das aardig snelquote:Op dinsdag 19 april 2005 20:13 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
iets later, want eind juli ben ik op vakantie
Woord van de dag :quote:
Nee heb de eerste maanden zelfs zonder icoontje gepost. Totdat Dinosaur een topis opende over wie een Tong-icoontje kon verzinnen. Vork was de held. En rond die tijd begon ik met de smilie. Was zo'n 3 maanden na mijn registratie schat ik zo in.quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:36 schreef Sloggi het volgende:
Tong80, vraagje: zette je vanaf je eerste post's onder je posts?
De eerste post staat in dit topic, Arcee had een linkje.quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:39 schreef Olio het volgende:
Ja laat die eerste post eens zien. Bij de history staat alles door elkaar, geen doen.
Sloggi, Olio: le-zen!quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:01 schreef Arcee het volgende:
Tong's eerste post: Streamverslagen van 03-12-2000
Toen werd de legendarische tong80 pas echt gebeurenquote:Op dinsdag 19 april 2005 20:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee heb de eerste maanden zelfs zonder icoontje gepost. Totdat Dinosaur een topis opende over wie een Tong-icoontje kon verzinnen. Vork was de held. En rond die tijd begon ik met de smilie. Was zo'n 3 maanden na mijn registratie schat ik zo in.
Ik ook... dat is een unicum, je kan 'm dan bijna horen tandenknarsen, en wij waren erbij.quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:31 schreef brighton het volgende:
[..]
Ik heb tong eens gequote toen zijnmislukt was
;P
Daar sta ik vlak onderquote:Op dinsdag 19 april 2005 20:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
De eerste post staat in dit topic, Arcee had een linkje.
Ieder woord van jou is als nachtegalen die wisperend zingen in de wind met fluwelen stem mij wakker maken in deze dorre wereld, mij weer bewust maken van de schoonheid van het heden en niet leren om te zien in het verleden, ik aanbid je en smacht naar je volgende post.quote:
Nee, maar wel dat-ie 'm niet vanaf z'n allereerste post gebruikte.quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:47 schreef Sloggi het volgende:
Ok, maar dan had ik nog niet geweten wanneer 'ie met de tong is begonnen. Nu wel
Ah, sorry, niet alles gelezen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
De eerste post staat in dit topic, Arcee had een linkje.
quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:41 schreef Arcee het volgende:
[afbeelding]
Vaticaan maakt nieuwe Paus bekend.
quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:51 schreef Olio het volgende:
Ah, sorry, niet alles gelezen.
Ja, dat zeg ikquote:Op dinsdag 19 april 2005 20:50 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, maar wel dat-ie 'm niet vanaf z'n allereerste post gebruikte.
speciaal voor Tongquote:Op dinsdag 19 april 2005 19:01 schreef Arcee het volgende:
[..]
Tong's eerste post: Streamverslagen van 03-12-2000
Hij moet alleen nog een beetje werken aan het niveau van z'n OP'squote:Op dinsdag 19 april 2005 20:51 schreef Olio het volgende:
[..]
Ah, sorry, niet alles gelezen.
Maar 100.000 keer prima posten is wel zeer bijzonder.![]()
Deugniet.quote:
echt nietquote:Op dinsdag 19 april 2005 20:18 schreef tong80 het volgende:
Wat een geslowchat van de postopkrikkers.
Ik zit nog na te sidderen hoorquote:Op dinsdag 19 april 2005 21:00 schreef Nolius het volgende:
Eeeej Tong!
Gefeliciteerd mên!![]()
Ons telefoongesprek gisteren was wereldsEn ook nog eens live op de radio
http://members.home.nl/arcee/tongdubbel.jpg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |