Ja absoluut... ik moet nog wel zien of hij over Ninja Gaiden heen gaat ja... maar NG was ook vaak blocken en wachten op een opening hoor..quote:Op woensdag 20 april 2005 08:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ow, het is zeker geen slecht spel Gijs, en het geld ook waard. Alleen vind ik het geen 9.8 waard. Eerder een 8. Het ziet er allemaal geweldig uit, de setting is cool en er gebeurt erg veel op de achtergrond. Toch is het spel wat lineair. Vechten is op zich leuk, maar net als bij Mark of Kri is het niet meer als continu blocken en wachten op een opening. Welke combo je gebruikt maakt eigenlijk niet zoveel uit, zolang je de vijand maar raakt. Ik ben gewoon verwend door Ninja Gaiden denk ik. En dat niveau haalt God of War gewoon niet. Maar het poept weer wel op Devil May Cry.
quote:Op woensdag 20 april 2005 09:08 schreef Chocobo het volgende:
Fat Chocobo op Ebay gevonden
[afbeelding]
Kotor II, Shadow Hearts Covenantquote:Op woensdag 20 april 2005 09:08 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja absoluut... ik moet nog wel zien of hij over Ninja Gaiden heen gaat ja... maar NG was ook vaak blocken en wachten op een opening hoor..
Eerst Jade, dan Conker en dan GOW...
Bij NG werkte dat lang niet altijd, je moest ook weten wanneer je moest ontwijken. Beste vergelijk wat ik kan maken is dat NG echt 3D was terwijl GoW meer als 2D aanvoelt.quote:Op woensdag 20 april 2005 09:08 schreef silver-surfer het volgende:
Ja absoluut... ik moet nog wel zien of hij over Ninja Gaiden heen gaat ja... maar NG was ook vaak blocken en wachten op een opening hoor..
H...heeft hij die nog nooit gespeeld?quote:Op woensdag 20 april 2005 09:10 schreef Chocobo het volgende:
Surfer heeft FF7 gekocht........ zou die hem ooit spelen ?
Hij is bloot Gijs................. heeft geen idee.... Vond FFX briljant,... een van zijn beste games ooit, maar ik denk dat hij bang is dat FF7 niet leuk is door de wat oudere graphs.........quote:Op woensdag 20 april 2005 09:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
H...heeft hij die nog nooit gespeeld?
Die maagdelijkheidquote:Op woensdag 20 april 2005 09:16 schreef Chocobo het volgende:
Hij is bloot Gijs................. heeft geen idee.... Vond FFX briljant,... een van zijn beste games ooit, maar ik denk dat hij bang is dat FF7 niet leuk is door de wat oudere graphs.........
Heb zo'n zin in een NGIIquote:Op woensdag 20 april 2005 09:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Bij NG werkte dat lang niet altijd, je moest ook weten wanneer je moest ontwijken. Beste vergelijk wat ik kan maken is dat NG echt 3D was terwijl GoW meer als 2D aanvoelt.
Deel 2 komt waarschijnlijk op de XBox 360. Ze zijn wel weer met een uitbreiding bezig. Ninja Gaiden: Black.quote:
Ja daar ben ik bang voor ja.... ik ben ook best een graphics hoer hoor...quote:Op woensdag 20 april 2005 09:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hij is bloot Gijs................. heeft geen idee.... Vond FFX briljant,... een van zijn beste games ooit, maar ik denk dat hij bang is dat FF7 niet leuk is door de wat oudere graphs.........
Ja klopt ja... ik las het... ben daar wel benieuwd naar .. lekker slashen!!quote:Op woensdag 20 april 2005 09:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Deel 2 komt waarschijnlijk op de XBox 360. Ze zijn wel weer met een uitbreiding bezig. Ninja Gaiden: Black.
Cho poste laatst zoiets.
Misschien dat er ooit nog een remake of port op de PSP verschijnt. Even de E3 beurs afwachten.quote:Op woensdag 20 april 2005 09:33 schreef silver-surfer het volgende:
Ja daar ben ik bang voor ja.... ik ben ook best een graphics hoer hoor...
Maar ik heb hem inderdaad en ik speel hem zeker nog wel!!
Inderdaad, tijdens het spelen van NG voelde ik me echt een Ninja. Dat heb ik bij GoW nog niet gehad. Hoofdfiguur is op zich wel cool, maar je identificeer je niet me hem.quote:
*Stil word*quote:Op woensdag 20 april 2005 09:47 schreef Quinny het volgende:
Weet je waar ik nou zo schijtziek van word........ van die kutregen![]()
Och, aangezien ik toch binnen moet werken boeit het me niet zo.quote:Op woensdag 20 april 2005 09:47 schreef Quinny het volgende:
Klaag ... klaag klaag...quote:Op woensdag 20 april 2005 09:47 schreef Quinny het volgende:
Wat ben jij een softie geworden zegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |