Oiquote:Op dinsdag 19 april 2005 21:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:![]()
![]()
Je hebt me zomaar met TRU geconfronteerd!
Ik heb zo'n sluipend gevoel over een 'botsing der religies' met de grrristelijken enerzijds en de "afvalligen" anderzijds.... de "juiste" mensen zitten daarvoor op de "juiste" plekken, nu zelfs ook in het Vaticaan. Ik ben er niet gerust op.quote:Op woensdag 20 april 2005 09:39 schreef Alicey het volgende:
Niet blij dat stukje tekst Doffy.. Het zou best wel eens grotere gevolgen kunnen hebben bedenk ik nu.
Het belang van de RK-kerk is verandering tegenhouden. Ik denk dat het Vaticaan het eerder als het inlaten met de Duivel beschouwt om consessies te doen.quote:Op woensdag 20 april 2005 09:41 schreef Reya het volgende:
[..]
Het is jammer dat een dergelijk breed georiënteerd denker als Hans Küng gewoon botweg genegeerd wordt binnen de RK-kerk, terwijl zo'n figuur juist de wereld dichter bij het Vaticaan kan brengen, hetgeen in beider belang is.
Immers, de Vaticaanse leer is in de loop der eeuwen nooit veranderdquote:Op woensdag 20 april 2005 09:42 schreef Alicey het volgende:
Het belang van de RK-kerk is verandering tegenhouden. Ik denk dat het Vaticaan het eerder als het inlaten met de Duivel beschouwt om consessies te doen.
Dat idee krijg ik er dus ook een beetje bij.. Zeker als je ook kijkt naar bijv. de fundamentalistische Islam. Een gevaarlijke combinatie.quote:Op woensdag 20 april 2005 09:42 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik heb zo'n sluipend gevoel over een 'botsing der religies' met de grrristelijken enerzijds en de "afvalligen" anderzijds.... de "juiste" mensen zitten daarvoor op de "juiste" plekken, nu zelfs ook in het Vaticaan. Ik ben er niet gerust op.
Ik vind het ook heel leuk, vooral omdat het zo heerlijk sarcastisch is soms.quote:Op woensdag 20 april 2005 09:45 schreef livEliveD het volgende:
Dat lego - geloofs gebeuren kon ik wel enorm om lachen moet ik zeggen
Inderdaad, heel veel werk en ook veel kosten. De auteur heeft ook ergens een stukje er over staan.quote:Op woensdag 20 april 2005 09:46 schreef livEliveD het volgende:
Ja heel sarcastisch en droog. Is wel een hoop werk in gaan zitten
De schepping/natuur/evolutie maakt geen fouten. Mensen als Ratzinger kunnen altijd nog als slecht voorbeeld voor anderen dienen.quote:Op woensdag 20 april 2005 09:52 schreef Reya het volgende:
Ik heb subito de neiging een beweging op te richten die Ratzinger tot een fout van de schepping verklaart.
"Inferno subito!"quote:Op woensdag 20 april 2005 09:52 schreef Reya het volgende:
Ik heb subito de neiging een beweging op te richten die Ratzinger tot een fout van de schepping verklaart.
Hoe weten mensen dan of hij het 'slechte' of het 'goede' voorbeeld is voor de schepping?quote:Op woensdag 20 april 2005 09:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
De schepping/natuur/evolutie maakt geen fouten. Mensen als Ratzinger kunnen altijd nog als slecht voorbeeld voor anderen dienen.
Dat kunnen zij zelf bepalen vanuit hun eigen referentiekader.quote:Op woensdag 20 april 2005 10:48 schreef Geartsjuh het volgende:
Morning.
[..]
Hoe weten mensen dan of hij het 'slechte' of het 'goede' voorbeeld is voor de schepping?
Neequote:Op woensdag 20 april 2005 10:50 schreef Haushofer het volgende:
Ej Geartsjuh! Heb je nog eekhoorns gezien?
Mooi antwoordquote:Op woensdag 20 april 2005 10:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat kunnen zij zelf bepalen vanuit hun eigen referentiekader.
Het doorhebben doen de meeste mensen wel, maar het "werkelijk" respecteren er van. Dat zou een hoop schelen idd.quote:Op woensdag 20 april 2005 10:56 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Mooi antwoord.
In die zin kan het 'goede' voorbeeld voor de één het 'slechte' voorbeeld zijn voor de ander. Logisch ja, maar als ls mensen nou eens door hadden dat iedereen nou eenmaal verschillende waarden heeft.. zou een hoop ellende in de wereld schelen.
Doppler-free saturation spectroscopy.quote:Op woensdag 20 april 2005 10:54 schreef Yosomite het volgende:
Hé Haus, beheers je al het Zeeman effect, Stark splitsing, inverse scattering, en meer van die vieze woordjes?
Dat bedoel ik inderdaad. Kennelijk is het voor veel mensen moeilijk iemand te respecteren die anders denkt. Eigenlijk is dat heel raar, want als persoon veranderen je waarden ook steeds. Tenminste, ik merk bij mezelf vaak dat mijn denkbeelden per periode verschillen.quote:Op woensdag 20 april 2005 10:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het doorhebben doen de meeste mensen wel, maar het "werkelijk" respecteren er van. Dat zou een hoop schelen idd.
Bijnaquote:Op woensdag 20 april 2005 10:54 schreef Yosomite het volgende:
Hé Haus, beheers je al het Zeeman effect, Stark splitsing, inverse scattering, en meer van die vieze woordjes?
Juist daarom is het niet raar. Veel mensen zijn onzeker over zichzelf en wie ze zijn, en door eigen waarden aan te houden, en anderen te veroordelen, kan er een schijnzekerheid ontstaan : Ze profileren zich duidelijk, dus hebben ze een sterke identiteit.quote:Op woensdag 20 april 2005 10:59 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Dat bedoel ik inderdaad. Kennelijk is het voor veel mensen moeilijk iemand te respecteren die anders denkt. Eigenlijk is dat heel raar, want als persoon veranderen je waarden ook steeds. Tenminste, ik merk bij mezelf vaak dat mijn denkbeelden per periode verschillen.
Waddan?quote:Op woensdag 20 april 2005 11:02 schreef livEliveD het volgende:
Hej ik zie net het ultieme bewijs dat de maanlanding nep was![]()
Interessantquote:Op woensdag 20 april 2005 11:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
Juist daarom is het niet raar. Veel mensen zijn onzeker over zichzelf en wie ze zijn, en door eigen waarden aan te houden, en anderen te veroordelen, kan er een schijnzekerheid ontstaan : Ze profileren zich duidelijk, dus hebben ze een sterke identiteit.
Dat heb ik ookquote:Ikzelf verander ook iedere dag. Ook logisch, want iedere dag doe ik toch weer nieuwe gedachten op.
Mja, WFL is toch meer mijn ding, denk ikquote:Op woensdag 20 april 2005 11:02 schreef livEliveD het volgende:
Hej ik zie net het ultieme bewijs dat de maanlanding nep was![]()
Truth natuurlijk.In dit subforum weten jullie niet eens wat het beste geloof voor mensen alleen is terwijl we in truth al meerdere soorten zoals reptillians erbij betrekkenquote:
Inderdaad, en veel mensen willen dat anderen hen op een bepaalde manier kennen, en hebben daarom een sterke gepolariseerde visie.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:06 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Interessant. Daar zit wel wat in denk ik. Je profileert jezelf toch ten opzichte van anderen.
Open staan doe ik zelf op zich voor alles, hoewel ik altijd het meest interessant vind hoe bepaalde waarden of visies ontstaan. Dat is meestal ook niet iets wat vanzelf gebeurt, en daarom (imo) erg interessant.quote:Dat heb ik ook. Ik begin me pas sinds enkele jaren echte waarden toe te kennen (onder invloed van leeftijd) en nu merk ik dat sommige waarden in een jaar tijd alweer helemaal omgeslagen zijn. Of dat ik nu open sta voor dingen die ik eerst afkeurde.
Dat denk ik wel.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:08 schreef Haushofer het volgende:
Mja, WFL is toch meer mijn ding, denk ik
Ik wilde net zeggen. In TRU is het jaren geleden al onomstotelijk bewezen.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:11 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Truth natuurlijk.In dit subforum weten jullie niet eens wat het beste geloof voor mensen alleen is terwijl we in truth al meerdere soorten zoals reptillians erbij betrekken![]()
Iemand post een filmpje van een reclame campagne en beweerd daarmee bewezen te hebben dat de landing nep was. Discussie komt om de zoveel maanden eens een keer langs.
Wat ik vaak erg vreemd vind, is dat veel mensen het als utlieme kracht van zichzelf zien als ze nooit van gedachten, waarden of principes veranderen of afwijken. Het lijkt wel alsof mensen denken dat het zwak is om op een andere manier tegen dingen aan te gaan kijken, terwijl ik het juist een teken van ontwikkeling en groei vind, als je kunt veranderen.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:06 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Interessant. Daar zit wel wat in denk ik. Je profileert jezelf toch ten opzichte van anderen.
[..]
Dat heb ik ook. Ik begin me pas sinds enkele jaren echte waarden toe te kennen (onder invloed van leeftijd) en nu merk ik dat sommige waarden in een jaar tijd alweer helemaal omgeslagen zijn. Of dat ik nu open sta voor dingen die ik eerst afkeurde.
inderdaad ik heb dergelijke topics ook wel 100.000 keer langs zien komen op TRUquote:Op woensdag 20 april 2005 11:11 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Truth natuurlijk.In dit subforum weten jullie niet eens wat het beste geloof voor mensen alleen is terwijl we in truth al meerdere soorten zoals reptillians erbij betrekken![]()
Iemand post een filmpje van een reclame campagne en beweerd daarmee bewezen te hebben dat de landing nep was. Discussie komt om de zoveel maanden eens een keer langs.
Ik had het geloof ik al een beetje in een eerdere post gezegd, men denkt dat een sterke visie nodig is om een sterke identiteit neer te zetten (En men denkt dat een sterke identiteit nodig is om iemand te zijn). Zo gebeurt het wel vaker dat "kracht" geforceerd wordt. Hoewel het wel een heel raar begrip blijft. Als ik mezelf bezie zou ik ook niet weten of ik "sterk" of "zwak" ben.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat ik vaak erg vreemd vind, is dat veel mensen het als utlieme kracht van zichzelf zien als ze nooit van gedachten, waarden of principes veranderen of afwijken. Het lijkt wel alsof mensen denken dat het zwak is om op een andere manier tegen dingen aan te gaan kijken, terwijl ik het juist een teken van ontwikkeling en groei vind, als je kunt veranderen.
je opvattingen veranderen met de tijd door je omgevingquote:Op woensdag 20 april 2005 11:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat ik vaak erg vreemd vind, is dat veel mensen het als utlieme kracht van zichzelf zien als ze nooit van gedachten, waarden of principes veranderen of afwijken. Het lijkt wel alsof mensen denken dat het zwak is om op een andere manier tegen dingen aan te gaan kijken, terwijl ik het juist een teken van ontwikkeling en groei vind, als je kunt veranderen.
quote:
Mij ook wel.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:17 schreef DionysuZ het volgende:
[..]ach dingen als Atlantis en oude beschavingen boeien me enorm
quote:Op woensdag 20 april 2005 12:39 schreef Alicey het volgende:
Wat zijn jullie zoet als ik er niet ben.
Ok, that does it.quote:
Uh oh.. Sounds serious!quote:Op woensdag 20 april 2005 12:45 schreef Maethor het volgende:
[..]
Ok, that does it.Volgende keer zal ik je wat te modden geven als je weer terugbent.
![]()
Maar is het niet.quote:
Hahaha wat doe ik verkeerd?quote:Op woensdag 20 april 2005 12:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Alicey, hou je in of ik kom gewoon niet zaterdag!
Ik heb ook weinig te vrezen. Als je overdrijft in het schrijven van voor moderatie-rijp materiaal, is er meestal wel een FA die een verplichte sabbatical oplegt.quote:
Wat is het voordeel van glas t.o.v. andere materialen?quote:Op woensdag 20 april 2005 12:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb net een glazen nagelvijl gekocht. Duur, maar wel ideaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |