quote:
zeikhoerquote:Op dinsdag 19 april 2005 22:26 schreef creno het volgende:
[..]
tjonge als dat op ware grootte is dan heb jij wel hele grote handen !
Het is ter vervanging van mijn huidige s55. Die is inmiddels wel aan zijn einde.quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[afbeelding]
Heeft wel wat weg van de mijne (maar dan nieuwer en luxer en zo)
Pup heeft dezelfde als mij maar dan zwart, handig in de carkit
Daar draai jij je hand toch niet voor om?quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:26 schreef creno het volgende:
[..]
tjonge als dat op ware grootte is dan heb jij wel hele grote handen !
ID3TagITquote:Op dinsdag 19 april 2005 22:30 schreef DennisMoore het volgende:
*fuck*
Verkeerde knopje in Tag & Rename..
Enkele uren werk voor niets..
quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Daar draai jij je hand toch niet voor om?
Zatvoeren, neuken en wakker laten worden in je armen. Zo beslist daarnaquote:Op dinsdag 19 april 2005 22:35 schreef keizerpinguin het volgende:
ik ken een bi en die weet het nog nie of hij het wel is of nie, Bi dan he!![]()
Idee zal het eens proberen maar als hij dan in bed niks doet dillema??????quote:Zatvoeren, neuken en wakker laten worden in je armen. Zo beslist daarna
En bottom hoeft toch niks te doen?quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:40 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
Idee zal het eens proberen maar als hij dan in bed niks doet dillema??????
Active bottomquote:Op dinsdag 19 april 2005 22:42 schreef keizerpinguin het volgende:
en asl je bottum bent by the way ook geen optie moet je je laten neuken das ook moeilijk met en zat iemand haha
Als jij het zegt... ik heb er verder geen ervaring meequote:Op dinsdag 19 april 2005 22:42 schreef keizerpinguin het volgende:
en asl je bottum bent by the way ook geen optie moet je je laten neuken das ook moeilijk met en zat iemand haha
heb ik, en glijmiddel heb ik ookquote:Op dinsdag 19 april 2005 22:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Bij nader inzien... heb je m'n nummer?
tja het is onze eerste keer he !quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Neem ik de condooms mee. Of wil je barebacken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |