quote:Op maandag 9 mei 2005 11:50 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Volgens mij ga je dan niet offtopic als je het over lekken hebt. Het 1 sluit het andere doorgaans niet uit voor zover ik ervaren heb
Aventura en Boebiedoequote:Op maandag 9 mei 2005 11:51 schreef Aventura het volgende:
[..]
Kan wel zijn ja. Maar daar ben ik meestal niet bij (en ik wil het ook eik niet weten).
![]()
Hmmm.... ja, daar heb je ook weer gelijk in, jaquote:
Dat is echt van voor de oorlog, mên.quote:Op maandag 9 mei 2005 14:00 schreef MUUS het volgende:
Aventura en Knut?!
Snotverdomme, ik hoor écht nooit wat..
Kejje nagaan, Q!quote:
Kut, dat wist ik dan weer wel. Dat andersom lekken wil ook niet erg lukken, sorryquote:
Beggar's can't be choosers...quote:
quote:Op maandag 9 mei 2005 15:30 schreef Dakota het volgende:
en ik sta alweer veel te lang droog
dus laat gewoon dakota-mikula staan
en neuk me
Wie trapt daar in?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:36 schreef sararaats het volgende:
ik trouw alleen maar
quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:07 schreef Clito_Rus het volgende:
Ik hoor net dat het uit is tussen roellio en Blumchen en die hoer is inmiddels met BBD het bed in gedoken.
Kan iemand hierop even reageren? Het liefst BBD of Blumchen..
Boe zegt:quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:07 schreef Clito_Rus het volgende:
Ik hoor net dat het uit is tussen roellio en Blumchen en die hoer is inmiddels met BBD het bed in gedoken.
Kan iemand hierop even reageren? Het liefst BBD of Blumchen..
mm, hier ontkende ie gewoonquote:
Ah, volgende week staat die match er dus ook tussen.quote:
Buiten het feit dat ze nogal rap van vriendje/neukertje wisselt is er toch niks mis met blumchen? (quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:12 schreef Clito_Rus het volgende:
[..]
Ah, volgende week staat die match er dus ook tussen.
Even aan BBD: Je zal wel veel alcohol hebben gehad!
quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:25 schreef Wrinex het volgende:
[..]
Buiten het feit dat ze nogal rap van vriendje/neukertje wisselt is er toch niks mis met blumchen? ()
Sterke vergelijking. (quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:28 schreef Clito_Rus het volgende:
[..]!
!
Yeah right. Als je in de Josti band zit is er ook niks mis met het 'bespelen' van de triangel.
Dan kan je net zo goed mijn oma in haar gerimpelde kont neuken.quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:36 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Dan kan je net zo goed mijn oma in haar gerimpelde kont neuken.
[Insert Wrinex' signature]quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:38 schreef Wrinex het volgende:
[..].
Ik wil hier best een paar citaten van jou over blumchen neerzetten hoor
Dat zeg ik niet.quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:43 schreef Clito_Rus het volgende:
Maar we zijn het er allemaal over eens, die meid is gewoon ranzig.
Ik mis het punt.quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:43 schreef Clito_Rus het volgende:
Maar we zijn het er allemaal over eens, die meid is gewoon ranzig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |