
2004 Ford #10 Tiger Racing Mustang Driven by Carol Hollfelder
2004 Honda Civic Type-R Hatch (Japan)
2000 Honda Prelude Type SH
1999 Honda Civic Si Coupe
1995 Honda Civic Del Sol VTEC
2004 Honda Accord Coupe EX
2003 Honda S2000
1994 Honda Civic SI
1991 Honda CRX Si-R (Japan)
2004 Honda NSX-R (Japan)
2002 Honda Mugen Integra Type-R (Japan)
2003 Honda JGTC #18 Dome Racing Team NSX
2003 Honda JGTC #8 Autobacs Racing Team Aguri NSX
2004 Honda Mugen Civic Type-R Hatch
2000 Honda Integra Type-R (Japan)
2003 Honda Mugen S2000
1992 Honda NSX-R (Japan)
2003 Honda JGTC #16 Dome Racing Team NSX
2002 Honda Integra Type-R (Japan)
2000 Honda Aerogear Integra Type-R
2000 Honda VIS Racing Integra Type-R
2004 Honda Wings West Civic R J Spec
2003 Hyundai Tiburon GT
2003 Infiniti G35 Coupe
1993 Jaguar XJ220 Road Car
1961 Jaguar S1 E-type 3.8
2002 Koenigsegg CC8S
1974 Lancia Stratos HF Stradale
1992 Lancia Delta Integrale EVO
2002 Lexus SC430
2003 Lexus IS300
2002 Lotus Elise 111S
2002 Lotus Esprit V8
1972 Lotus Elan Sprint
2005 Lotus Exige
2005 Lotus Elise
1990 Mazda RX-7 Turbo
2000 Mazda Miata MX-5 1.8i Sport
2004 Mazda RX-8
2003 Mazda Protégé MAZDASPEED
2004 Mazda 3 Sport
1995 Mazda RX-7 Turbo
2000 Mazda MX-5 MAZDASPEED
2004 Mazda RX-8 MAZDASPEED
2002 Mazda RX-7 Spirit R
1995 Mazda AB FlugRX-7
1995 Mazda INGS RX-7
1954 Mercedes 300SL Gullwing Coupe
1998 Mercedes CLK-GTR
2004 Mercedes C32 AMG
2004 Mercedes SLR
2003 Mercedes CLK55 AMG Coupe
2005 Mercedes CL65 AMG
2003 Mercedes-Benz CLK-DTM #3 Team Vodafone
2003 MINI Cooper-S
2004 Mitsubishi Lancer Evolution VIII GSR RS
1995 Mitsubishi Eclipse GSX
1997 Mitsubishi 3000GT VR-4
2003 Mitsubishi Eclipse GTS
1999 Mitsubishi Lancer Evolution VI GSR
1998 Mitsubishi FTO GP Version R
1995 Mitsubishi Mine's CP9A Lancer Evolution VI RS
2000 Mitsubishi Lancer Evolution VI TME
2004 Mitsubishi Lancer Evolution VIII FQ-330
2004 Mitsubishi Sparco Lancer Evolution VIII
2002 Nissan Mine's GT-R (R34)
1972 Nissan 240 ZX
2003 Nissan 350Z Track
1998 Nissan #32 Nissan Motorsports R390 GT1
1994 Nissan 300ZX Twin Turbo Version R
2004 Nissan Altima 3.5 SE
2000 Nissan Silvia Spec-R
2002 Nissan Skyline GT-R V Spec II (R34)
1995 Nissan Skyline GT-R
1998 Nissan 240 SX SE
2003 Nissan Skyline V35
1994 Nissan Fairlady Twin Turbo
2002 Nissan Skyline GT-R V Spec II
2003 Nissan JGTC #3 Hasemi Motorsport Z33 350Z
2003 Nissan Fairlady
2003 Nissan JGTC #12 Team Impul Skyline
1998 Nissan Silvia (S14)
2003 Nissan JGTC #23 NISMO Skyline
1995 Nissan Mine's Skyline R32 GT-R
2002 Nissan Tommy Kaira Skyline GT-R R34
2003 Opel Performance Center #5 Team Phoenix Nürburgring 24 Astra V8
2004 Opel Speedster Turbo
2003 Opel Performance Center #6 Team Phoenix Nüurburgring 24 Astra V8
1999 Pagani Zonda C12
2003 Pagani #17 Carsport America GR
2002 Panoz #10 JML Team Panoz LMP01 EPP
2001 Panoz Esperante GTL
2004 Peugeot 206 Gti 180
2004 Pontiac GTO
1968 Pontiac GTO Hardtop
1973 Porsche 911 Carrera RS
1986 Porsche 959
2003 Porsche 911 GT3
2003 Porsche Carrera GT
1998 Porsche #26 911 GT1 Le Mans
1956 Porsche 550 A Spyder
1987 Porsche 911 Turbo 3.3
1989 Porsche 944 Turbo
1987 Porsche #17 962 C
1995 Porsche 911 GT2
2003 Porsche Boxster S
2003 Porsche 3R-Racing 911 GT3 Cup Driven by Mike Fitzgerald
2000 Porsche #23 Alex Job Racing 911GT3-RS
2003 Renault Sport Clio V6 RS
2002 Saab 9-3 Viggen
2004 Saleen S7
2000 Saleen Mustang S281
2000 Saleen #2 Konrad Motorsport S7R
2005 SEAT Cupra GT Racer
1999 Shelby Series 1
1968 Shelby Mustang GT-500KR
2004 Subaru Impreza WRX STi
1998 Subaru Impreza 22B STi
1999 Subaru Impreza 2.5RS Coupe
2003 Subaru JGTC #77 Cusco Racing Impreza
1998 Subaru Tommy Kaira Impreza M20b 2002
2004 Subaru Impreza WRX STi Spec-C (Japan) Forza Edition
1998 Toyota Supra Twin Turbo
2003 Toyota Celica GT-S
1985 Toyota AE86 Sprinter Trueno GT Apex
1995 Toyota MR2 Turbo T-Bar
1999 Toyota #27 GT-ONE TS020
2004 Toyota Camry Solara
1969 Toyota 2000GT
2002 Toyota MR2 Spyder
1992 Toyota Supra Turbo
2004 Toyota Altezza RS200
2003 Toyota Celica 1800 VVT-i
2002 Toyota MR-S
2002 Toyota Tom's Z382 Soarer
2002 Toyota Soarer 430SCV
1995 Toyota Tom's T020 MR2
2002 Toyota Tom's W123 MR-S
2003 Toyota JGTC #36 Team TOMS Supra
2003 Toyota JGTC #1 Toyota Team Le Mans Supra
1998 Toyota AB Flug Supra Turbo S900
2003 Toyota APR Performance Celica GTS
1998 Toyota VeilSide Supra Fortune 03
1998 Toyota VeilSide Supra Fortune 99
1995 Toyota Border MR2 Turbo T-bar
1995 Toyota VIS Racing MR2 Turbo T-Bar
2003 Toyota JGTC # 35 Kraft Supra
2001 TVR Tuscan S
1998 TVR Cerbera Speed 12
2001 TVR Tuscan R
2004 Vauxhall VX220 Turbo
2003 Volkswagen Golf R32
1995 Volkswagen Corrado SLC
2004 Volkswagen New Beetle 1.8T Turbo S
2003 Volkswagen Jetta GLX VR6
2004 Volvo S60 R
2004 Volvo #24 At-Speed Motorsports S60 R Driven by Derek Bell![]()
Mij persoonlijk trekt dat tunen het meest aan. Het gevoel dat je een auto echt “je eigen” kunt maken. Had ik bij Tiger Woods ook al een zwak voor. Dat vond ik een PGR2 altijd minder, je had toch het gevoel dat je een auto alleen een bruikleen had en nooit echt leerde kennen. Zeker gezien het tempo dat jullie altijd online van auto/baan wisselde.
We hebben zondag 4 uur achter elkaar Nurburgring geredenquote:Op woensdag 20 april 2005 12:51 schreef Strolie75 het volgende:
Mij persoonlijk trekt dat tunen het meest aan. Het gevoel dat je een auto echt “je eigen” kunt maken. Had ik bij Tiger Woods ook al een zwak voor. Dat vond ik een PGR2 altijd minder, je had toch het gevoel dat je een auto alleen een bruikleen had en nooit echt leerde kennen. Zeker gezien het tempo dat jullie altijd online van auto/baan wisselde.![]()
![]()
Ja maar je hebt gamen en je hebt gamen......... wil wel op den duur weer eens wat anders zien. Maar je simpele geest zal daar vast voldoende aan hebben,... he weer een boom, een boom, een boom, een boom, een paal,... een boom.. erhh,.. he een paal zag je dat,.... te gek.... een boom,... een boom....quote:Op woensdag 20 april 2005 13:01 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
We hebben zondag 4 uur achter elkaar Nurburgring geredenA discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.![]()
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 20 april 2005 13:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja maar je hebt gamen en je hebt gamen......... wil wel op den duur weer eens wat anders zien. Maar je simpele geest zal daar vast voldoende aan hebben,... he weer een boom, een boom, een boom, een boom, een paal,... een boom.. erhh,.. he een paal zag je dat,.... te gek.... een boom,... een boom....![]()
![]()
Je hebt geen idee ook hequote:Op woensdag 20 april 2005 13:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja maar je hebt gamen en je hebt gamen......... wil wel op den duur weer eens wat anders zien. Maar je simpele geest zal daar vast voldoende aan hebben,... he weer een boom, een boom, een boom, een boom, een paal,... een boom.. erhh,.. he een paal zag je dat,.... te gek.... een boom,... een boom....![]()
![]()
Ja dat vind ik zelf ook heel leuk... want was voor mij vooral verslavende aspect aan NFSU2. Tuning.quote:Op woensdag 20 april 2005 12:51 schreef Strolie75 het volgende:
Mij persoonlijk trekt dat tunen het meest aan. Het gevoel dat je een auto echt “je eigen” kunt maken. Had ik bij Tiger Woods ook al een zwak voor. Dat vond ik een PGR2 altijd minder, je had toch het gevoel dat je een auto alleen een bruikleen had en nooit echt leerde kennen. Zeker gezien het tempo dat jullie altijd online van auto/baan wisselde.The truth was in here.![]()
Serieus..quote:Op woensdag 20 april 2005 13:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hier moest ik wel weer om lachen
Cho, heb jij Psychonauts nog een beetje gevolgd?"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo![]()
Ja tuurlijkquote:Op woensdag 20 april 2005 13:27 schreef Strolie75 het volgende:
Cho, heb jij Psychonauts nog een beetje gevolgd?Briljante adventure platformer over in-brain situaties en het paranormale.... schijnt cool te zijn. Reviews zijn goed
WHAHAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 20 april 2005 13:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
![]()
Ja, van de maker van Grim Fandango, Day of the Tentacle en Full Throttle.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:29 schreef Chocobo het volgende:
Ja tuurlijkBriljante adventure platformer over in-brain situaties en het paranormale.... schijnt cool te zijn. Reviews zijn goed
Helaas nog steeds geen uitgever in Europa.
Demo gespeeld, het is een must-have voor mij.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:27 schreef Strolie75 het volgende:
Cho, heb jij Psychonauts nog een beetje gevolgd?.
Jammer dat ik m'n topic niet meer kan vinden wat ik ooit eens had geopend.
Handig, zo'n search.
-![]()
Het gaat over Psychonauts en je post..............quote:Op woensdag 20 april 2005 13:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
Nee hoor, ik lurk niet.Briljant !!
hoiquote:![]()
![]()
is die dikke surfer bij je?
zo ja geef hem even een Knuffel van mij
Je moet minimaal 10 keer per dag knuffelen ... O+![]()
![]()
Een koppel op weg huiswaarts, besluit na een vermoeiende vakantie, om wat uit te rusten in een hotelletje langs de weg.
Ze vragen de receptionist om hen over vier uur weer te wekken. Bij vertrek krijgen ze een rekening gepresenteerd van 350 euro.
De man ontsteekt in woede.
De receptionist en de manager vertellen dat dit de standaardtarieven zijn.
Het hotel beschikt over een riante sauna met massage,een zwembad met yacuzzi, allemaal ter beschikking van de ge?erde gasten.
Elke avond een optreden van de beste artiesten uit Parijs, Londen en Amsterdam.
De man zegt dat ze daar geen gebruik van hebben gemaakt.
De manager blijft echter bij zijn verhaal: "Het is hier,dus u had er gebruik van kunnen maken".
De man schrijft morrend een check uit en overhandigt die aan de manager.
Daarop roept deze verbaasd uit:'! Maar mijnheer, dit is een check voor slechts 100 euro!'
Klopt', zegt de man, 'Ik heb u 250 euro in rekening gebracht voor het neuken met mijn vrouw'. 'Maar dat heb ik niet gedaan', roept de manager verontwaardigd.
Daarop antwoordt de man, 'Ze was hier, dus u had er gebruik van kunnen maken
Ik zie de hele dag van die roze msn letters bij hem... dacht dat jij dat wasquote:Op woensdag 20 april 2005 13:41 schreef O-Ren het volgende:
[..]
hoi![]()
![]()
is die dikke surfer bij je?
zo ja geef hem even een Knuffel van mij![]()
dat ben ikquote:Op woensdag 20 april 2005 13:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik zie de hele dag van die roze msn letters bij hem... dacht dat jij dat was![]()
That's me!!!!!quote:Op woensdag 20 april 2005 13:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik zie de hele dag van die roze msn letters bij hem... dacht dat jij dat was![]()
Je moet minimaal 10 keer per dag knuffelen ... O+![]()
quote:Op woensdag 20 april 2005 13:44 schreef Strolie75 het volgende:
Daarop antwoordt de man, 'Ze was hier, dus u had er gebruik van kunnen maken![]()
Gijs....... wanneer komt er weer eens een machtige shop van je !quote:Die zijn zo briljant
Nog 40 dagen en dan zit je een week met me opgescheept.quote:
en dat is lang hoorJe moet minimaal 10 keer per dag knuffelen ... O+![]()
quote:Op woensdag 20 april 2005 14:22 schreef kepler het volgende:
[..]
zit ook een demo van Conker en Forza bij trouwens
![]()
Jade Empire is echt uit................ ik ga zoooooooooooooooooooo gamen vanavond![]()
Mystieke wereld van legendes en romantiek....... hier kom ik
Kepler heeft Jade Empire![]()
Ik gun het die jongen wel
Heb de COnker demo gespeeld, het Saving Private Ryan stuk zeg maar. Dat sucked.
quote:Forza, forza, forza, forzaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
[ Bericht 20% gewijzigd door -Struikrover- op 20-04-2005 15:11:25 (Ik suck :')) ]![]()
Ja wat een baard....... die Conker demo zuigt idd kontquote:Op woensdag 20 april 2005 15:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kepler heeft Jade Empire![]()
Ik gun het die jongen wel
Heb de COnker demo gespeeld, het Saving Private Ryan stuk zeg maar. Dat sucked.zo oud !
Snap nog steeds niet waarom ze die demo gebruikenMaar Jade Empire
![]()
![]()
Zooooo cool !
Nee dat kan best Gijs maar toch..... lijkt me beter vind je nietquote:Op woensdag 20 april 2005 15:10 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik haal `m weg,maar ze weten toch niet welke Fokker dat is
quote:Op woensdag 20 april 2005 15:10 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik haal `m weg,maar ze weten toch niet welke Fokker dat is![]()
heb ik weer gemist
Gijs........Inet is Inet,........... prive shit laten we offline vind je niet ?quote:Op woensdag 20 april 2005 15:12 schreef -Struikrover- het volgende:
Die stress altijd van jullie met namen en emailadressen. Rare buurt wonen jullie
Nu echt weg
Zal ik je benen even komen brekenquote:
Ik hou hem wel vast.quote:The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
quote:dat naïeve
Gijs, please je hebt het niet tegen een hamburgerquote:
Wat loop je nou mans te doen?quote:Op woensdag 20 april 2005 15:25 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Gijs, please je hebt het niet tegen een hamburger
HAHAHHAHAHAHAquote:Op woensdag 20 april 2005 15:25 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Gijs, please je hebt het niet tegen een hamburgerThe truth was in here.![]()
mans ooooookquote:Op woensdag 20 april 2005 15:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat loop je nou mans te doen?![]()
![]()
![]()
![]()
zonder gijsquote:Op woensdag 20 april 2005 15:56 schreef Dope_Nexium het volgende:
Een hamburger ook.. met of zonder augurk?
HEB JE HEM AL??????????quote:![]()
![]()
![]()
En belangrijker nog... een demo van Forza er bijquote:Op woensdag 20 april 2005 16:11 schreef kepler het volgende:
[..]![]()
zo jammer dat ik nu moet gaan werken
vanavond weer verder
Ster toch!quote:Op woensdag 20 april 2005 16:11 schreef kepler het volgende:![]()
zo jammer dat ik nu moet gaan werken
vanavond weer verder"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo![]()
Ow, dat is wel praat. Kan ik alvast een beetje oefenen.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:12 schreef Bastard het volgende:
En belangrijker nog... een demo van Forza er bij
Let wel, er zijn vele veranderingen doorgevoerd sinds die demo, met name besturing is toegangkelijker geworden voor de gamers in het algemeen. Ik vind het jammer, maar kan me voorstellen dat het speelbaar moet blijven voor een breed publiek.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ow, dat is wel praat. Kan ik alvast een beetje oefenen.
Spel gedowngrade dus, werd te realistisch
Voor mij dus!quote:Op woensdag 20 april 2005 16:22 schreef Bastard het volgende:
Let wel, er zijn vele veranderingen doorgevoerd sinds die demo, met name besturing is toegangkelijker geworden voor de gamers in het algemeen. Ik vind het jammer, maar kan me voorstellen dat het speelbaar moet blijven voor een breed publiek.![]()
ow jahquote:Op woensdag 20 april 2005 16:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
En belangrijker nog... een demo van Forza er bij
Ik verwacht geen Burnout, maar veel moeilijker dan GT4 en PGR2 moet het ook niet zijn.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:30 schreef Bastard het volgende:
Ik wil niet zeggen dat het nu een makkelijk spel is geworden
De demo is onspeelbaar. In PGR2 kon ik een auto nog enigszins op de weg houden, in Forza nietquote:Op woensdag 20 april 2005 16:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik verwacht geen Burnout, maar veel moeilijker dan GT4 en PGR2 moet het ook niet zijn.![]()
Meer weet ik ook niet Gijs.. heb het nog niet gespeeld verder hequote:Op woensdag 20 april 2005 16:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik verwacht geen Burnout, maar veel moeilijker dan GT4 en PGR2 moet het ook niet zijn.![]()
Is goed keesquote:Op woensdag 20 april 2005 15:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs........Inet is Inet,........... prive shit laten we offline vind je niet ?
Tis druk op de weg deze weekweer 1,5 uur
![]()
![]()
Planquote:Op woensdag 20 april 2005 16:59 schreef Bastard het volgende:
Naar huiiiiiiiiiiiiiiiiiiiisssssss
Ik heb Jade Empire......... tot HEEEEL laat vanavond Gijsjes
quote:Op woensdag 20 april 2005 17:20 schreef -Struikrover- het volgende:
Yoyo, Noot ; http://www.g4tv.com/videos/index.html?video_key=9036
Had jij hem ook online besteld?quote:Op woensdag 20 april 2005 17:05 schreef Chocobo het volgende:
Idem!!quote:Op woensdag 20 april 2005 17:05 schreef Chocobo het volgende:
Jaquote:maar ik kan niet wachten.... naar de winkel gerend....
Jade Gijs.... denk na
Alles bij GCshop geannuleerdTegoed gebruik ik voor de Forza LE
Dat ongeduldige.quote:Op woensdag 20 april 2005 18:17 schreef Chocobo het volgende:
Jamaar ik kan niet wachten.... naar de winkel gerend....
Jade Gijs.... denk na
heeeel cool filmpjequote:Op woensdag 20 april 2005 17:53 schreef Strolie75 het volgende:
Masterbit Theater: GT4 vs. Forza Motorsport
GT4
GT4 meer gevoel van snelheid
Scherpere fleurige graphs. Beetje choatisch wel (groene gras was cool in GT4)
Forza
Details van de weg is beter (strepen en schaduw)
Zachtere, mooiere graphics voor Forza
lucht is natuurlijker bij Forza
Auto's meer gedetaileerd
Maar,............ ik ken het parcour niet,...
welk parcours is nu het meest realistisch?A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.![]()
Heb alles klaar staan. Ga een bakkie zetten zo en startenquote:
![]()
weer thuis na een dagje zwembad. Nog nooit zoveel van de glijbaan gegaan, recht naar beneden was wel leuk! zeker met dat koppie van schrik bij Robynn (mijn dochtertje) en daarna meteen een: ooh mama NOG EEN KEEEEERRR! (
ok na 20x was dit minder schattig
)
Moe...Great spirits have always encountered violent opposition from mediocre minds.
Imagination is more important than knowledge.![]()
Valt wel mee. Ik heb toch pas dit weekend tijd om te gamen.quote:En dan heb ik hem ook wel.
Ben wel erg benieuwd naar het gillen van Cho.
quote:Op woensdag 20 april 2005 19:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Valt wel mee. Ik heb toch pas dit weekend tijd om te gamen.En dan heb ik hem ook wel.
Ben wel erg benieuwd naar het gillen van Cho.
gillend speenvarken idee?
![]()
cho
Great spirits have always encountered violent opposition from mediocre minds.
Imagination is more important than knowledge.![]()
quote:Op woensdag 20 april 2005 18:58 schreef QueenR het volgende:weer thuis na een dagje zwembad. Nog nooit zoveel van de glijbaan gegaan, recht naar beneden was wel leuk! zeker met dat koppie van schrik bij Robynn (mijn dochtertje) en daarna meteen een: ooh mama NOG EEN KEEEEERRR! (
ok na 20x was dit minder schattig
)
Moe...Heb je een leuke dag gehad chick. Leuk,................ kids genoten?
![]()
Mama in bikini
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: