Okay dan...das weer een kerstkaart minder.quote:
Met dit aantal is het al een full-time jobquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:00 schreef Tackleberry het volgende:
Godskolere, het wordt een full-time baan voor onze tong...
vanaf nu mogen we 1 posts aftrekken van de zogenaamde kwaliteitsreactiesquote:
1 postsquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
vanaf nu mogen we 1 posts aftrekken van de zogenaamde kwaliteitsreacties
Waarom ga je niet slapen! Elk 'gezonde' mens slaapt rond dit tijdstipquote:
Als ik nu ga slapen, dan ben ik rond 9 wel weer wakkerquote:Op zondag 17 september 2006 03:21 schreef dndiek het volgende:
Hij kan toch nog niet gaan slapen anders is hij morgen te vroeg wakker
Wat een prestatiequote:Op zondag 17 september 2006 03:23 schreef X-fi het volgende:
[..]
Als ik nu ga slapen, dan ben ik rond 9 wel weer wakker
Nog 35 minuten ik hou van ronde getallenquote:Op zondag 17 september 2006 03:22 schreef X-fi het volgende:
[..]
Waarom ga je niet slapen! Elk 'gezonde' mens slaapt rond dit tijdstip
Manquote:Op zondag 17 september 2006 03:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nog 35 minuten ik hou van ronde getallen
Waarom moetenquote:
Jammer genoeg niet. Alleen maar een chickie ophalen die na zes maanden terug komt uit Australiequote:Op zondag 17 september 2006 03:30 schreef dndiek het volgende:
Ga je op vakantie ?
Inderdaad verdomde jammerquote:Op zondag 17 september 2006 03:30 schreef X-fi het volgende:
[..]
Jammer genoeg niet. Alleen maar een chickie ophalen die na zes maanden terug komt uit Australie
28 september begint mijn vakantie pas. Dan ben ik 2 weken vrij.quote:
Precies en aangezien Tong inmiddels al op de 200.000 zit kan dit topic wel op slotquote:Op zaterdag 4 november 2006 08:49 schreef Dos37 het volgende:
wat een drietkick
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |